Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Klantmanager Inkomen 24 - 36 uur p/w

Vrijheidstraat 2, 4941 DX Raamsdonksveer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Noord-Brabant

Begindatum:

10 okt 2022

Einddatum:

1 jan 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

19 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

Wij zijn op zoek naar een aanpakker die productie- en klantgericht werkt en gewend is zelfstandig een caseload te draaien. Wij zoeken iemand die de volgende kennis, kunde en ervaring heeft:

Kennis:

  • een HBO werk- en denkniveau (bijvoorbeeld HBO SJD);

  • kennis van actuele wet- en regelgeving;

  • het is een pré als je ervaring hebt als allround Klantmanager Inkomen;

  • kennis van Suite Sociaal Domein;


Competenties:

  • integrale en brede blik, vanuit het gedachtegoed van de omgekeerde toets;

  • binnen de wettelijke kaders weet je de menselijke maat te hanteren;

  • fraudealert;

  • uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);

  • stressbestendig en flexibel;

  • zelfstandig, proactief, teamplayer;

  • nieuwsgierig en leergierig.

De volgende taken horen bij de functie klantmanager inkomen:

  • je draagt de verantwoordelijkheid voor aanvragen levensonderhoud, bijzondere bijstand en minimaregelingen;

  • je voer je heronderzoeken, mutaties, beëindigingen, terugvorderingen en maatregel- en boetebeoordelingen uit;

  • je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenbestand;

  • je stelt rapportages en beschikkingen op en registreert correct in SSD;

  • je voert (aanmeld)gesprekken en draait telefoondiensten;

  • je ondersteunt de fraudepreventiemedewerker bij onderzoeken (bijvoorbeeld door het afleggen van huisbezoeken).

  • Je informeert, adviseert en verwijst klanten door waar nodig en houdt daarbij rekening met de regels omtrent privacy.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.