Klantmanager

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Sluit over 11 dagen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

20 okt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

25 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Ben jij een enthousiaste, analytische en leergierige frontoffice professional met ervaring in de jeugdhulpverlening? Dan hebben wij een mooie tijdelijke opdracht voor jou! De gemeente Breda zoekt een Frontoffice Medewerker die tot eind 2025 wordt ingezet binnen het Stevig Lokaal Team (SLT) van WIJS! Breda.

Wat ga je doen?
Als frontoffice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor ketenpartners en cliënten bij urgente hulpvragen. Je werkt binnen het team van WIJS! Breda aan:

  • Je werkt in het cliëntsysteem van WIJS! Breda, Myneva.

  • Je werkt in teamverband en levert een actieve bijdrage aan casuïstiekbesprekingen en intervisiemomenten. Je bent onderdeel van een vernieuwende aanpak waarin leren, reflecteren en ontwikkelen centraal staan.

  • Toeleiding en wachtlijstbeheer: Je ondersteunt WIJS! professionals bij het snel en gericht oppakken van hulpvragen.

  • Triage van aanmeldingen: Je beoordeelt op basis van aangeleverde informatie of een beschikking aangevraagd kan worden of dat aanvullende toelichting nodig is.

  • Ondersteuning bij integrale aanpak: Je denkt mee over passende verwijzingen, overbruggingsplannen en wachtlijstbegeleiding.

Eisen

  • HBO-opgeleid is, bij voorkeur in Social Work, Pedagogiek of SPH.
  • Minimaal 2 jaar ervaring heeft in de jeugdhulpverlening.
  • SKJ-geregistreerd is.
  • Bekend is met de Jeugdwet en relevante regelgeving.
  • Beschikt over kennis van het voorliggend veld en de sociale kaart.
  • Kennis van de Sociale kaart en van de zorgaanbieders zoals CJG/Zorg voor Elkaar, Veilig Thuis etcetera.
  • Kennis van de Meldcode en het Dwang- en drangkader.

Wensen en competenties

Wensen
  • Bij voorkeur meer dan 2 jaar ervaring als jeugdprofessional.
  • Bij voorkeur kennis van wet- en regelgeving (WLZ - ZVW - Onderwijs).
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden.
Competenties
  • Analytisch, besluitvaardig, proactief en verbindend is.
  • Goed kan samenwerken en hoofd- van bijzaken weet te onderscheiden.
  • Je beschikt over het vermogen om op diverse niveaus te communiceren en lastige gesprekken te voeren.
  • Je kunt de-escalerend en cliëntgericht werken.
  • Je bent goed in het beoordelen en bevorderen van veiligheid; risicotaxatie.
  • Je bent sterk in het analyseren van complexe situaties om de ondersteuningsbehoefte te bepalen.
  • Je kunt probleemoplossend denken en handelen, zowel op klant- als organisatieniveau.
  • Je bent besluitvaardig en kunt autonoom werken.
  • Je bent sterk in het motiveren, mondeling dan wel op schrift, van besluitvorming.
  • Je beschikt over zelfreflectie.
  • Je kunt samenwerken met de diversiteit aan betrokken partijen.

Organisatie en team

Over WIJS! Breda en de Gemeente
WIJS! Breda is een samenwerkingsverband binnen het sociaal domein van de gemeente Breda. Als frontoffice medewerker word je formeel geworven door de gemeente, maar werk je operationeel binnen het team van WIJS! Je maakt deel uit van een betrokken team dat zich inzet voor tijdige, passende en integrale ondersteuning voor jeugdigen en gezinnen in Breda.

Gespreksinformatie

De week van 13 oktober is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp'ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp'er te laten starten. Geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur