Projectleider Topdesk

Rheineplein 1, 7622 DG Borne, Nederland

Sluit over 8 dagen
Geen maximum 8-16 Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

8 - 16

Publicatiedatum:

23 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Gemeente Borne heeft behoefte aan aanschaf en fase 1 implementatie van TOPdesk. Daarom zijn wij op zoek naar een projectleider TOPdesk, voor de technische, organisatorische en functionele implementatie. TOPdesk zal door gemeente Borne ingezet worden op de vakgebieden facilitair en automatisering. We hebben de intentie om consultancy van TOPdesk af te nemen.

Doelstellingen

De projectleider is verantwoordelijk voor de volledige coordinatie en sturing van de implementatie van TOPdesk binnen de organisatie. Dit betreft zowel de technische implementatie als de organisatorische en functionele inrichting, inclusief het meenemen van de eindgebruikers en key-stakeholders.

Werkzaamheden

  • Aanschaf en implementatie van Topdesk
  • Inrichting behandelaar
  • Adoptie en kennisborging

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het functioneel beheer van Topdesk;
  • Aantoonbare werkervaring met het ITIL processen in Topdesk;
  • Aantoonbare werkervaring met implementatieproject op IT basis binnen een overheidsinstelling;

Wensen en competenties

Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van IT (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het organiseren en inrichten van een beheersorganisatie voor Topdesk (30 punten);
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het functioneel beheer van Topdesk (20 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het IT domein van een gemeente (20 punten);

Competenties

  • Ervaring met verandermanagement en gebruikersadoptie.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en bestuurlijke sensitiviteit.
  • In staat om resultaatgericht te sturen en draagvlak te creeren.

Organisatie en team

De kracht van Borne is kleinschaligheid! Mensen 'kennen' elkaar en voelen onderlinge betrokkenheid. In Borne zijn de uitdagingen groot. De kansen eveneens. Jezelf kunnen en mogen zijn; dat vinden wij belangrijk! We waarderen, accepteren en respecteren elkaar om wie we zijn. Wij zijn een verbindende en regisserende partner. We zijn sterk in ons werk, samen met elkaar en met de Bornse gemeenschap. De komende jaren bouwen we verder aan een organisatie waar het fijn werken is, waar je als medewerker gezien wordt en ertoe doet, waar je het gevoel hebt dat je bijdraagt aan een beter Borne. Bouw jij mee aan onze weg vooruit?

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 7 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel als mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Nee

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-vrij

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur