Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente IJsselstein
Logo van Gemeente IJsselstein

Teamcoordinator Buitendienst

Gemeente IJsselstein

Overtoom 1

Sluit over 11 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

21 nov 2025
Opdracht tarief 120Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Jij gaat:

  • dagelijkse leiding over 25 personen, waaronder 4 voormannen
  • verantwoordelijk voor de kwaliteit en de kwantiteit van het team
  • maakt en implementeert verbetervoorstellen (efficientie)
  • Functioneringsgepsrekken houden met de teamleden en stuurt daar ook op;
  • Is verantwoordelijk voor opleiding en ontwikkeling van de teamleden;
  • Zorgen dat de werkzaamheden worden geprioriteerd en uitgevoerd worden door de buitendienst
  • Samenwerken met andere beheerders om de openbare ruimte integraal te beheren

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 december 2025;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als leidinggevende van een uitvoerend team binnen een gemeente;
  • Afgelopen jaar werkzaam geweest bij in een leidinggevende rol van een uitvoeringteam van de openbare ruimte;
  • Aantoonbare werkervaring met het doen van verbeter voorstellen. Bijvoorbeeld door het structueel en navolgbaar implementeren van toolboxmeetings;
  • Heeft kennis van het beheer en onderhoud van de openbare ruimte, zoals onderhoudsmaatregelen, inzet materiaal en materieel, benoem duidelijk voorbeeld in het CV;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een leidinggevende functie van een uitvoerend team (55 punten);
  • Een maximum uurtarief van 120,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werkwerkverkeer en parkeerkosten (45 punten).

Wensen en competenties

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Delegeren
  • Motiveren
  • Resultaatgericht werken
  • Samenwerken
  • Overtuigen
  • Assertiviteit
  • Besluitvaardigheid
  • Organiseren

Organisatie en team

De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over verschillende teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ons stadje.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 1 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Gemeente faciliteert geen mobile devices zoals laptop en telefoon.

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

  • Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, do, vr
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr