Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Functioneel beheerder

Stadhuisplein 1, 2311 EJ Leiden, Nederland

Sluit over 17 dagen
120 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 sept 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

29 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Binnen de afdeling IV-Operatie zijn we op zoek naar een tijdelijke functioneel beheerder ter ondersteuning van het team Functioneel Beheer Ruimte.

Over de functie
Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van de applicatie Geovisia. Je werkt nauw samen met gebruikers, leveranciers en andere stakeholders om ervoor te zorgen dat het systeem optimaal functioneert en aansluit bij de behoeften van de organisatie.

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen van gebruikers bij vragen en problemen.

  • Testen van nieuwe functionaliteiten en updates.

  • Analyseren en optimaliseren van processen binnen het sociaal domein.

  • Opstellen van handleidingen en documentatie.

  • Samenwerken met leveranciers en interne afdelingen.

Eisen

  • Kandidaat is geen ZZP

  • (Uiterlijke) startdatum op 15 september 2025

  • Ervaring met het beheren van GeoVisia en/of GBI applicaties

  • Goede schriftelijke vaardigheden in het Nederlands

  • Minimaal 1 dag op locatie werken

Wensen en competenties

Wensen

  • Subgunningscriterium 1: CV en Beantwoording Gunningscriteria (35/100 punten) Inschrijver dient in Mercell een CV en Beantwoording Gunningscriteria in, waarin de opleiding(en), werkervaring en toelichting van de aangeboden kandidaat staat beschreven. De aanbestedende dienst wenst in deze documenten in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:

    • Kennis/ervaring met het gebruik FME

    • Kennis/ ervaring met Topdesk

    • Ervaring werken in een het ruimtelijk domein

    • Het CV mag maximaal drie (3) A4 zijn en de Beantwoording Gunningscriteria één (1) A4 in lettertype Arial 10 bestaan. Dit is inclusief Bijlagen.

    • Bij het overschrijden van het maximale aantal pagina’s, wordt alleen het maximale aantal pagina’s beoordeeld.

  • Subgunningscriterium 2 Gesprek (50/100 punten) De kandidaat wordt voor het gesprek uitgenodigd wanneer deze is beoordeeld met een “8” of hoger voor subgunningscriterium 1. CV en Beantwoording Gunningscriteria. De aanbestedende dienst wenst in het gesprek in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:

    • Toelichting op bovenstaande

    • Klantgerichtheid

    • Stress bestendigheid

    • Plannen en organiseren

  • Subgunningscriterium 3 Prijs (15/100 punten) Voor deze uitvraag geldt een plafond bedrag van €120,- (uurtarief) excl. Btw en inclusief salariskosten, sociale lasten, algemene kosten, reis- en verblijfkosten en de kosten voor hulpmiddelen die noodzakelijke zijn bij de uitvoering van de opdracht. Inschrijving boven dit bedrag worden terzijde gelegd. Het uurtarief dient uitsluitend vermeld te worden op het offerte/prijs-formulier. Het is niet toegestaan om het tarief te vermelden op andere documenten zoals het CV en de Beantwoording Gunningscriteria. Uw inschrijving kan dan ter zijde worden gelegd.

Organisatie en team

Gemeente Leiden

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Niet bekend

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur