Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Breda
Logo van Gemeente Breda

Schadebehandelaar

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 okt 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 sept 2022
Opdracht tarief Geen maximum Opdracht uren 36
\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":473,"faq_question":474,"faq_answer":475,"sequence_number":53},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":477,"faq_answer":478,"sequence_number":56},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":480,"faq_answer":481,"sequence_number":59},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":62,"faq_question":483,"faq_answer":484,"sequence_number":62},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":59,"faq_question":486,"faq_answer":487,"sequence_number":192},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":56,"faq_question":489,"faq_answer":490,"sequence_number":277},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":53,"faq_question":492,"faq_answer":493,"sequence_number":494},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":494,"faq_question":496,"faq_answer":497,"sequence_number":227},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":277,"faq_question":499,"faq_answer":500,"sequence_number":501},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":503,"faq_question":504,"faq_answer":505,"sequence_number":97},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":507,"faq_question":508,"faq_answer":509,"sequence_number":152},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":53,"faq_group_name":511,"faq_group_description":512,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":513},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[514,515,517],{"faq_group_id":53,"id":167,"faq_question":504,"faq_answer":505,"sequence_number":27},{"faq_group_id":53,"id":516,"faq_question":474,"faq_answer":475,"sequence_number":50},30,{"faq_group_id":53,"id":518,"faq_question":519,"faq_answer":520,"sequence_number":53},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"id":56,"faq_group_name":522,"faq_group_description":523,"sequence_number":53,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":524},"Loondienst","In loondienst",[525,529,530,534,538,542,545],{"faq_group_id":56,"id":526,"faq_question":527,"faq_answer":528,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder o.a.:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%),\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>En daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening,\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>En niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie),\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"faq_group_id":56,"id":254,"faq_question":474,"faq_answer":475,"sequence_number":50},{"faq_group_id":56,"id":531,"faq_question":532,"faq_answer":533,"sequence_number":53},32,"Hoe contracteren jullie mij als werknemer?","\u003Cp>Om opdrachten waarbij een dienstverband verplicht is persoonlijk, transparant en professioneel te organiseren, hebben wij een uitzendonderneming ingericht: \u003Cstrong>Projectversterkers B.V.\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>Binnen Projectversterkers:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>volgen we de \u003Cstrong>ABU CAO voor uitzendkrachten\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>zijn we aangesloten bij de \u003Cstrong>Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>word je op basis van een uitzendovereenkomst gecontracteerd voor de opdracht\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"faq_group_id":56,"id":535,"faq_question":536,"faq_answer":537,"sequence_number":56},33,"Bouw ik pensioen op wanneer ik in dienst kom voor de uitvoering van de opdracht?","\u003Cp>Onze uitzendonderneming Projectversterkers B.V. is aangesloten bij de Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP). Iedere professional die voor de duur van de opdracht in dienst komt bij onze uitzendonderneming, doet verplicht mee in het StiPP-pensioen voor uitzendkrachten.\u003C/p>",{"faq_group_id":56,"id":539,"faq_question":540,"faq_answer":541,"sequence_number":59},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":56,"id":176,"faq_question":543,"faq_answer":544,"sequence_number":62},"Wat gebeurt er aan het einde van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de opdracht bij de (eind)opdrachtgever afloopt, eindigt ook jouw arbeidscontract met Projectversterkers B.V. \u003Cbr>\u003Cbr>Bij opdrachten waarvoor je langer dan zes maanden in loondienst actief bent geweest, heb je met de tijdens de opdracht afgedragen sv-premies recht op een WW-uitkering. Zo ben je tijdelijk voorzien van inkomsten terwijl je zoekt naar jouw volgende opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":56,"id":546,"faq_question":547,"faq_answer":548,"sequence_number":277},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>De opdrachten die geschikt zijn voor \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">uitvoering door freelancers kunnen hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. Ook is het mogelijk om een opdracht uit te voeren via een externe partij. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":550,"faq_group_description":550,"sequence_number":56,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":551},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[552,555,557,560,563,566],{"faq_group_id":50,"id":227,"faq_question":553,"faq_answer":554,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":65,"faq_question":556,"faq_answer":475,"sequence_number":50},"Kan ik de reis- en verblijfkosten van mijn medewerker bij jullie in rekening brengen?",{"faq_group_id":50,"id":97,"faq_question":558,"faq_answer":559,"sequence_number":53},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp>Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":152,"faq_question":561,"faq_answer":562,"sequence_number":56},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":93,"faq_question":564,"faq_answer":565,"sequence_number":59},"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":162,"faq_question":567,"faq_answer":568,"sequence_number":62},"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":570,"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"groups":571,"id":27,"team_name":436,"primary_contact":69,"secondary_contact":130,"contract_manager":205,"finance_contact":386,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":437,"motd_from":438,"motd_to":439,"team_photo":441,"contacts_unavailable_from":440,"contacts_unavailable_to":439},[572,573,574,575,576],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":198,"group_title":199,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":380,"group_title":380,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":281,"group_title":282,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":408,"group_title":408,"sequencenumber":59},{"team":578,"id":77,"firstName":128,"lastName":129,"jobTitle":68,"email":130,"telephoneNumber":131,"linkedInUrl":132,"photo":133,"sequence_number":56,"vacancy_categories":134,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":135,"team_member_unavailability":150},{"groups":579,"id":27,"team_name":436,"primary_contact":69,"secondary_contact":130,"contract_manager":205,"finance_contact":386,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":437,"motd_from":438,"motd_to":439,"team_photo":441,"contacts_unavailable_from":440,"contacts_unavailable_to":439},[580,581,582,583,584],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":198,"group_title":199,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":380,"group_title":380,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":281,"group_title":282,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":408,"group_title":408,"sequencenumber":59},{"team":586,"id":165,"firstName":202,"lastName":203,"jobTitle":204,"email":205,"telephoneNumber":206,"linkedInUrl":207,"photo":208,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":53,"team_member_availability":209,"team_member_unavailability":225},{"groups":587,"id":27,"team_name":436,"primary_contact":69,"secondary_contact":130,"contract_manager":205,"finance_contact":386,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":437,"motd_from":438,"motd_to":439,"team_photo":441,"contacts_unavailable_from":440,"contacts_unavailable_to":439},[588,589,590,591,592],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":198,"group_title":199,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":380,"group_title":380,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":281,"group_title":282,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":408,"group_title":408,"sequencenumber":59},{"team":594,"id":167,"firstName":383,"lastName":384,"jobTitle":385,"email":386,"telephoneNumber":387,"linkedInUrl":388,"photo":389,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":56,"team_member_availability":390,"team_member_unavailability":406},{"groups":595,"id":27,"team_name":436,"primary_contact":69,"secondary_contact":130,"contract_manager":205,"finance_contact":386,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":437,"motd_from":438,"motd_to":439,"team_photo":441,"contacts_unavailable_from":440,"contacts_unavailable_to":439},[596,597,598,599,600],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":198,"group_title":199,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":380,"group_title":380,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":281,"group_title":282,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":408,"group_title":408,"sequencenumber":59},"31643363442",[603,607,611,615,619,623,627,631,635,639,643],{"vacancy_category":604,"team_members":605},"12",[606],{"id":176,"firstName":177,"lastName":178,"jobTitle":68,"email":179,"telephoneNumber":180,"linkedInUrl":181,"photo":182,"sequence_number":62,"vacancy_categories":183,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":184,"team_member_unavailability":193},{"vacancy_category":608,"team_members":609},"26",[610],{"id":176,"firstName":177,"lastName":178,"jobTitle":68,"email":179,"telephoneNumber":180,"linkedInUrl":181,"photo":182,"sequence_number":62,"vacancy_categories":183,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":184,"team_member_unavailability":193},{"vacancy_category":612,"team_members":613},"23",[614],{"id":176,"firstName":177,"lastName":178,"jobTitle":68,"email":179,"telephoneNumber":180,"linkedInUrl":181,"photo":182,"sequence_number":62,"vacancy_categories":183,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":184,"team_member_unavailability":193},{"vacancy_category":616,"team_members":617},"18",[618],{"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"vacancy_category":620,"team_members":621},"25",[622],{"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"vacancy_category":624,"team_members":625},"24",[626],{"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"vacancy_category":628,"team_members":629},"16",[630],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":63},{"vacancy_category":632,"team_members":633},"20",[634],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":63},{"vacancy_category":636,"team_members":637},"11",[638],{"id":77,"firstName":128,"lastName":129,"jobTitle":68,"email":130,"telephoneNumber":131,"linkedInUrl":132,"photo":133,"sequence_number":56,"vacancy_categories":134,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":135,"team_member_unavailability":150},{"vacancy_category":640,"team_members":641},"14",[642],{"id":77,"firstName":128,"lastName":129,"jobTitle":68,"email":130,"telephoneNumber":131,"linkedInUrl":132,"photo":133,"sequence_number":56,"vacancy_categories":134,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":135,"team_member_unavailability":150},{"vacancy_category":644,"team_members":645},"19",[646],{"id":77,"firstName":128,"lastName":129,"jobTitle":68,"email":130,"telephoneNumber":131,"linkedInUrl":132,"photo":133,"sequence_number":56,"vacancy_categories":134,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":135,"team_member_unavailability":150},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":650,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":651,"enrolments":652},[],[],[],{"loading":7,"favourites":654},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":656,"relatedVacancies":689,"pageSize":254,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":830,"defaultSearchFilters":850,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":869,"vacancyCategories":873,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[657],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":658,"organization_location":669,"tender_categories":670,"opdracht_overheid_url":671,"tender_documents":672,"tender_category_obj":167,"tender_id":673,"tender_name":674,"tender_buying_organization":661,"tender_phase":675,"tender_date":676,"tender_source":677,"tender_url":678,"tender_perceel":8,"tender_description":679,"tender_active":7,"tender_document":680,"tender_last_seen":681,"tender_first_seen":682,"tender_start_date":683,"tender_end_date":684,"tender_tariff":685,"tender_hours_week":686,"tender_description_html":687,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":688,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":167},{"latitude":659,"longitude":660,"tender_buying_organization":661,"company_address":662,"company_name_google":661,"postcode":663,"province":664,"place_id_google":661,"avatar":665,"exclusive":7,"summary":666,"description":667,"meta_description":668,"publish":6,"company_display_name":661},"51.587288","4.783341","Gemeente Breda","Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland","4811 DJ","Noord-Brabant","blob_RIP50OFUT42KEPGA8RGNCKUKTSFVB9KZ.","Breda is een stad in de provincie Noord-Brabant en telt 188.078 inwoners. Daarmee is Breda in grootte de derde gemeente van Noord-Brabant is en de negende gemeente van Nederland.","\u003Cp>Ontdek Gemeente Breda, waar jouw talenten volop benut worden. Hier heb je de vrijheid om niet alleen veel te doen, maar ook écht veel te betekenen. In de 9e grootste stad van Nederland voel je de directe impact van jouw inspanningen in Breda en onze organisatie. Maak het verschil in een warme, betrokken sfeer. Jouw proactiviteit draagt bij aan de vooruitgang van onze stad en je eigen groei. \u003Cbr>\u003Cbr>Er is hier veel te doen én je mag hier veel doen. Stop alles wat je bent in alles wat je doet en help zo onze mooie stad en jezelf vooruit. Jouw karakter maakt Breda. \u003C/p>","Ontdek Gemeente Breda als zzp'er: bruisende stad, diverse opdrachten, samenwerking, innovatie en persoonlijke groei. Vind jouw nieuwe inhuuropdracht hier!",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Breda/Schadebehandelaar/A70025BD-D6BA-4B70-B3D3-D08BF8254879",[],"flexwestbrabant_a1J6N0000013C4MUAU","Schadebehandelaar","Distributieproces gestart","2022-09-26 09:00:00","flexwestbrabant","https://flexwestbrabant-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J6N0000013C4MUAU","De Jij zorgt ervoor dat verzoeken om schadevergoeding zorgvuldig worden behandeld! Ben jij thuis in het aansprakelijkheidsrecht? Breda is een prachtige stad, waar interessante dingen gebeuren. Daar zijn we trots op. De Gemeente Breda zet zich dan ook voortdurend in voor de ontwikkeling, het beheer en het onderhoud van de stad en voor dienstverlening aan burgers, bedrijven en instellingen. Dat doet zij niet alleen, maar samen met de inwoners van Breda en met de partners in de stad en in de regio. Binnen de gemeentelijke organisatie is de afdeling Financien, Inkoop & Juridische Zaken verantwoordelijk voor financien, inkoop en juridische zaken. Het team Juridische Zaken adviseert het college, de raad en de organisatie over afdeling overschrijdende juridische dossiers en dossiers met een hoog juridisch of politiek afbreukrisico. Daarnaast vertegenwoordigt het team de gemeente bij (dreigende) conflicten en is het team betrokken bij de implementatie van nieuwe wetgeving en het opstellen van notas. Ook vindt de behandeling van verschillende soorten schadeverzoeken plaats bij het team Juridische Zaken. Vanwege het vertrek van onze schadebehandelaar zijn wij naar een nieuwe collega die zich vooralsnog tijdelijk gaat bezighouden met de behandeling van verzoeken om schadevergoeding. Je behandelt en beoordeelt verzoeken om schadevergoeding. De gemeente ontvangt met regelmaat verzoeken om vergoeding van schade die burgers of bedrijven menen te hebben geleden als gevolg van rechtmatig of onrechtmatig handelen door de gemeente. Deze verzoeken worden in behandeling genomen bij het team Juridische Zaken. Jij zorgt ervoor dat verzoeken om schadevergoeding op grond van de wettelijke aansprakelijkheid correct worden geregistreerd en dat deze zorgvuldig worden behandeld. Je adviseert collegas van de inhoudelijke afdelingen over schades en over het schadeverloop en onderhoudt contact met externe partijen, zoals claimanten, gemachtigden en verzekeraars. Daarnaast houd je behandeltermijnen in de gaten en rappelleer je als gevraagde informatie op zich laat wachten. Op basis van de verkregen informatie en met inachtneming van de wettelijke bepalingen over aansprakelijkheid beoordeel je verzoeken en formuleer je schadebesluiten. Bij verzoeken om vergoeding of compensatie van geleden schade als gevolg van rechtmatig handelen door de gemeente wordt een onafhankelijk adviesbureau ingeschakeld. Jij registreert deze verzoeken en begeleidt dit proces. Hiertoe heb je contact met de belanghebbende, het adviesbureau en de inhoudelijke afdeling. Op basis van de verkregen informatie formuleer je schadebesluiten, die door de inhoudelijke afdeling aan de wethouder worden voorgelegd. Naast het behandelen van verzoeken om schadevergoeding voer je ook het verzekeringenbeheer uit. Je hebt een juridische opleiding op ten minste hbo-niveau afgerond. Daarnaast heb je ervaring, of in elk geval kennis van en affiniteit met aansprakelijkheidsrecht. Liefst heb je een goed beeld van het functioneren van een gemeente. Je gaat zorgvuldig en gestructureerd te werk bij de behandeling van verzoeken om schadevergoeding, waarbij jouw beoordelingsvermogen onontbeerlijk is. Daarnaast ben je assertief en duidelijk, maar (klant)vriendelijk in je benadering van interne en externe partijen","Flexwestbrabant_Aanvraag_SRQ138652.pdf","2022-09-25","2022-09-20","2022-10-01","2022-12-31","Geen maximum ","36","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id351:j_id656:j_id674:j_id676j_id0:j_id1:j_id119:j_id351:j_id656:j_id674:j_id676_00NF0000008jCqp_div'>\u003Ctable class='MsoTableGrid' style='margin-left: -50px; border: none;' width='1463'>\u003Ctbody>\u003Ctr>\u003Ctd colspan='1' rowspan='1' style='width: 643px; height: 89px;' valign='top'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>De \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Jij zorgt ervoor dat verzoeken om schadevergoeding zorgvuldig worden behandeld!\u003Cbr/>\t\t\tBen jij thuis in het aansprakelijkheidsrecht?\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Breda is een prachtige stad, waar interessante dingen gebeuren. Daar zijn we trots op. De Gemeente Breda zet zich dan ook voortdurend in voor de ontwikkeling, het beheer en het onderhoud van de stad en voor dienstverlening aan burgers, bedrijven en instellingen.  Dat doet zij niet alleen, maar samen met de inwoners  van Breda en met de partners in de stad en in de regio.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Binnen de gemeentelijke organisatie is de afdeling Financiën, Inkoop & Juridische Zaken verantwoordelijk voor financiën, inkoop en juridische zaken. Het team Juridische Zaken adviseert het college, de raad en de organisatie over afdeling overschrijdende juridische dossiers en dossiers met een hoog juridisch of politiek afbreukrisico. Daarnaast vertegenwoordigt het team de gemeente bij (dreigende) conflicten en is het team betrokken bij de implementatie van nieuwe wetgeving en het opstellen van nota’s. Ook vindt de behandeling van verschillende soorten schadeverzoeken plaats bij het team Juridische Zaken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Vanwege het vertrek van onze schadebehandelaar zijn wij naar een nieuwe collega die zich – vooralsnog tijdelijk – gaat bezighouden met de behandeling van verzoeken om schadevergoeding. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Je behandelt en beoordeelt verzoeken om schadevergoeding. \u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>De gemeente ontvangt met regelmaat verzoeken om vergoeding van schade die burgers of bedrijven menen te hebben geleden als gevolg van rechtmatig of onrechtmatig handelen door de gemeente. Deze verzoeken worden in behandeling genomen bij het team Juridische Zaken. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Jij zorgt ervoor dat verzoeken om schadevergoeding op grond van de wettelijke aansprakelijkheid correct worden geregistreerd en dat deze zorgvuldig worden behandeld. Je adviseert collega’s van de inhoudelijke afdelingen over schades en over het schadeverloop en onderhoudt contact met externe partijen, zoals claimanten, gemachtigden en verzekeraars. Daarnaast houd je behandeltermijnen in de gaten en rappelleer je als gevraagde informatie op zich laat wachten. Op basis van de verkregen informatie en met inachtneming van de wettelijke bepalingen over aansprakelijkheid beoordeel je verzoeken en formuleer je schadebesluiten.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Bij verzoeken om vergoeding of compensatie van geleden schade als gevolg van rechtmatig handelen door de gemeente wordt een onafhankelijk adviesbureau ingeschakeld. Jij registreert deze verzoeken en begeleidt dit proces. Hiertoe heb je contact met de belanghebbende, het adviesbureau en de inhoudelijke afdeling. Op basis van de verkregen informatie formuleer je schadebesluiten, die door de inhoudelijke afdeling aan de wethouder worden voorgelegd.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Naast het behandelen van verzoeken om schadevergoeding voer je ook het verzekeringenbeheer uit. \u003Cbr/>\t\t\tJe hebt een juridische opleiding op ten minste hbo-niveau afgerond. Daarnaast heb je ervaring, of in elk geval kennis van en affiniteit met aansprakelijkheidsrecht. Liefst heb je een goed beeld van het functioneren van een gemeente.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003Cbr/> \u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Je gaat zorgvuldig en gestructureerd te werk bij de behandeling van verzoeken om schadevergoeding, waarbij jouw beoordelingsvermogen onontbeerlijk is. Daarnaast ben je assertief en duidelijk, maar (klant)vriendelijk in je benadering van interne en externe partijen\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\t\t\t                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                \u003C/td>\u003C/tr>\u003C/tbody>\u003C/table>\u003C/div>","A70025BD-D6BA-4B70-B3D3-D08BF8254879",[690,740,790],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":691,"organization_location":701,"tender_categories":702,"opdracht_overheid_url":716,"tender_documents":717,"tender_category_obj":705,"tender_id":718,"tender_name":719,"tender_buying_organization":694,"tender_phase":720,"tender_date":721,"tender_source":722,"tender_url":723,"tender_perceel":8,"tender_description":159,"tender_active":6,"tender_document":724,"tender_last_seen":725,"tender_first_seen":725,"tender_start_date":726,"tender_end_date":727,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":728,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":729,"web_key":730,"Dynamics_id":731,"tender_overview":732,"tender_requirements":733,"tender_competences":734,"tender_team":735,"tender_interview":736,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":737,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":738,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":167,"tender_max_hours":167,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":739,"org_location_id":8,"tender_category":705},{"latitude":692,"longitude":693,"tender_buying_organization":694,"company_address":695,"company_name_google":694,"postcode":696,"province":8,"place_id_google":694,"avatar":697,"exclusive":7,"summary":698,"description":699,"meta_description":700,"publish":6,"company_display_name":8},"52.528261","4.713143","Werkorganisatie BUCH","Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland","1911 EG","blob_2IO8MDC9PRFUQDVDCW4YSJ9UDRFBMRLL.","BUCH vormt de gezamenlijke werkorganisatie van de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo.","\u003Cp>Werkorganisatie BUCH is in 2017 ontstaan, na een fusie van de ambtelijke organisaties van de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo. Het is daarmee een jonge organisatie, met sterke wortels binnen de vier gemeenten.\u003Cbr>\u003Cbr>Met ruim 850 medewerkers faciliteren we vier besturen bij het realiseren van hun ambities. We bieden als één organisatie het hoofd aan maatschappelijke opgaven zoals wonen, klimaat, zorg en gezonde financiën. We focussen op de overeenkomsten met oog voor de lokale verschillen\u003Cstrong>.\u003C/strong>\u003C/p>","Werkorganisatie BUCH biedt regelmatig interim en zzp opdrachten aan op het gebied van Projectmanagement, Financiën, Sociaal Domein, Vergunning en Handhaving.",{},[703,708,712],{"tender_category_obj":704,"id":707},{"id":705,"type":706},23,"Ruimtelijke Ordening",41316,{"tender_category_obj":709,"id":711},{"id":171,"type":710},"Project- en Programmamanagement",41317,{"tender_category_obj":713,"id":715},{"id":167,"type":714},"Juridisch",41318,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Werkorganisatie-BUCH/Ervaren-Ruimtelijke-Ordening-specialist/B82D38A1-8BD2-40B3-B8B2-4A05A4593211",[],"mercell_werkorg_buch_T188379","Ervaren Ruimtelijke Ordening specialist\n","Indienen offertes","2025-12-29 10:00:00","mercell_werkorg_buch","https://s2c.mercell.com/tender/188379/supplier","T188379_opdrachtomschrijving_senior_specialist_RO.docx","2025-12-15","2026-01-12","2026-12-31","\u003Cbr>","temporary","B82D38A1-8BD2-40B3-B8B2-4A05A4593211","f884ebc3-bdd9-f011-8543-000d3ac24c1f","\u003Ch3>Omschrijving opdracht\u003C/h3>\u003Cp>Zeer ervaren Ruimtelijke Ordening specialist\u003C/p>\u003Ch3>Takenpakket\u003C/h3>\u003Cp>Voor team Plannen hebben wij een opdracht bestaande uit deelname als senior ruimtelijke ordening specialist aan 4 gemeentelijke projecten.\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>De opdracht behelst actieve deelname aan 4 projectgroepen met ruimtelijke ordening expertise. Je bent in die projectgroepen verantwoordelijk voor het begeleiden van het volledige proces om te komen tot aanpassing omgevingsplan en uiteindelijke vergunningverlening.\u003C/li>\u003Cli>Voor deze voor, in dit geval, de gemeente Castricum bijzondere projecten is de vereiste kennis en ervaring niet aanwezig in de BUCH organisatie. Het gaat dan om de ervaring met politiek zeer gevoelige ontwikkelingen met complexe ruimtelijke procedures.\u003C/li>\u003Cli>Binnen de verschillende projecten moeten een aantal concrete resultaten/producten worden opgeleverd. Deze worden hieronder per project benoemd:\u003Cul>\u003Cli>Verplaatsing Zwembad De Witte Brug:\u003C/li>\u003Cli>Voormalige kerk (Maranathakerk) wordt 20 woningen met zorg in de plint\u003C/li>\u003Cli>Herontwikkeling Kooiplein winkels met woningen daarboven\u003C/li>\u003Cli>Voormalige school (Koekoeksbloem) wordt een woonwijk\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/li>\u003Cli>Je organiseert als belangrijk lid van de projectgroep eigenstandig het ruimtelijke ordeningsproces van deze gemeentelijke initiatieven met belanghebbenden/omwonenden en vertegenwoordigt (indien nodig) de gemeente bij de Raad van State.\u003C/li>\u003Cli>Je adviseert het college en de collega's van de projectgroep over ruimtelijke ordeningsaspecten\u003C/li>\u003Cli>Je werkt onder andere samen met juristen, vergunningverleners, beleidsmedewerkers uit het team Vastgoed & Beleid, collega's van Beheer Openbare Ruimte, de gebiedseconoom en externe specialisten.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>afgeronde HBO/WO opleiding planologie, bestuurskunde, geografie, real estate of bestuursrecht met aantoonbare werkervaring in vergelijkbare projecten.\u003C/li>\u003Cli>Je beschikt, naast ervaring met projectmatig werken, over ervaring op het gebied van het realiseren van sportaccommodaties en andere zeer complexe ruimtelijke processen in de bebouwde omgeving\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Werken voor een werkorganisatie\u003C/li>\u003Cli>Ervaring met het overdragen van kennis en vaardigheid aan collega's\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Je bent een enerzijds zelfstandige en anders samenwerkingsgerichte zeer ervaren ruimtelijke ordening specialist met een flexibele manier van werken en denken. Ook heb je een heldere, prettige manier van communiceren, met aandacht voor proces en relatie.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Voor team Plannen hebben wij een opdracht bestaande uit deelname als senior ruimtelijke ordening specialist aan 4 gemeentelijke projecten.\u003C/p>\u003Cp>Voor deze voor, in dit geval, de gemeente Castricum bijzondere projecten is de vereiste kennis en ervaring niet aanwezig in de BUCH organisatie. Het gaat dan om de ervaring met politiek zeer gevoelige ontwikkelingen met complexe ruimtelijke procedures.\u003C/p>","Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Castricum, op 5 januari 2026 binnen tijdsblok 12.00 / 14.00 uur. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.","\u003Cp>\n Optie tot verlenging: 1 x 12 maanden\u003Cbr>\u003Cbr>\n Hybride: Geen verdere informatie\u003Cbr>\u003Cbr>\n Aantal professionals of FTE: 1\u003Cbr>\u003Cbr>\n Overig algemeen: \u003Ch3>VOG Screeningsprofiel\u003C/h3>\u003Cp>Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11-12-13-22-41-53.\u003C/p>\u003Ch3>Gebruik van eigen devices\u003C/h3>\u003Cp>De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.\u003C/p>\n\u003C/p>\n",120,"Gezocht: Zeer ervaren Ruimtelijke Ordening specialist voor team Plannen. Begeleid 4 complexe projecten in Castricum, van omgevingsplan tot vergunning.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":741,"organization_location":753,"tender_categories":754,"opdracht_overheid_url":766,"tender_documents":767,"tender_category_obj":254,"tender_id":768,"tender_name":769,"tender_buying_organization":744,"tender_phase":159,"tender_date":770,"tender_source":771,"tender_url":772,"tender_perceel":8,"tender_description":773,"tender_active":6,"tender_document":774,"tender_last_seen":725,"tender_first_seen":725,"tender_start_date":775,"tender_end_date":776,"tender_tariff":777,"tender_hours_week":778,"tender_description_html":779,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":780,"web_key":781,"Dynamics_id":782,"tender_overview":783,"tender_requirements":784,"tender_competences":785,"tender_team":744,"tender_interview":786,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":787,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":518,"tender_max_hours":788,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":789,"org_location_id":8,"tender_category":254},{"latitude":742,"longitude":743,"tender_buying_organization":744,"company_address":745,"company_name_google":744,"postcode":746,"province":747,"place_id_google":744,"avatar":748,"exclusive":7,"summary":749,"description":750,"meta_description":751,"publish":6,"company_display_name":752},"53.058643","6.079765","gemeente Opsterland","Hoofdstraat 82, 9244 CR Beetsterzwaag, Nederland","9244 CR","Friesland","blob_6WSS1DXTX0G1FBS2TV7YPHYL4SYPNML6.","Werk als zzp'er bij Gemeente Opsterland, gelegen in Friesland. Met 32.000 inwoners is het een compacte gemeente met volop kansen. Ontdek het onderscheidende karakter van werken bij een organisatie die innovatie, duurzaamheid en betrokkenheid hoog in het vaandel heeft staan. ","\u003Cp>Gemeente Opsterland, gelegen in het prachtige Friesland, biedt een inspirerende werkomgeving voor zzp'ers die op zoek zijn naar nieuwe uitdagingen. Met een bevolking van 32.000 inwoners is het een compacte gemeente waar je een belangrijke impact kunt maken.\u003C/p>\u003Cp>Bij Gemeente Opsterland draait het om innovatie, duurzaamheid en betrokkenheid. We streven ernaar om voorop te lopen op het gebied van vernieuwende oplossingen die de levenskwaliteit van onze inwoners verbeteren. Als zzp'er krijg je hier de mogelijkheid om jouw expertise in te zetten en bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van de gemeente.\u003C/p>\u003Cp>Onze werksituatie is flexibel en gericht op samenwerking. Je werkt zelfstandig, maar maakt deel uit van een hecht team van professionals. Hierdoor kun je profiteren van elkaars kennis en ervaring. We geloven in een cultuur van vertrouwen en transparantie, waarin ruimte is voor eigen initiatief en groei.\u003C/p>\u003Cp>De kernwaarden van Gemeente Opsterland vormen de leidraad voor ons handelen. We hechten waarde aan betrouwbaarheid, integriteit en respect. Daarnaast streven we naar een open en inclusieve organisatie waarin diversiteit wordt omarmd. We zetten ons in voor gelijke kansen en een inclusieve samenleving, zowel intern als extern.\u003C/p>\u003Cp>Wat werken bij Gemeente Opsterland echt kenmerkt, is onze focus op duurzaamheid. We hebben ambitieuze doelen gesteld op het gebied van energietransitie, circulaire economie en klimaatadaptatie. Als zzp'er kun je bijdragen aan deze belangrijke initiatieven en meewerken aan een groenere en toekomstbestendige gemeente.\u003C/p>\u003Cp>Daarnaast biedt Gemeente Opsterland een breed scala aan uitdagende opdrachten. Of je nu gespecialiseerd bent in ruimtelijke ordening, sociale zaken, technologie of communicatie, er is altijd werk te vinden dat aansluit bij jouw expertise en interesses. We streven naar een goede balans tussen werk en privé, zodat je volop kunt genieten van de prachtige omgeving waarin we gevestigd zijn.\u003C/p>","Ontdek de kansen als zzp'er bij Gemeente Opsterland. Innovatie, duurzaamheid en betrokkenheid zijn kenmerkend voor deze compacte Friese gemeente.","Gemeente Opsterland",{},[755,759,763],{"tender_category_obj":756,"id":758},{"id":97,"type":757},"Civiele Techniek",41319,{"tender_category_obj":760,"id":762},{"id":254,"type":761},"Vergunning en Handhaving",41320,{"tender_category_obj":764,"id":765},{"id":167,"type":714},41321,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/gemeente-Opsterland/Vergunningverlener-Bouw/CA5C9CB4-12E3-4229-B530-CB0332463F6C",[],"werkeninfriesland_096310","Vergunningverlener Bouw","2025-12-22 12:00:00","werkeninfriesland","https://inhuur.werkeninfriesland.nl/published/96310","Opdracht omschrijvingAls vergunningverlener bouw houd jij je bezig met het coordineren van aanvragen, controleren van de volledigheid, inhoudelijk toetsen van vergunningaanvragen;Je zorgt er voor dat de aanvragen op de juiste manier worden verwerkt. Je bewaakt het proces, de integraliteit en de voortgang van de aanvraag zodat er een besluit tot stand komt binnen de geldende termijnen;Je verbindt partijen met elkaar om samen tot een haalbaar bouwplan te komen;Je informeert inwoners en bedrijven over de bouwregelgeving en je verstrekt informatie over o.a. de bestemmingsplannen;Je stelt beschikkingen, (advies-)rapportages, beoordelingen en correspondentie op;Je bent ambtelijk secretaris voor de welstandscommissie.VerantwoordelijkhedenZie opdrachtomschrijving","Werkeninfriesland_096310.pdf","2026-01-05","2026-06-30","Geen limieten","24-36","\u003Clabel class=\"control-label\">Opdracht omschrijving\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cul>\u003Cli>Als vergunningverlener bouw houd jij je bezig met  het coördineren van aanvragen, controleren van de volledigheid, inhoudelijk toetsen van vergunningaanvragen;\u003C/li>\u003Cli>Je zorgt er voor dat de aanvragen op de juiste manier worden verwerkt. Je bewaakt het proces, de integraliteit en de voortgang van de aanvraag zodat er een besluit tot stand komt binnen de geldende termijnen;\u003C/li>\u003Cli>Je verbindt partijen met elkaar om samen tot een haalbaar bouwplan te komen;\u003C/li>\u003Cli>Je informeert inwoners en bedrijven over de bouwregelgeving en je verstrekt informatie over o.a. de bestemmingsplannen;\u003C/li>\u003Cli>Je stelt beschikkingen, (advies-)rapportages, beoordelingen en correspondentie op;\u003C/li>\u003Cli>Je bent ambtelijk secretaris voor de welstandscommissie.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Verantwoordelijkheden\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>Zie opdrachtomschrijving\u003C/p>\u003C/div>","detachering","CA5C9CB4-12E3-4229-B530-CB0332463F6C","1e40fdc6-bbd9-f011-8544-7c1e52734556","Als vergunningverlener bouw houd jij je bezig met het coördineren van aanvragen, controleren van de volledigheid, inhoudelijk toetsen van vergunningaanvragen;\u003Cbr>\u003Cul>\u003Cli>Je zorgt er voor dat de aanvragen op de juiste manier worden verwerkt. Je bewaakt het proces, de integraliteit en de voortgang van de aanvraag zodat er een besluit tot stand komt binnen de geldende termijnen;\u003C/li>\u003Cli>Je verbindt partijen met elkaar om samen tot een haalbaar bouwplan te komen;\u003C/li>\u003Cli>Je informeert inwoners en bedrijven over de bouwregelgeving en je verstrekt informatie over o.a. de bestemmingsplannen;\u003C/li>\u003Cli>Je stelt beschikkingen, (advies-)rapportages, beoordelingen en correspondentie op;\u003C/li>\u003Cli>Je bent ambtelijk secretaris voor de welstandscommissie.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cbr>\u003Cb>Verantwoordelijkheden\u003C/b>\u003Cbr>Zie opdrachtomschrijving","\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat is inzetbaar vanaf 5 januari 2026 tot en met 30 juni 2026 voor 24-36 uur per week.\u003C/li>\u003Cli>U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt kennis van juridische en administratieve procedures.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt een relevante bouwtechnische opleiding (bijvoorbeeld ABW I en II).\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cb>Wensen\u003C/b>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Je hebt een relevante bouwtechnische opleiding (bijvoorbeeld ABW I en II) (Gewicht: 40%)\u003C/li>\n\u003Cli>3 jaar werkervaring in soortgelijke functie (Gewicht: 40%)\u003C/li>\n\u003Cli>HBO werk- en denkniveau (Gewicht: 20%)\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cb>Competenties\u003C/b>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Worden getoetst tijdens het interview.\u003C/li>\n\u003C/ul>","Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Fase 2: Het interview\u003C/b>\u003Cbr>Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria.","\u003Cp>\n Optie tot verlenging: ja, 2 x 3 maanden\u003Cbr>\u003Cbr>\n Hybride: Geen verdere informatie\u003Cbr>\u003Cbr>\n Aantal professionals of FTE: 1\u003Cbr>\u003Cbr>\n Overig algemeen: \u003Cb>CV\u003C/b>\u003Cbr>Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>VOG\u003C/b>\u003Cbr>Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een verklaring waaruit blijkt dat gedrag van de Externe in het verleden geen bezwaar vormt voor het vervullen van een specifieke taak of functie in de samenleving. Voor aanvang van de opdracht dient er een VOG te worden overlegd. Kunnen Externen dit niet aantonen, dan is definitieve afwijzing het gevolg.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Faciliteiten\u003C/b>\u003Cbr>Een laptop wordt ter beschikking gesteld door gemeente Opsterland.\n\u003C/p>\n",36,"Voor gemeente Opsterland zoeken we een Vergunningverlener Bouw. Coördineer en toets bouwaanvragen, bewaak processen en informeer burgers en bedrijven.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":791,"organization_location":798,"tender_categories":799,"opdracht_overheid_url":811,"tender_documents":812,"tender_category_obj":473,"tender_id":813,"tender_name":814,"tender_buying_organization":794,"tender_phase":159,"tender_date":815,"tender_source":771,"tender_url":816,"tender_perceel":8,"tender_description":817,"tender_active":6,"tender_document":818,"tender_last_seen":725,"tender_first_seen":725,"tender_start_date":819,"tender_end_date":727,"tender_tariff":820,"tender_hours_week":628,"tender_description_html":821,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":729,"web_key":822,"Dynamics_id":823,"tender_overview":824,"tender_requirements":825,"tender_competences":826,"tender_team":794,"tender_interview":827,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":828,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":305,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":124,"tender_max_hours":124,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":829,"org_location_id":8,"tender_category":473},{"latitude":792,"longitude":793,"tender_buying_organization":794,"company_address":795,"company_name_google":794,"postcode":796,"province":747,"place_id_google":794,"avatar":797,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.970399","5.790391","gemeente De Fryske Marren","Herema State 1, 8501 AA Joure, Nederland","8501 AA","blob_2OR676WDZT51VOGL6Q0VZPKZU342Q7HN.",{},[800,803,807],{"tender_category_obj":801,"id":802},{"id":167,"type":714},41327,{"tender_category_obj":804,"id":806},{"id":473,"type":805},"Vastgoed en