Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
31 mrt 2026Publicatiedatum:
10 dec 2025Voor de gemeente Gorinchem ben ik op zoek naar een griffiemedewerker die energie krijgt van organiseren en graag het overzicht bewaart. Ben jij iemand die snel kan schakelen, servicegericht is en plezier haalt uit administratieve processen? Dan kom ik graag met je in contact!
In deze rol ben je de spin in het web van de griffie. Je bent de administratieve en organisatorische steunpilaar en ondersteunt bij vergaderingen en raadsactiviteiten. Je zorgt dat de documentenstroom netjes wordt beheerd, bewaakt de randvoorwaarden (zoals locatie, facilitaire zaken en beschikbaarheid van stukken) en regelt dat alles compleet en op tijd klaarligt. Daarnaast stel je het weekbericht op dat elke vrijdagochtend door de griffie naar de gemeenteraad wordt gestuurd een mooie kans om je creativiteit te laten zien. Kortom: jij zorgt ervoor dat de griffie soepel draait en de gemeenteraad haar werk efficient kan doen.
De griffie bestaat uit een klein maar hecht team van vier professionals: een griffier, een adjunct-griffier en twee (parttime) commissiegriffiers/raadsadviseurs. Ze werken intensief samen en zetten zich vol enthousiasme in voor de gemeenteraad en de politiek. Collegialiteit, flexibiliteit en servicegerichtheid staan daarbij centraal. Het is een betrokken en gezellig team dat als eenheid naar buiten treedt.
Optie tot verlenging: Nee
Functieschaal: 7
Werkdagen: Maandag t/m Vrijdag