Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Directeur Gemeenschappelijke Regeling Bedrijfsvoering

Stationsplein 1, 2611 BV Delft, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 8 Zuid-Holland

Begindatum:

30 mei 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

12 mei 2022

1.1.     Doelstelling

Het doel van deze Offerteaanvraag is het afsluiten van een Overeenkomst met één (1) dienstverlener ten behoeve van de inhuur van een Directeur Gemeenschappelijke Regeling Bedrijfsvoering.

1.2.     Beschrijving Aanbestedende Dienst

Gemeente Delft (en de aan haar gelieerde onderdelen, zoals o.a. OBS, Werkse en Museum Prinsenhof) treedt op als Aanbestedende Dienst in deze aanbestedingsprocedure.

Voor informatie over Gemeente Delft kunt u terecht op de website van Gemeente Delft, te weten www.delft.nl.

1.3.     Omschrijving werkzaamheden

Voor de Gemeenschappelijke Regeling Bedrijfsvoering (GRB) Delft-Rijswijk is onlangs een bedrijfsvoeringplan vastgesteld. Hierin is de stip aan de horizon voor de GRB bepaald waarbij afgesproken is om de huidige samenwerking te continueren en te optimaliseren, waarbij een beperkte uitbreiding van de basisdienstverlening mogelijk is, maar dat (voorlopig) niet breder wordt samengewerkt op het niveau van de applicaties. Ook staan beide gemeenten open voor uitbreiding van het productportfolio op onderdelen waar dat voor beide gemeenten duidelijk een voordeel oplevert.

Daarnaast blijft de gemeente Delft leverancier van de dienstverlening vanuit de GRB. Om het evenwicht in de samenwerking tussen de gemeente Delft en de gemeente Rijswijk binnen de GRB verder te versterken wordt een nieuwe dienstverleningsovereenkomst en onderliggend producten- en dienstencatalogus opgesteld. Dit zal worden gedaan onder leiding van een externe en onafhankelijke directeur met ervaring in het IT werkveld. Het is hier van belang dat de taal en problematiek kan worden begrepen.

Eisen:

·        Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 8 uur per week vanaf 30 mei 2022;

·        Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan;

·        Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):

o    Minimaal een afgeronde WO studie in de richting van management;

o    Minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring met personeelsmanagement in de afgelopen tien (10) jaar;

o    Minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring met leidinggeven aan en het (door)ontwikkelen van professionals uit het IT werkveld in de afgelopen tien (10) jaar;

o    Minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring met het aanbrengen van structuur in een complex samenwerkingsonderdeel in de afgelopen tien (10) jaar;

o    Minimaal vijf (5) jaar ervaring met bedrijfsvoeringprocessen in een leidinggevende rol;

o    Minimaal vijf (5) jaar ervaring in een overheidsorganisatie in de afgelopen tien (10) jaar

·        Maximaal uurtarief: €110,- inclusief reis- en verblijfskosten en exclusief BTW.

·        Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):

o    Samenwerken;

o    Omgevingsbewustzijn;

o    Resultaatgerichtheid.

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.