Toezichthouders Bewoning Bedrijventerrein

Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland

Sluit over 7 dagen
100 16 (totaal 32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

16 - 32

Publicatiedatum:

2 okt 2025

Omschrijving

De werkzaamheden betreffen:

  • Het observeren en bezoeken van adressen op het bedrijventerrein waar vermoedelijk onrechtmatig wordt gewoond;

  • Deze observaties en bezoeken vinden vaak plaats buiten kantooruren, waaronder ook weekenden;

  • Het houden van interviews met bewoners;

  • Het opleveren van duidelijke, gedegen rapportages en vastleggen in een digitaal zaaksysteem (RxMission/OpPad).

Eisen

  • Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder bij een gemeente.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met bestuurlijk toezichthouden / Omgevingswet in de afgelopen 5 jaar (30 punten);

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder bij een gemeente (20 punten);

  • Aantoonbare kennis van: Awb, Gemeentewet, Omgevingswet/ Omgevingsplan/Bestemmingsplan (25 punten);

    • Aantoonbare kennis van 3 van de bovengenoemde wetten (25 punten);

    • Aantoonbare kennis van 2 van de bovengenoemde wetten (15 punten);

    • Aantoonbare kennis van geen of 1 van de bovengenoemde wetten (0 punten);

  • Een maximum uurtarief van 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee externe administratieve broker (25 punten).

Competenties

  • Communicatief

  • Daadkrachtig

  • Duidelijk

  • Tactisch

  • Zelfstandig

  • Flexibel

Organisatie en team

Organisatieontwikkeling staat de komende jaren bij De Ronde Venen centraal. Het doel daarvan is het beter en sneller aansluiten bij de wensen vanuit de samenleving. Kernwaarden daarbij zijn Durf, Resultaat en Verbinding. Taken van het Team Omgeving zijn o.a.: ruimtelijke plannen, vergunningen en handhaving van omgevingszaken (o.a. wonen, bouw en milieu).

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 14 oktober 2025 van 12.30 tot 15.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 16 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 2

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7/ 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: aan de hand van wat nodig is van maandag  t/m zondag, maar grotendeels buiten reguliere kantoortijden.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur