Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Toezichthouder Projecten

Dorpsplein 1, 6562 AH Groesbeek, Nederland

Sluit over 25 dagen
80 24 - 36 Gelderland

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

1 nov 2026

Uren per week:

24 - 36

Publicatiedatum:

26 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Zorg jij er met jouw ervaring voor dat onze integrale projecten volgens afspraak worden uitgevoerd?

Waar kom je te werken? Je bent onderdeel van het team Beheer Openbare Ruimte. Het team bestaat uit 2017 collegas, die er samen voor zorgen dat de openbare ruimte in de gemeente Berg en Dal schoon, veilig en goed onderhouden is. Zodat inwoners en andere gebruikers er prettig kunnen wonen, werken en verblijven. Vanuit de beheerplannen en meerjarig investeringsplannen volgen integrale projecten binnen de openbare ruimte.

Wat ga je doen? Je werkt, als toezichthouder nieuwe werken, nauw samen met de drie projectleiders. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de realisatie van alle integrale projecten binnen de gemeente Berg en Dal. Je bereidt de werkzaamheden voor, je houdt dagelijks toezicht en je zorgt voor de administratieve afronding van de integrale projecten. Kort beschreven ziet jouw functie er als volgt uit:

  • Je toetst ontwerpen, bestekken, calculaties en ramingen;
  • Je voert overleg met aannemers en geeft aanwijzingen en instructies;
  • Je adviseert de projectleider en de andere disciplines bij de voorbereiding van een project;
  • Je houdt toezicht op de uitvoering van de integrale projecten;
  • Je bewaakt de kwaliteit van het werk en signaleert afwijkingen;
  • Je let op dat de werkzaamheden veilig worden uitgevoerd;
  • Je rapporteert over de voortgang van de projecten;
  • Je draagt zorg voor verslaglegging van (bouw)vergaderingen;
  • Je bewaakt budgetten, maakt voortgangs- en eindcalculaties en evalueert de uitvoering;
  • Je draagt zorg voor de administratieve afronding van de uitvoering en de overdracht naar de beheerders;
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor de inwoners en belanghebbenden bij de integrale projecten in de uitvoering;
  • Je coordineert bijkomende werkzaamheden;
  • Je werkt projectmatig samen met alle collegas aan integrale projecten in de openbare ruimte.

Eisen

  • Bring your own device is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als toezichthouder OR of civiele techniek;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met RAW en UAV.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder OR of civiele techniek binnen een gemeente
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met RAW en UAV

Competenties

  • Je herkent jezelf in onze organisatiewaarden en bestuurlijke ambities. Je bent collegiaal, klantgericht en resultaatgericht. Je bent communicatief sterk. Je bent proactief en oplossingsgericht. Je staat stevig in je schoenen. Je kunt goed met mensen omgaan. Je bent zelfstandig en durft verantwoordelijkheid te nemen. Je betrekt inwoners actief bij jouw werkzaamheden. Je gaat het juiste gesprek aan met aannemers;
  • Resultaatgericht (voortgangsbewaking);
  • Kwaliteitsgericht;
  • Flexibel;
  • Samenwerkingsgericht;
  • Zelfstandig;
  • Neemt verantwoordelijkheid;
  • Goed in delen van kennis (vanwege de begeleiding van een minder ervaren collega).

Organisatie en team

Gemeente Berg en DalWij werken voor onze samenleving en inwoners. Hiervoor doen wij iedere dag ons best. En daar zijn we trots op! We zijn verbonden met de Berg en Dalse samenleving en met elkaar. We willen onze inwoners optimaal van dienst zijn en de ambities van ons bestuur ondersteunen. Wij vinden het belangrijk dat:we met elkaar en onze inwoners verbonden zijn;we resultaten centraal stellen, in lijn met onze ambities;we elkaar ruimte, verantwoordelijkheid en vertrouwen geven.

Je bent onderdeel van het team Beheer Openbare Ruimte. Het team bestaat uit 2017 collegas, die er samen voor zorgen dat de openbare ruimte in de gemeente Berg en Dal schoon, veilig en goed onderhouden is. Zodat inwoners en andere gebruikers er prettig kunnen wonen, werken en verblijven.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 25 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Bring your own device Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 15 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 16 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 22 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur