Logo van Gemeente Hof van Twente
Logo van Gemeente Hof van Twente

Allround Financieel Administratief Medewerker Zorg

Gemeente Hof van Twente

De Hofte 7, 7471 DK Goor, Nederland

Sluit over 4 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2026

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

25 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 28
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Ben jij nauwkeurig, klantgericht en heb je oog voor detail? Wil je bijdragen aan een efficiente en correcte uitvoering van de WMO- en Jeugdadministratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Allround Financieel Administratief Medewerker Zorg ben je verantwoordelijk voor het volledige administratieve proces rondom WMO- en jeugdzorg.

Jouw kerntaken zijn onder andere:

  • Gegevensinvoer en bewaking van juistheid in het geautomatiseerd systeem, inclusief fiattering;
  • Voorbereiden van feitelijke betalingen en aanmaken van betaalbestanden;
  • Effectieve en efficiente uitvoering van de administratie WMO/Jeugd;
  • Opstellen van beschikkingen en berekeningen op basis van adviezen van regisseurs en consulenten Jeugd, inclusief het vullen van jeugdwetdossiers;
  • Beoordelen en controleren van financiele verwerking van WMO/jeugdbesluiten en facturen;
  • Onderhouden van contacten met aanbieders en klanten over financiele verwerking;
  • Opstellen van eindbeschikkingen/rapportages bij overlijden of verhuizing, inclusief contacten met diverse organisaties;
  • Bewaken van kwaliteit en doorlooptijd van de administratie en signaleren van knelpunten;
  • Doen van verbetervoorstellen en optimaliseren van administratieve processen;
  • Controleren en verwerken van bulkfacturen, zoals huishoudelijke ondersteuning;
  • Levering van gegevens uit de administratie aan interne en externe partijen;
  • Controleren en fiatteren van zorgovereenkomsten voor de Sociale Verzekeringsbank;
  • Uitvoeren van PGB-controles;
  • Beoordelen van het woonplaatsbeginsel voor Jeugd;
  • Corrigeren van eigen bijdragen voor Huishoudelijke Ondersteuning (HO);
  • Ophalen, verwerken en versturen van berichten via Vecozo.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar op het gebied van WMO en Jeugd binnen een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Suite;
  • Aantoonbare werkervaring als aanspreekpunt voor externe partijen.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 12 jaar op het gebied van WMO en Jeugd binnen een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite;
  • Aantoonbare werkervaring met het optimaliseren van werkprocessen.

Competenties

Jij bent een professional die nauwkeurig werkt, oplossingsgericht is en goed kan samenwerken. Daarnaast beschik je over:

  • Klantgerichtheid en communicatieve vaardigheden
  • Resultaatgerichtheid en analytisch vermogen
  • Zorgvuldigheid en oog voor detail

Organisatie en team

Werken bij onze gemeente betekent werken bij een plattelandsgemeente waar we met trots met elkaar en samen met onze inwoners werken aan de Hof van morgen. Wij stimuleren dan ook graag jouw professionaliteit, creativiteit en servicegerichtheid. Zo draag jij bij aan de maatschappelijke opgave vanuit jouw rol, expertise en verantwoordelijkheden! Als lerende organisatie bieden we onze werknemers de mogelijkheid om zichzelf (verder) te ontwikkelen. Als Hof van Twente zijn we trots om bij te mogen dragen aan de maatschappij, ieder op zijn of haar eigen manier. We werken met enthousiasme, korte lijnen, betrokkenheid, integraal en vooral met plezier. Hof van Twente is een gemeente voor iedereen!

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever worden nog ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Nee

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. De VOG kan voor start vereist worden, of maximaal 8 weken na start gewenst zijn. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Indexatie: Het uurtarief kan niet worden gewijzigd gedurende de gecontracteerde periode inclusief eventuele (afgesproken) verlengingen. Indien na twee jaar de inhuuropdracht wordt verlengd, dan is het mogelijk om het uurtarief te indexeren conform het CPI van de desbetreffende maand waarin de laatste verlenging eindigt.

Overnemen van kandidaat: Indien de Opdrachtgever de kandidaat in dienst wil nemen, hetzij gedurende of na afloop van de inhuuropdracht, dan legt Opdrachtnemer geen belemmeringen in de weg voor de totstandkoming van een arbeidsovereenkomst tussen de Opdrachtgever en kandidaat mits de kandidaat minstens 26 weken werkzaamheden heeft verricht voor Opdrachtgever. Hierbij is Opdrachtgever geen vergoeding verschuldigd is aan Opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

Functieschaal: Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen: Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen: De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma/di/wo/do/vr.

Opties verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr