Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Burgerzaken

Crackstraat 2, 8441 ES Heerenveen, Nederland

Sluit over 10 dagen
50 32 tot 36 Friesland

Begindatum:

20 okt 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

17 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Binnen het team Burgerzaken zoeken we een tijdelijke versterking aan de balie. Het team heeft te maken met de zogenaamde paspoortpiek. Hierdoor is er een verdubbeling in het aantal aanvragen. De opdracht bestaat uit het ondersteunen aan de balie door inwoners te helpen bij hun aanvragen. Het doel is om de dienstverlening soepel, zorgvuldig en klantvriendelijk te laten verlopen. Het team kenmerkt zich door samenwerking en klantgerichtheid; inwoners staan altijd centraal. Deze opdracht is tijdelijk omdat de extra inzet alleen nodig is gedurende de piek- en drukperiodes.

Verantwoordelijkheden

  • Het afhandelen van aanvragen voor reisdocumenten.
  • Het behandelen van aanvragen voor rijbewijzen.
  • Het verwerken van aanvragen voor VOGs (Verklaringen Omtrent Gedrag).
  • Het verstrekken van uittreksels uit de BRP (Basisregistratie Persoonsgegevens).
  • Het registreren van verhuizingen.

Resultaten

De dienstverlening verloopt soepel, zorgvuldig en klantvriendelijk.

Eisen

  • Inzetbaar vanaf 20 oktober 2025 tot en met 31 januari 2026 voor 32 tot 36 uur per week.
  • Cv van maximaal 3 pagina's A4
  • Afgerond MBO 4 opleiding
  • Basiskennis van het vakgebied Burgerzaken
  • Opleiding b1a en b2 afgerond of mee bezig
  • Inzetbaarheid voor avondopenstelling op donderdag (momenteel 1x per maand)

Wensen en competenties

Wensen

  • 50% Kennis van VrijBRP
  • 50% Kennis van Qmatic

Competenties

Niet bekend

Organisatie en team

Binnen het team Burgerzaken zoeken we een tijdelijke versterking aan de balie. Het team heeft te maken met de zogenaamde paspoortpiek. Hierdoor is er een verdubbeling in het aantal aanvragen. Het team kenmerkt zich door samenwerking en klantgerichtheid; inwoners staan altijd centraal.

Gespreksinformatie

De gesprekken vinden plaats op dinsdag 7 oktober in de middag we willen je vragen hiermee rekening te houden.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Door de specifieke aard van deze opdracht en de voorwaarden vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) bestaat het risico op een fictieve dienstbetrekking. Om deze reden komen zelfstandigen zonder personeel (ZZPers) en BVs met uitsluitend een directeur-grootaandeelhouder niet in aanmerking om (rechtstreeks) op deze opdracht in te schrijven. Inschrijving door een zelfstandige zonder personeel of een BV met alleen een directeur-grootaandeelhouder zal leiden tot uitsluiting van de opdracht. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur