Vrijheidstraat 2, 4941 DX Raamsdonksveer, Nederland
Begindatum:
10 okt 2022Einddatum:
1 jan 2023Uren per week:
24Publicatiedatum:
19 sept 2022Wij zijn op zoek naar een aanpakker die productie- en klantgericht werkt en gewend is zelfstandig een caseload te draaien. Wij zoeken iemand die de volgende kennis, kunde en ervaring heeft:
Kennis:
een HBO werk- en denkniveau (bijvoorbeeld HBO SJD);
kennis van actuele wet- en regelgeving;
het is een pré als je ervaring hebt als allround Klantmanager Inkomen;
kennis van Suite Sociaal Domein;
Competenties:
integrale en brede blik, vanuit het gedachtegoed van de omgekeerde toets;
binnen de wettelijke kaders weet je de menselijke maat te hanteren;
fraudealert;
uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);
stressbestendig en flexibel;
zelfstandig, proactief, teamplayer;
nieuwsgierig en leergierig.
De volgende taken horen bij de functie klantmanager inkomen:
je draagt de verantwoordelijkheid voor aanvragen levensonderhoud, bijzondere bijstand en minimaregelingen;
je voer je heronderzoeken, mutaties, beëindigingen, terugvorderingen en maatregel- en boetebeoordelingen uit;
je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenbestand;
je stelt rapportages en beschikkingen op en registreert correct in SSD;
je voert (aanmeld)gesprekken en draait telefoondiensten;
je ondersteunt de fraudepreventiemedewerker bij onderzoeken (bijvoorbeeld door het afleggen van huisbezoeken).
Je informeert, adviseert en verwijst klanten door waar nodig en houdt daarbij rekening met de regels omtrent privacy.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.