Grondzaken",41328,{"tender_category_obj":808,"id":810},{"id":501,"type":809},"Beleid",41329,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/gemeente-De-Fryske-Marren/Beleidsmedewerker-Grondzaken/593E54A8-39E1-499A-B55C-7D9D7E0F7A98",[],"werkeninfriesland_096326","Beleidsmedewerker Grondzaken","2025-12-19 09:00:00","https://inhuur.werkeninfriesland.nl/published/96326","Opdracht omschrijvingDe gemeente De Fryske Marren zoekt een ervaren interim beleidsmedewerker grondzaken met diepgaande expertise op het gebied van taxaties, grondverwerving en vastgoedtransacties. De opdracht is gericht op het zelfstandig uitvoeren van complexe en strategische werkzaamheden binnen het grond- en vastgoeddomein, in aanvulling op en ter ondersteuning van de bestaande organisatie.De opdrachtnemer is gedurende de looptijd van de overeenkomst verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van taxaties en vastgoedtransacties, inclusief de daarbij behorende onderhandelingen en juridische en financiele onderbouwingen.Daarnaast wordt van de opdrachtnemer verwacht dat deze zijn/haar specialistische kennis inzet voor de ontwikkeling van interne expertise, met name door het begeleiden en opleiden van een junior rentmeester / beleidsadviseur grondzaken, zodat deze zich ontwikkelt tot een steeds zelfstandiger functionerende professional.VerantwoordelijkhedenWerkzaamheden en resultaten1. Taxaties en waardebepalingenZelfstandig uitvoeren van taxaties van vastgoed (wonen, landelijk en agrarisch).Opleveren van een nader te bepalen aantal taxatierapporten, opgesteld conform NRVT-regelgeving.Zorgdragen voor juridisch en financieel goed onderbouwde waardebepalingen ten behoeve van besluitvorming.Resultaat:Volledig en toetsbaar opgestelde taxatierapporten die inzicht geven in de waarde van vastgoedobjecten en bestuurlijk gebruikt kunnen worden.2. Vastgoed- en grondtransactiesVoeren van onderhandelingen over aan- en verkoop van gronden en vastgoed.Bijdragen aan en tot stand brengen van overeenkomsten.Adviseren over strategische verwervingen en transacties.Opstellen van onderbouwingen ten behoeve van verantwoording van transacties.Resultaat:Zorgvuldig voorbereide en onderbouwde vastgoedtransacties die bijdragen aan de strategische doelen van de gemeente.3. Kennisoverdracht en coachingOpleiden en coachen van een junior rentmeester / beleidsadviseur grondzaken.Overdragen van expertise op het gebied van taxaties, grondverwerving, onteigening en schadevergoedingen.Begeleiden bij complexe dossiers en strategische verwervingen.Resultaat:Een aantoonbaar verder ontwikkelde junior adviseur die steeds zelfstandiger opereert binnen grondzaken en bijdraagt aan de voortgang van strategische dossiers.4. Samenwerking en afstemmingAfstemming met interne collegas, bestuur en externe partijen.Zorgdragen voor heldere communicatie over voortgang en resultaten.Adviseren binnen een politiek-bestuurlijke context.","Werkeninfriesland_096326.pdf","2026-01-01","€ 133,00","\u003Clabel class=\"control-label\">Opdracht omschrijving\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>De gemeente De Fryske Marren zoekt een ervaren interim beleidsmedewerker grondzaken met diepgaande expertise op het gebied van taxaties, grondverwerving en vastgoedtransacties. De opdracht is gericht op het zelfstandig uitvoeren van complexe en strategische werkzaamheden binnen het grond- en vastgoeddomein, in aanvulling op en ter ondersteuning van de bestaande organisatie.\u003C/p>\u003Cp>De opdrachtnemer is gedurende de looptijd van de overeenkomst verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van taxaties en vastgoedtransacties, inclusief de daarbij behorende onderhandelingen en juridische en financiële onderbouwingen.\u003C/p>\u003Cp>Daarnaast wordt van de opdrachtnemer verwacht dat deze zijn/haar specialistische kennis inzet voor de ontwikkeling van interne expertise, met name door het begeleiden en opleiden van een junior rentmeester / beleidsadviseur grondzaken, zodat deze zich ontwikkelt tot een steeds zelfstandiger functionerende professional.\u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Verantwoordelijkheden\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Ch3>Werkzaamheden en resultaten\u003Cbr/>1. Taxaties en waardebepalingen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Zelfstandig uitvoeren van taxaties van vastgoed (wonen, landelijk en agrarisch).\u003C/li>\u003Cli>Opleveren van een nader te bepalen aantal taxatierapporten, opgesteld conform NRVT-regelgeving.\u003C/li>\u003Cli>Zorgdragen voor juridisch en financieel goed onderbouwde waardebepalingen ten behoeve van besluitvorming.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Resultaat:\u003C/p>\u003Cp>Volledig en toetsbaar opgestelde taxatierapporten die inzicht geven in de waarde van vastgoedobjecten en bestuurlijk gebruikt kunnen worden.\u003C/p>\u003Ch3>2. Vastgoed- en grondtransacties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Voeren van onderhandelingen over aan- en verkoop van gronden en vastgoed.\u003C/li>\u003Cli>Bijdragen aan en tot stand brengen van overeenkomsten.\u003C/li>\u003Cli>Adviseren over strategische verwervingen en transacties.\u003C/li>\u003Cli>Opstellen van onderbouwingen ten behoeve van verantwoording van transacties.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Resultaat:\u003C/p>\u003Cp>Zorgvuldig voorbereide en onderbouwde vastgoedtransacties die bijdragen aan de strategische doelen van de gemeente.\u003C/p>\u003Ch3>3. Kennisoverdracht en coaching\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Opleiden en coachen van een junior rentmeester / beleidsadviseur grondzaken.\u003C/li>\u003Cli>Overdragen van expertise op het gebied van taxaties, grondverwerving, onteigening en schadevergoedingen.\u003C/li>\u003Cli>Begeleiden bij complexe dossiers en strategische verwervingen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Resultaat:\u003C/p>\u003Cp>Een aantoonbaar verder ontwikkelde junior adviseur die steeds zelfstandiger opereert binnen grondzaken en bijdraagt aan de voortgang van strategische dossiers.\u003C/p>\u003Ch3>4. Samenwerking en afstemming\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Afstemming met interne collega’s, bestuur en externe partijen.\u003C/li>\u003Cli>Zorgdragen voor heldere communicatie over voortgang en resultaten.\u003C/li>\u003Cli>Adviseren binnen een politiek-bestuurlijke context.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","593E54A8-39E1-499A-B55C-7D9D7E0F7A98","2c2c70c8-bbd9-f011-8543-000d3ac242ce","De gemeente De Fryske Marren zoekt een ervaren interim beleidsmedewerker grondzaken met diepgaande expertise op het gebied van taxaties, grondverwerving en vastgoedtransacties. De opdracht is gericht op het zelfstandig uitvoeren van complexe en strategische werkzaamheden binnen het grond- en vastgoeddomein, in aanvulling op en ter ondersteuning van de bestaande organisatie.