Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker HR

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 Noord-Brabant

Begindatum:

15 okt 2024

Einddatum:

15 apr 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

27 sept 2024

Type inzet
De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt. NB: Indien u zich als zzp’er laat detacheren via uw eigen BV, dan dient u op verzoek per ommegaande de volgende bewijsstukken te kunnen overleggen: Geldig Uittreksel KvK van de BV; een arbeidsovereenkomst waaruit duidelijk moet worden dat de BV aan alle werkgeversverplichtingen voldoet en dat u als zzp’er maandelijks loon uitgekeerd krijgt vanuit de BV; een individuele verklaring vanuit Belastingdienst, waarmee verklaard wordt dat er een arbeidsrelatie tussen de ZZP BV en de werknemer/bestuurder van de ZZP BV bestaat.

Arbocoördinator
Kent de Arbo wet- en regelgeving voor jou geen geheimen en wil je een bijdrage leveren aan de optimalisatie van ons arbo proces? Dan zoeken wij jou als Arbocoördinator.

Introductie
Veilig en gezond werken. Het staat hoog op de agenda in Breda. Want het is in ieders belang dat wie gezond naar het werk gaat, ook weer gezond thuiskomt. Vandaag, morgen, altijd.
Daarom werken we continu aan onze arbeidsomstandigheden. Door het actueel houden van het arbobeleid, door veiligheidsrisico’s aan te pakken en door voorlichting en instructie. Maar veilig en gezond werken is geen taak van de werkgever alleen. Het is een gedeelde verantwoordelijkheid met elke medewerker. We gaan van zorgen voor, naar bewust gezond en veilig gedrag.

Wat ga je doen?
Als Arbo coördinator heb je een brede coördinerende en sturende rol in het monitoren, aanjagen en bewaken van activiteiten gericht op het creëren van een veilige en gezonde werkplek.

  • Je zorgt ervoor dat de ‘arbo-boekhouding’ op orde is. Je assisteert bij het opstellen van Arbo jaarplannen, veiligheids- en agressieprotocollen, werkinstructies en ongevallenregistratie.

  • De risico-inventarisaties (RI&E), bijhorende plannen van aanpak en de benodigde maatregelen (organisatie breed) zijn prioriteit in je takenpakket.

  • Je hebt volop contact met interne en externe deskundigen (hogere veiligheidskundige, arbeid hygiënist en mogelijk bedrijfsarts) op het gebied van veiligheid, gezondheid en de Arbowetgeving.

  • Je maakt medewerkers bewust van hun eigen rol in veilig en gezond werken. Je moedigt gesprek aan tussen medewerkers en de leidinggevenden. Tevens borg je dat de leidinggevenden zorgdragen voor de juiste faciliteiten.

  • Je hebt samen met de andere arbo-coördinator de deeltaak van coördinator Agressie & Geweld en bent met name belast met het uitvoerende deel hiervan (o.a. incidentenregistratie, training, voorlichting en communicatie en opvang van medewerkers en nazorg).

Collega aan het woord
Arbo waar zijn we eigenlijk niet van? Veilig en gezond aan ’t werk, dat raakt iedereen!

Wat vragen wij?
Je krijgt een afwisselende baan. Het ene moment ben je op de werkvloer in gesprek met medewerkers en/of leidinggevenden om daarna veiligheidsinstructies te geven aan een nieuwe collega. Even later schuif je achter je bureau om te werken aan de verbetering van onze processen en beleid. En natuurlijk staan ook de afspraken met leidinggevenden, de inzetbaarheidsadviseur, de arbodienst en de ondernemingsraad in je agenda.

  • Je beschikt over een Mbo+ of Hbo-opleiding in de richting van arbeidshygiëne, veiligheidskunde of arbo-management.

  • Je beschikt over kennis van Arbo wet- en regelgeving en bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van veilig en gezond werken.

  • Je hebt werkervaring als Arbocoördinator of soortgelijke functie.

  • Je kunt door de inzet van jouw uitstekende communicatievaardigheden en empathisch vermogen helder, stevig en duidelijk communiceren met alle lagen in de organisatie.   

  • Je bent proactief en hebt een doeners-mentaliteit, zowel in coördinatie als uitvoering.

  • Je bent analytisch en bent in staat zowel individueel als in groepsverband projectmatig te werken.

  • Je voelt je verantwoordelijk voor jouw portefeuille en bent gericht op het verbeteren van de arbo- en veiligheidsprocessen.

Het betreft een tijdelijke opdracht waarbij de prioriteit ligt op de risico-inventarisaties (RI&E), bijhorende plannen van aanpak en de benodigde maatregelen (organisatie breed). Onze inschatting is dat hiervoor ca. een half jaar benodigd is. Zodra dit gerealiseerd is, loopt de opdracht af. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.