Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

medewerker documentaire informatievoorziening

Gemeente Boekel

Sint Agathaplein 2, 5427 AB Boekel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
0
24 Noord-Brabant

Begindatum:

22 apr 2024

Einddatum:

24 jun 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

20 mrt 2024

Opdrachtomschrijving
De gemeente Boekel zoekt een medewerker documentaire informatievoorziening (DIV), die een zieke collega vervangt.
Je bent verantwoordelijk voor de registratie van inkomende en uitgaande post. Op dit moment vindt er een overgang plaats van digitaal zaaksysteem (JOIN wordt Djuma). Het is een pré als je bekend met met deze systemen.

Je hebt relevante werkervaring/kennis van zaakgericht werken, bij voorkeur binnen een gemeente, opgedaan gedurende de afgelopen 5 jaar.

De gemeente Boekel is een kleine, dynamische organisatie , waar écht werk wordt gemaakt van dienstverlening en deregulering. Met korte lijnen en verantwoordelijkheden laag in de organisatie. 

Kandidaatomschrijving
De ideale kandidaat beschikt over relevante werkervaring op het gebied van zaakgericht werken binnen een gemeente.
Je bent nauwkeurig, klantvriendelijk en pro-actief. Daarnaast is het van belang dat je zelfstandig kunt werken.
Bovenstaande competenties worden getoetst tijdens de gespreksronde. Omdat je fysiek aanwezig bent in Boekel, is jouw enkele reisafstand woon-werk niet meer dan 50 kilometer.

Eisen

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 0 %

  • Motivatiebrief: Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Uit de brief moet blijken dat je affiniteit hebt met het taakveld. Je motiveert waarom je bij de gemeente Boekel wilt werken. (Weging: 20 %)

  • Opleidingsniveau: Het is een pré als de kandidaat beschikt over SOD I (Weging: 15 %)

  • Fysieke aanwezigheid in Boekel: De kandidaat is fysiek aanwezig in Boekel (Weging: 20 %)

  • Werkervaring: De kandidaat heeft ervaring met zaakgericht werken en de daarbij behorende systemen, opgedaan in de afgelopen 5 jaar (Weging: 20 %)

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het gesprek moet blijken of de vereiste competenties aansluiten bij de kandidaat die wij zoeken. Daarnaast moet duidelijk worden of je past bij de organisatie (Weging: 25 %)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Rohan de Soet via Rohan.deSoet@kbenp.nl of via 06 416 601 70

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de medewerker documentaire informatievoorziening die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.