\u003Cbr>\u003Cbr>De opdrachtnemer is gedurende de looptijd van de overeenkomst verantwoordelijk voor het zelfstandig uitvoeren van taxaties en vastgoedtransacties, inclusief de daarbij behorende onderhandelingen en juridische en financiële onderbouwingen.\u003Cbr>\u003Cbr>Daarnaast wordt van de opdrachtnemer verwacht dat deze zijn/haar specialistische kennis inzet voor de ontwikkeling van interne expertise, met name door het begeleiden en opleiden van een junior rentmeester / beleidsadviseur grondzaken, zodat deze zich ontwikkelt tot een steeds zelfstandiger functionerende professional.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Verantwoordelijkheden\u003C/b>\u003Cbr>Werkzaamheden en resultaten\u003Cbr>1. Taxaties en waardebepalingen\u003Cbr>\u003Cbr>- Zelfstandig uitvoeren van taxaties van vastgoed (wonen, landelijk en agrarisch).\u003Cbr>- Opleveren van een nader te bepalen aantal taxatierapporten, opgesteld conform NRVT-regelgeving.\u003Cbr>- Zorgdragen voor juridisch en financieel goed onderbouwde waardebepalingen ten behoeve van besluitvorming.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Resultaat:\u003C/b>\u003Cbr>\u003Cbr>Volledig en toetsbaar opgestelde taxatierapporten die inzicht geven in de waarde van vastgoedobjecten en bestuurlijk gebruikt kunnen worden.\u003Cbr>\u003Cbr>2. Vastgoed- en grondtransacties\u003Cbr>\u003Cbr>- Voeren van onderhandelingen over aan- en verkoop van gronden en vastgoed.\u003Cbr>- Bijdragen aan en tot stand brengen van overeenkomsten.\u003Cbr>- Adviseren over strategische verwervingen en transacties.\u003Cbr>- Opstellen van onderbouwingen ten behoeve van verantwoording van transacties.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Resultaat:\u003C/b>\u003Cbr>\u003Cbr>Zorgvuldig voorbereide en onderbouwde vastgoedtransacties die bijdragen aan de strategische doelen van de gemeente.\u003Cbr>\u003Cbr>3. Kennisoverdracht en coaching\u003Cbr>\u003Cbr>- Opleiden en coachen van een junior rentmeester / beleidsadviseur grondzaken.\u003Cbr>- Overdragen van expertise op het gebied van taxaties, grondverwerving, onteigening en schadevergoedingen.\u003Cbr>- Begeleiden bij complexe dossiers en strategische verwervingen.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Resultaat:\u003C/b>\u003Cbr>\u003Cbr>Een aantoonbaar verder ontwikkelde junior adviseur die steeds zelfstandiger opereert binnen grondzaken en bijdraagt aan de voortgang van strategische dossiers.\u003Cbr>\u003Cbr>4. Samenwerking en afstemming\u003Cbr>\u003Cbr>- Afstemming met interne collega's, bestuur en externe partijen.\u003Cbr>- Zorgdragen voor heldere communicatie over voortgang en resultaten.\u003Cbr>- Adviseren binnen een politiek-bestuurlijke context.","\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2026 tot en met 31 december 2026 voor 16 uur per week.\u003C/li>\u003Cli>U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.\u003C/li>\u003Cli>Afgeronde HBO-opleiding (bij voorkeur richting landbouw, vastgoed, rentmeesterij of vergelijkbaar).\u003C/li>\u003Cli>Ingeschreven in het Nederlands Register Vastgoed Taxateurs (NRVT) voor Wonen, Landelijk en Agrarisch Vastgoed.\u003C/li>\u003Cli>Ingeschreven in het register Deskundigen Onteigening en Bestuursrechtelijke Schadevergoedingen (DOBS).\u003C/li>\u003Cli>Ingeschreven in het Landelijk Register van Gerechtelijke Deskundigen (LRGD).\u003C/li>\u003Cli>Beëdigd rentmeester, aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Rentmeesters (NVR).\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 15 jaar aantoonbare ervaring op het gebied van taxaties, grondverwerving, onteigening en bestuursrechtelijke schadeloosstellingen.\u003C/li>\u003Cli>Beschikbaar voor 16 uur per week gedurende de gehele looptijd.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cb>Wensen\u003C/b>\u003Cul>\u003Cli>Relevante opleiding en certificeringen: NRVT, DOBS, LRGD, beëdigd rentmeester\u003C/li>\u003Cli>Ervaring met taxaties en vastgoedtransacties: complexe dossiers, strategische verwervingen, onderhandelingen\u003C/li>\u003Cli>Ervaring binnen gemeentelijke context: specifieke kennis van (water)recreatie en veenweideproblematiek\u003C/li>\u003Cli>Communicatieve vaardigheden & bestuurlijke sensitiviteit\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cb>Competenties\u003C/b>\u003Cul>\u003Cli>Analytisch vermogen\u003C/li>\u003Cli>Bestuurlijke sensitiviteit\u003C/li>\u003Cli>Samenwerken\u003C/li>\u003Cli>Schriftelijke vaardigheid\u003C/li>\u003Cli>Onafhankelijk oordeel\u003C/li>\u003Cli>Communicatieve vaardigheden\u003C/li>\u003Cli>Do kinst de Fryske taal ferstean of wolst dit leare (je kunt het Fries verstaan of je wilt dit leren).\u003C/li>\u003C/ul>","Gesprekken staan gepland op 22 december 2025.\u003Cbr>Als Inschrijver in de top 1 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte.","\u003Cp>\n Optie tot verlenging: De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2x 6 maanden.\u003Cbr>\u003Cbr>\n Hybride: Geen verdere informatie\u003Cbr>\u003Cbr>\n Aantal professionals of FTE: 1\u003Cbr>\u003Cbr>\n Overig algemeen: \u003Cb>CV\u003C/b>\u003Cbr>Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 3 pagina's A4. De administratieve partner behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.\n\u003C/p>\n","Word Beleidsmedewerker Grondzaken bij De Fryske Marren! Voor 16 uur/week focus je op taxaties, grondverwerving en vastgoedtransacties.",{"single":7,"limit":254,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":831,"filters":832,"order_by":846},{},{"and_filters":833,"or_filters":845,"or_disjunction":12},[834],{"filters":835},[836,841],{"field_name":837,"value":838,"operator":840},"publish",[839],"0","neq",{"field_name":842,"value":843,"operator":844},"web_key",[688],"==",[],[847],{"field":848,"direction":849},"tender_first_seen","desc",[851,855,858,863,865],{"field_name":852,"value":853,"operator":840},"tender_source",[854],"negometrix",{"field_name":852,"value":856,"operator":840},[857],"negometrix_login",{"field_name":859,"value":860,"operator":862},"tender_date",[861],"2025-12-16 10:00:00",">=",{"field_name":837,"value":864,"operator":840},[839],{"field_name":866,"value":867,"operator":840},"oim_vacancy",[868],"true",{"active_vacancies":870,"vacancies_by_province":871,"vacancies_by_category":872},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[874,875,876,878,880,882,884,886,887,889,891,892,893,895,896,897],{"name":809,"code":501},{"name":757,"code":97},{"name":877,"code":152},"Communicatie",{"name":879,"code":93},"Financieel",{"name":881,"code":162},"ICT",{"name":883,"code":124},"Informatiemanagement",{"name":885,"code":165},"Inkoop",{"name":714,"code":167},{"name":888,"code":546},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":890,"code":169},"Organisatie en Personeel",{"name":710,"code":171},{"name":706,"code":705},{"name":894,"code":518},"Sociaal Domein",{"name":805,"code":473},{"name":761,"code":254},{"name":898,"code":173},"Overig"]