Begindatum:
1 nov 2025Einddatum:
1 nov 2026Publicatiedatum:
26 aug 2025Zorg jij er met jouw ervaring voor dat onze integrale projecten volgens afspraak worden uitgevoerd?
Waar kom je te werken? Je bent onderdeel van het team Beheer Openbare Ruimte. Het team bestaat uit 2017 collegas, die er samen voor zorgen dat de openbare ruimte in de gemeente Berg en Dal schoon, veilig en goed onderhouden is. Zodat inwoners en andere gebruikers er prettig kunnen wonen, werken en verblijven. Vanuit de beheerplannen en meerjarig investeringsplannen volgen integrale projecten binnen de openbare ruimte.
Wat ga je doen? Je werkt, als toezichthouder nieuwe werken, nauw samen met de drie projectleiders. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de realisatie van alle integrale projecten binnen de gemeente Berg en Dal. Je bereidt de werkzaamheden voor, je houdt dagelijks toezicht en je zorgt voor de administratieve afronding van de integrale projecten. Kort beschreven ziet jouw functie er als volgt uit:
Gemeente Berg en DalWij werken voor onze samenleving en inwoners. Hiervoor doen wij iedere dag ons best. En daar zijn we trots op! We zijn verbonden met de Berg en Dalse samenleving en met elkaar. We willen onze inwoners optimaal van dienst zijn en de ambities van ons bestuur ondersteunen. Wij vinden het belangrijk dat:we met elkaar en onze inwoners verbonden zijn;we resultaten centraal stellen, in lijn met onze ambities;we elkaar ruimte, verantwoordelijkheid en vertrouwen geven.
Je bent onderdeel van het team Beheer Openbare Ruimte. Het team bestaat uit 2017 collegas, die er samen voor zorgen dat de openbare ruimte in de gemeente Berg en Dal schoon, veilig en goed onderhouden is. Zodat inwoners en andere gebruikers er prettig kunnen wonen, werken en verblijven.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 25 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Bring your own device Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 15 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 16 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 22 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.