Dorpsplein 1, 6562 AH Groesbeek, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
21 nov 2025Jouw kennis en kunde breng je mee naar onze organisatie. Er wordt verwacht dat je in staat bent om integraal naar vraagstukken te kijken en te adviseren. De manier waarop je communiceert maakt jou een succesvolle financieel professional. In begrijpelijke taal, rekening houdend met standpunten en belangen van anderen. En door cijfers te vertalen in inzichtelijke adviezen. Daarmee draag je bij aan goede besluitvorming met oog voor politiek-bestuurlijk gevoelige themas Als financieel adviseur ruimtelijke ontwikkeling ben je verantwoordelijk voor de advisering van dit team. Je sluit aan bij projecten, denkt pro-actief mee en werk je mee aan de producten in de P&C-cyclus, waaronder de jaarstukken. Je zorgt ervoor dat deze producten op een goede wijze ter besluitvorming worden voorgelegd aan het management, het college en de gemeenteraad.
Verantwoordelijk voor de advisering:
Daarnaast:
Werkzaamheden die ook voor kunnen komen:
Met het team moeten we de werkzaamheden opvangen. Daardoor kunnen er nog wat verschuivingen nodig zijn en extra taken bij komen.
Wij werken voor onze samenleving en inwoners. Hiervoor doen wij iedere dag ons best. En daar zijn we trots op!We zijn verbonden met de Berg en Dalse samenleving en met elkaar. We willen onze inwoners optimaal van dienst zijn en de ambities van ons bestuur ondersteunen. Wij vinden het belangrijk dat:we met elkaar en onze inwoners verbonden zijn;we resultaten centraal stellen, in lijn met onze ambities;we elkaar ruimte, verantwoordelijkheid en vertrouwen geven.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk een dag ervoor bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Berg en Dal mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Berg en Dal. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA).
Functieschaal: Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10 / . Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Een externe administratieve broker brengt voor deze opdracht 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen: Maximaal 3 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Overige informatie: De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen telefoon + laptop.
Meer informatie: Vragen kunnen ingediend worden. De vragen en bijbehorende antwoorden worden gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij een externe administratieve broker, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u stellen. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dan. Tot die tijd kunt u reageren.