Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Kwartiermaker Verbeter Breda

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2022

Einddatum:

1 apr 2023

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

21 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

Kwartiermaker Verbeter Breda
6 maanden, 24-28 uur per week
Het programma Verbeter Breda
Onderzoek laat zien dat er in Breda een kloof is tussen bewoners, die groeit. Bredanaars die het goed hebben krijgen het steeds beter, Bredanaars die het minder goed hebben krijgen het steeds slechter. Verbeter Breda is een programma dat zich richt op het bevorderen van kansengelijkheid en het tegengaan van tweedeling in de stad. Het is een programma voor de lange termijn, tot 2040, dat zich nu in de laatste maanden van de kwartiermakersfase bevindt.
Het programma in wording wordt tijdelijk aangestuurd door een programmateam dat bestaat uit professionals en bewoners, onder leiding van burgmeester Paul Depla. Het programma wordt ontwikkeld door een klein team van medewerkers bij de gemeente. Wegens het vertrek van 2 teamleden zoeken we per direct tijdelijke versterking.

We zoeken
Een kwartiermaker, die mee uitvoering geeft aan/ mee verantwoordelijkheid neemt voor alle benodigde acties om te komen door een gedragen meerjarig uitvoeringsprogramma en een onafhankelijk programmabureau Verbeter Breda.

De werkzaamheden

  • Ondersteunen van het tijdelijk programmateam, momenteel verantwoordelijk voor het programma Verbeter Breda

  • Opdrachtgeverschap / aansturen bureau’s die opdrachten doen voor het programma Verbeter Breda

  • Bijdragen aan de besluitvorming over/ de ontwikkeling van de governance structuur vanaf 2e kwartaal ‘23

  • Mede aansturen van de allianties van bewoners en organisaties die de komende maanden werken aan het meerjarig uitvoeringsprogramma


Wij vragen (eisen):

  • Per direct beschikbaar

  • Gedegen kennis van Verbeter Breda, goed inzicht in de huidige stand van zaken en de uitdagingen

  • Een relevant netwerk van partijen betrokken bij Verbeter Breda

  • (onderzoeks)ervaring t.a.v. het onderwerp ‘tweedeling’

  • Ervaring in het werken op bestuurlijk niveau, zo mogelijk in settings waar bestuurders en bewoners samenwerken en samen beslissen

  • Meerjarige ervaring met management en programma management  

  • Minimaal afgeronde HBO opleiding;

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.