Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland
Begindatum:
8 apr 2024Einddatum:
7 okt 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
27 mrt 2024Projectmanager Beheer Sportaccommodaties
Wij zijn op zoek naar een Projectmanager die enerzijds in de rol van projectmanager de onderstaande uitdagingen aangaat en oppakt en tegelijk de collega`s ondersteunt en adviseert. Ben jij een faciliterende oplossingsgerichte projectmanager die ervaring heeft met sport(accommodaties)? Lees dan verder!
In jouw functie van Projectmanager heb je een zelfstandige rol vol verantwoordelijkheid en vrijheid. Ondanks dat het een zelfstandige rol is maak je onderdeel uit van Team Beheer Sportaccommodaties. Dit Team is onderdeel van de afdeling Vastgoedbeheer, waarbij jij onder andere afstemming zoekt met twee coördinatoren en een groot aantal sporthalbeheerders die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor 22 sportlocaties in de Gemeente Breda. Als Projectmanager rapporteer je over de voortgang aan het afdelingshoofd.
Opdracht omschrijving
Als onderdeel van de opdracht worden de volgende activiteiten onderscheiden:
Je bent verantwoordelijk voor het opleveren van een advies ten aanzien van de organisatie van het beheer van de Binnensport accommodaties. Je levert dit projectplan op 2 maanden na je start.
Je bent verantwoordelijk voor de implementatie en de verankering van dit advies. De opvolgende 4 maanden ben je bezig met de implementatie met als resultaat;
Een verbeterde overlegstructuur binnen het team
Een verbetering in de samenwerking tussen het team en de collega`s van het Stadskantoor
Jij zorgt er als Projectmanager voor dat collega’s die de locaties beheren hun werk zo goed mogelijk kunnen uitvoeren door ze te adviseren en als vraagbaak te dienen.
Netwerken:
Je schakelt op het juiste moment de juiste mensen in voor steun en medewerking
Je legt en onderhoudt (in)formele contacten met voor de opdracht relevante partijen
Je stemt regelmatig af over de voortgang met je opdrachtgever
We zoeken jou!
Je hebt minimaal een afgeronde Hbo-opleiding
Je hebt aantoonbare leidinggevende ervaring, bij voorkeur op het gebied van facilitaire zaken en of schoonmaak en of horeca.
Je hebt ervaring met verandertrajecten met teams
Je bent in staat om de juiste voorwaarden te zien en advies op uit te brengen waarbinnen praktijkgerichte collega’s goed kunnen samenwerken.
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent benaderbaar voor het team en de organisatie.
Je bent enthousiast, duidelijk en daadkrachtig bij het geven van je advies
Wie zijn wij?
De Gemeente Breda heeft een groot aantal sportaccommodaties. Zo exploiteren we het Gemeentelijk Sportcentrum, sport- en welzijnsaccommodatie "De Drie Linden", de Kragt en vele gymzalen in de wijken.
Binnen de afdeling Vastgoedbeheer werkt een hecht team van 30 beheerders aan het beheer en exploitatie van de verschillende sportaccommodaties.
Onder begeleiding van onze coördinatoren en de projectmanager werken de beheerders zelfstandig en zorgen we er samen voor dat de sporters zich thuis voelen in onze accommodaties. De beheerders worden ondersteund door een klein kantoorteam dat zorgt voor zaken als de verhuur van de sportaccommodaties, de inroostering van de beheerders en de profilering van onze accommodaties.
Lees meer over de Gemeente Breda.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.