Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
In deze 12 maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:
Wordt geraadpleegd bij zaken als de komst van nieuwe bewoners, problemen met bewoners, gevoelige situaties en spoedgevallen waarbij externe ondersteuning nodig is;
Beslist, in overleg met de locatieleider van dienst en tolk, over de komst van nieuwe bewoners;
Beslist bij problemen met bewoners over het inschakelen van andere organisaties (denk aan consulenten gemeentehuis, Veilig Thuis, Crisisdienst Ggz, etc)
Beslist bij calamiteiten of een kamer zonder toestemming betreden mag worden. Dit geldt niet waar het levensgevaar betreft voor bewoners (bijv. brand). In die situaties is de beveiliging gemachtigd om indien nodig samen met de locatieleider van dienst, de tolk en/of de huismeester de kamer ongevraagd te betreden;
Neemt het voortouw voor de planning en organisatie van de ontruimingsoefening en stemt hierover van te voren af met alle betrokken partijen;
Stelt een dagelijkse rapportage op over de punten die zijn opgepakt tijdens de dienst en deelt deze met de locatieleiders, de tolk, de beveiliging, de huismeester en waar nodig de schoonmaakdienst.
Eisen
Uiterlijk beschikbaar per 5 januari 2026 voor 36 uur per week;
Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
Een maximum uurtarief van 75,- exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werk verkeer;
Minimaal 12 maanden aantoonbare werkervaring als locatiemanager met Oekraïense vluchtelingen (benoem duidelijk waar de ervaring is opgedaan).
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift) (benoem dit duidelijk in het cv);
Bereid om in de avonden en in de weekenden te werken (benoem dit duidelijk in het cv).
Wensen en competenties
Wensen
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Locatiemanager of soortgelijke functie van een (nood) opvanglocatie (40 punten);
Een afgeronde opleiding AMW en/of SJD op minimaal hbo niveau (30 punten);
Aantoonbare beheersing van de Russisch en/of Oekraïens taal (benoem dit duidelijk in het cv.) (10 punten);
In het bezit van een geldig BHV en/of EHBO certificaat (10 punten);
Benoem duidelijk de beschikbaarheid van de kandidaat voor de komende 12 maanden in het cv (10 punten)
Competenties
Je hebt goede analytische vaardigheden;
Je werkt gestructureerd en accuraat;
Je bent communicatief sterk en weet de relaties te onderhouden;
Je werkt graag samen binnen -en buiten het team;
Je bent goede match met onze kernwaarden: samenwerken, toegevoegde waarde, energie / werkplezier en resultaatgerichtheid.
Organisatie en team
Wij zijn er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren jou om verantwoordelijkheid te nemen voor je werk en je krijgt volop ruimte om jouw talenten te ontdekken, in te zetten en te ontwikkelen. Fouten maken mag; leren en ontwikkelen zijn vanzelfsprekend onderdeel van werken in Huizen. Net als plezier! We waarderen goede ideeen en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.
Gespreksinformatie
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 22 december 2025 tussen 10.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 19 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Benodigd aantal professionals:
Optie tot verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend
De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!