Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Land van Cuijk
Logo van Gemeente Land van Cuijk

BRP-specialist

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 9 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

1 jul 2026

Uren per week:

16 - 0

Publicatiedatum:

20 nov 2025
Opdracht tarief 88Opdracht uren 16 - 0
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving Binnen ons team van 6 specialisten Burgerzaken zijn we op zoek inhuur. Dit houdt verband met de Oekraine-vluchtelingen, waarvoor we extra capaciteit inzetten. Deze extra capaciteit zetten we in om:
  • de intake van de inschrijvingen te doen.
  • de persoonslijsten aan te leggen van inschrijvingen en hervestigingen.
  • brondocumenten te beoordelen.
  • voorbereidingen te doen voor het afnemen van verklaringen onder ede en
  • controlewerkzaamheden BRP uit te voeren.
Per 01-01-2026 zijn wij op zoek naar een inhuurkracht welke wij als BRP-specialist inzetten vooralsnog tot 1/7/2026.

Eisen

  • MBO+/HBO diploma aangevuld met opleidingen Burgerzaken.
  • Minimaal 2 jaren fulltime of equivalente parttime ervaring in specialist burgerzakentaken.
  • Geen ZZPer, medewerker is in dienst van het betreffende bureau.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kennis en ervaring met het gebruik van Centric Portal Burgerzaken of Key-2-Burgerzaken en het zaaksysteem Join.
  • Reisafstand maximaal 60 minuten van Boxmeer.
  • Ervaring in het werken met vluchtelingen en/of asielzoekers binnen burgerzaken, inclusief de beheersing van de Engelse taal.

Competenties

  • Dienstverlenend ingesteld.
  • Communiceert helder.
  • Oplossingsgerichtheid (het denken in mogelijkheden).
  • Dienstverlenende vaardigheden.
  • Samenwerkingsvaardigheden.
  • Communicatievaardigheden.

Organisatie en team

Binnen ons team van 6 specialisten Burgerzaken.

Gespreksinformatie

Interviewplanning 2 december 2025. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria: Dienstverlenende vaardigheden, Samenwerkings vaardigheden, Communicatie vaardigheden, Oplossingsgerichtheid.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 98000000-3 - Overige gemeenschaps-, sociale en persoonlijke diensten.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr