Logo van Gemeente Beuningen
Logo van Gemeente Beuningen

WOZ-medewerker

Van Heemstraweg 46, 6641 AE Beuningen, Nederland

Sluit over 12 dagen

Begindatum:

6 jan 2026

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 nov 2025
Opdracht tarief 80Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

De volgende werkzaamheden vallen onder deze opdracht, in volgorde van prioriteit. Je werkt samen met de directe collega WOZ en verdeelt in overleg met haar de werkzaamheden.

Werkzaamheden:

  • Het bijhouden en op orde hebben van de e-mailbox en zaken in het zaaksysteem.

  • Het (maandelijks) bijhouden en op orde hebben van de kadastrale mutaties in de gemeenten Druten, Heumen en Wijchen.

  • Het wegwerken van de werkvoorraad van de STAX12-objecten (objecten in onderzoek).

  • Indien nodig het verwerken van BAG-mutaties.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • 'Bring your own device is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren. LET OP: Geen Apple;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de WOZ-administratie binnen de gemeentelijke heffingen;

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met CiVision belastingen én iObecten van PinkRoccade (50 punten);
        a. Geen aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar (0 punten);
        b. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar (15 punten);
        c. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar (35 punten);
        d. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar (50 punten);

  • Een maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer én fee Flextender (20 punten);

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de WOZ-administratie binnen de gemeentelijke heffingen (20 punten);

  • Uiterlijk beschikbaar per 6 januari 2026. (10 punten).

Competenties

  • Communicatief Vaardig;

  • Durft te vragen;

  • Samenwerken;

  • Zelfredzaamheid;

  • Stressbestendig;

  • Accuraat;

  • Aanpassingsvermogen.

Organisatie en team

Opdrachtgever

De gemeente Beuningen strekt zich uit langs de zuidelijke oever van de Waal en bestaat naast Beuningen uit de dorpen Ewijk, Winssen en Weurt. Samen met ruim 180 collega's werken wij aan een hoge mate van toegankelijkheid richting inwoners.

Binnen de gemeente Beuningen wordt er gewerkt met zelforganiserende teams. Samenwerken, verantwoordelijkheid nemen en flexibiliteit zijn belangrijke kernbegrippen en van groot belang in de organisatie. Collega's zijn hulpvaardig, betrokken en er heerst een prettige werksfeer. Daarnaast is er ruimte voor creativiteit, vernieuwing en (persoonlijke) ontwikkeling.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 11 december 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 8 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Beoordeling en selectieproces

  1. Beoordeling Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen
    De externe administratieve broker beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2.
  2. Stap 2: Selectie cv's die aan de organisatie worden voorgelegd
    De externe administratieve broker beoordeelt de cv's van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de gunningscriteria. De kandidaten met de beste score worden geselecteerd voor stap 3. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
  3. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
    De opdrachtgever beoordeelt de cv's van de door de externe administratieve broker geselecteerde kandidaten op relevante werkervaring bij soortgelijke opdrachten en organisaties. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4).
  4. Stap 4: Selectiegesprek
    In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de kandidaten voldoen aan het profiel, met name op de competenties. Het gesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. Kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien nodig wordt stap 3 herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Uitvoeringsvoorwaarde

Met het verstrekken van de opdracht aan de geselecteerde ondernemer en Gemeente Beuningen mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. De uitvoering van de werkzaamheden vindt plaats onder direct leiding en toezicht van Gemeente Beuningen, wat betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Dit houdt in dat de opdracht niet geschikt is voor een ZZP'er (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Opties verlenging

2 x 4 maand(en

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7, verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe administratieve broker

De externe administratieve broker brengt voor deze opdracht 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen

  • Maximaal 5 pagina's;

  • Opgesteld in het Nederlands;

  • Minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr