Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Medewerker informatiebeheer

De Wetering 1, 4021 VZ Maurik, Nederland

Sluit over 4 dagen
65 32 Gelderland

Begindatum:

22 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

9 sept 2025

Omschrijving

Als tijdelijk Gegevensbeheerder BAG-WOZ ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig bijhouden en beheren van gegevens met betrekking tot adressen, gebouwen en onroerende zaken.

Taken

  • Optimaliseren van Pand- en VBO-relaties in de WOZ-administratie;

  • Controle van de gebruiksoppervlakte van woningen;

  • Ondersteunen bij BAG-werkzaamheden;

  • Ondersteunen bij gegevensbeheer WOZ.

Het gaat bij de werkzaamheden niet om een specifieke functie, maar om werkzaamheden die zich bevinden om het snijvlak BAG - WOZ n.a.v. de periodieke rapportage en aanbevelingen van de Waarderingskamer. We zijn op zoek naar iemand die de komende periode tot het eind van het jaar tussen de 28 en 36 uur ingezet kan worden en zelfstandig kan werken.

Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in de betreffende functie en is in staat om zelfstandig het werk uit te voeren;
    25p

  • Kandidaat heeft de benodigde opleidingen genoten m.b.t. gegevensbeheer BAG-WOZ op MBO+ niveau;
    25p

  • Kandidaat heeft kennis van de benodigde systemen, namelijk:
    25p

    • Kennis van xxllnc-Waarderen (waar opgedaan)

    • Kennis van CiVision-belastingen (waar opgedaan)

    • Kennis van I-objecten

Wensen en competenties

Wensen

  • Tijdens het verificatiegesprek wordt getoetst op nauwkeurig kunnen werken en goed samen kunnen werken;
    25p

  • Prijsscore ( laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    100p

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging
Max 3 jaar

Aanvraag reden
We zijn vanwege het doorvoeren van een aantal verbeterslagen op basis van de aanbevelingen van de Waarderingskamer op zoek naar extra capaciteit tijdelijk.

Aanvullend

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur