Begindatum:
17 nov 2025Einddatum:
30 apr 2026Publicatiedatum:
22 okt 2025Onze collega gaat met zwangerschapsverlof. Daarom zoeken we tijdelijk versterking binnen het team Financiële Administratie. Als administratief medewerker operationeel bestellen zorg jij ervoor dat collega's makkelijk en efficiënt kunnen bestellen. Je helpt hen op weg, controleert bestellingen en zorgt dat alles financieel klopt. Je werkt samen met collega's van Inkoop, Financiën en Contractbeheer. Zo draag jij bij aan een betrouwbare administratie én een goed functionerende organisatie.
Je komt terecht in het team Financiële Administratie, onderdeel van de afdeling Financiën, Inkoop en Juridische Zaken. Samen met zo'n 50 collega's werk je aan een volledige, tijdige en juiste financiële administratie voor de gemeente Breda. De sfeer is collegiaal, open en gericht op samenwerking.
Als administratief medewerker bij Gemeente Breda heb je impact. Je zorgt dat processen soepel verlopen en collega's hun werk goed kunnen doen. Je draagt bij aan een betrouwbare administratie én aan het functioneren van de hele organisatie.
Bij Gemeente Breda vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt. We moedigen je aan om jezelf te laten zien, je ideeën te delen en voor jezelf op te komen. In onze organisatie is er begrip en aandacht voor iedereen. Iedere collega brengt iets unieks mee. Jouw kennis, ervaring en persoonlijkheid maken het verschil; voor jezelf, je team én de stad.
Breda is de tiende stad van Nederland, met grote maatschappelijke opgaven. Hier is veel te doen én je mag hier veel doen. We pakken die opgaven samen aan. Dat doen we met lef, betrokkenheid en een scherp oog voor resultaat. Je krijgt de ruimte om verantwoordelijkheid te nemen en het initiatief te pakken. Gemeente Breda brengt het samen. Dus stop alles wat je bent in alles wat je doet en help zo jezelf én onze stad vooruit.
De datum 5 november is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
Vragen kunnen gesteld worden t/m 27 okt 10.00 uur.
Kandidaten kunnen worden aangeboden t/m zondag 2 november 19.00 uur.
Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een nieuwe VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13.