Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Wij zijn op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker.
Functiebeschrijving/taken: Je beheert samen met de collega’s van het cluster Financiën de financiële administratie van de gemeente Drimmelen. Je hebt een breed takenpakket, maar je belangrijkste taak is het registreren en in de workflow brengen van inkomende facturen. Daarnaast verwerk je handmatige debiteurenfacturen, memoriaal boekingen en correctieboekingen. Je voert controles uit op tussenrekeningen, draait op verzoek rapportages uit (bijvoorbeeld een overzicht van een crediteur) of levert stukken aan voor de accountant.
Uitstekende, krachtige communicatieve vaardigheden maken jou een prettige, daadkrachtige collega. We waarderen een creatieve en meedenkende houding, zoals ‘waar kan het beter of efficiënter?’
Opleiding/ervaring: MBO+ / HBO
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.