Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Land van Cuijk
Logo van Gemeente Land van Cuijk

Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling / planjurist

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 9 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

1 jan 2027

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

5 nov 2025
Opdracht tarief 118Opdracht uren 32

Omschrijving

Opdrachtomschrijving:

We zoeken, in verband met extra werkzaamheden binnen het team RO beleidsmedewerkers RO / planjuristen (32 uur). NB bij meerdere geschikte kandidaten houden we de mogelijkheid open om eventueel meerdere kandidaten uit de opdracht te halen.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:

  • Als Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling / planjurist voel jij je thuis in een gemeente die zelf ook volop aan het ontwikkelen is.
  • In het ruimtelijke domein houd jij je bezig met onder andere het wijzigen van het omgevingsplan en het begeleiden van ruimtelijke procedures.
  • Jij levert een bijdrage aan de verbetering van werkprocessen binnen de ruimtelijke ontwikkeling en behandelt complexe principeverzoeken.
  • Ook organiseer je inspraakbijeenkomsten met initiatiefnemers.
  • Je behandelt plan-juridische vraagstukken.

Eisen

  • Een afgeronde opleiding rechten (ruimtelijk/bestuursrecht).
  • Heeft in zijn/haar loopbaan een functie/functies verricht op het gebied van advisering op het gebied van ruimtelijke ordening voor een periode van minimaal 3 jaar (met vergelijkbare werkzaamheden).

Wensen en competenties

Wensen:

  • Kennis en ervaring van het grondgebied van de gemeente.

Competenties:

  • Passendheid binnen organisatie en team.

Organisatie en team

Als Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling / planjurist voel jij je thuis in een gemeente die zelf ook volop aan het ontwikkelen is.

Gespreksinformatie

De gesprekken staan gepland op 03/12/25 (13:00 - 17:00).

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Dienstencategorie: Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 71000000-8 - Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie.

Gezien het reguliere werkzaamheden betreffen geven we de voorkeur aan medewerkers in dienst van een bureau, ZZP-ers mogen ook reageren indien zij voldoen aan de wet DBA.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr