Begindatum:
1 nov 2025Einddatum:
1 nov 2026Publicatiedatum:
26 aug 2025Je werkt, als toezichthouder nieuwe werken, nauw samen met de drie projectleiders. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de realisatie van alle integrale projecten binnen de gemeente Berg en Dal. Je bereidt de werkzaamheden voor, je houdt dagelijks toezicht en je zorgt voor de administratieve afronding van de integrale projecten.
Kort beschreven ziet jouw functie er als volgt uit:
Je toetst ontwerpen, bestekken, calculaties en ramingen;
Je voert overleg met aannemers en geeft aanwijzingen en instructies;
Je adviseert de projectleider en de andere disciplines bij de voorbereiding van een project;
Je houdt toezicht op de uitvoering van de integrale projecten;
Je bewaakt de kwaliteit van het werk en signaleert afwijkingen;
Je let op dat de werkzaamheden veilig worden uitgevoerd;
Je rapporteert over de voortgang van de projecten;
Je draagt zorg voor verslaglegging van (bouw)vergaderingen;
Je bewaakt budgetten, maakt voortgangs- en eindcalculaties en evalueert de uitvoering;
Je draagt zorg voor de administratieve afronding van de uitvoering en de overdracht naar de beheerders;
Je bent eerste aanspreekpunt voor de inwoners en belanghebbenden bij de integrale projecten in de uitvoering;
Je coördineert bijkomende werkzaamheden;
Je werkt projectmatig samen met alle collega's aan integrale projecten in de openbare ruimte.
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder OR of civiele techniek binnen een gemeente (40 punten):
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met RAW en UAV (30 punten);
Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee (30 punten);
Een maximum uurtarief tot € 80,- (30 punten);
Een maximum uurtarief tussen de € 80,- en € 90,- (20 punten);
Een maximum uurtarief hoger dan € 90,- (0 punten).
Je herkent jezelf in onze organisatiewaarden en bestuurlijke ambities;
Je bent collegiaal, klantgericht en resultaatgericht;
Je bent communicatief sterk;
Je bent proactief en oplossingsgericht;
Je staat stevig in je schoenen;
Je kunt goed met mensen omgaan;
Je bent zelfstandig en durft verantwoordelijkheid te nemen;
Je betrekt inwoners actief bij jouw werkzaamheden;
Je gaat het juiste gesprek aan met aannemers;
Resultaatgericht (voortgangsbewaking);
Kwaliteitsgericht;
Flexibel;
Samenwerkingsgericht;
Zelfstandig;
Neemt verantwoordelijkheid;
Goed in delen van kennis (vanwege de begeleiding van een minder ervaren collega).
Wij werken voor onze samenleving en inwoners. Hiervoor doen wij iedere dag ons best. En daar zijn we trots op!
We zijn verbonden met de Berg en Dalse samenleving én met elkaar. We willen onze inwoners optimaal van dienst zijn en de ambities van ons bestuur ondersteunen.
Wij vinden het belangrijk dat:
we met elkaar en onze inwoners verbonden zijn;
we resultaten centraal stellen, in lijn met onze ambities;
we elkaar ruimte, verantwoordelijkheid en vertrouwen geven.
Je bent onderdeel van het team Beheer Openbare Ruimte. Het team bestaat uit 2017 collega's, die er samen voor zorgen dat de openbare ruimte in de gemeente Berg en Dal schoon, veilig en goed onderhouden is. Zodat inwoners en andere gebruikers er prettig kunnen wonen, werken en verblijven.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 25 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag
Is hybride werken mogelijk: Ja
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Bring your own device
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Berg en Dal mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Berg en Dal. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). gemeente Berg en Dal merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).