Zuidas - Zuidasdok- Adviseur contractmanagement

Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32-36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

16 mei 2024

Opdrachtomschrijving
De adviseur contractmanagement voor het project knooppunten binnen het programma Zuidasdok zal in eerste instantie de rol van wijzigingencoördinator invullen. Later zal dit mogelijk uitgebreid worden met andere contractmanagementtaken.

Werkzaamheden
1 Aansturen, coördineren en begeleiden van het wijzigingenproces zowel intern Zuidasdok als in de afstemming met de opdrachtnemer. Denk hierbij aan het coördineren van

a) het opstellen van verzoeken tot wijziging,

b) de beoordeling van de aanbiedingen van de opdrachtnemer en

c) het coördineren van tussen opdrachtgever en opdrachtnemer afgesproken acties in het wijzigingenproces.

2. In samenspraak met de contractjurist en projectmedewerkers opstellen van de contractwijzigingen en beoordelen van de rechtmatigheid van door Opdrachtnemer geïnitieerde wijzigingen en/of aanspraken tot termijns-/kostenvergoeding (conform UAV-GC par 44).

3. Beoordelen van contractwijzigingen/aanspraken par. 44 vanuit contractueel en overkoepelend perspectief.

4. Administreren van alle (tussen)producten/ documenten en e-mails van het wijzigingenproces.

5. Operationeel aanspreekpunt voor de projectmedewerkers en voor de opdrachtnemer aangaande wijzigingen en aanspraken par 44.

6. Later worden de werkzaamheden mogelijk uitgebreid met werkzaamheden met betrekking tot toetsprocessen (documententoetsen, SCB ed.), betalingsprocessen, het overdrachtsproces ed.

Gemeentelijke organisatie
Met ruim 18.000 collega's zorgen we ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam betekent bijdragen aan iets groots. Aan groei, veiligheid, ontwikkeling, gezondheid. Van de stad, van Amsterdammers. Daarmee geven wij Amsterdam door; aan de toekomst, aan volgende generaties. We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega's zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen
collega's, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad.
Lees meer over de organisatiestructuur van de gemeente Amsterdam.

De opdrachtgever(s)
Over Zuidas/Zuidasdok

Zuidas
Bouwen aan een unieke Amsterdamse stadswijk, waar duizenden mensen wonen, werken en recreëren. Dat is ons werk. We doen dat in opdracht van de gemeenteraad van Amsterdam. Zuidas is een internationale toplocatie, op een strategische plek tussen de binnenstad en Schiphol. Het gebied ontwikkelt zich tot een complete stadswijk. Een toplocatie waarin werken, wonen en voorzieningen worden gecombineerd, en met een sterk internationaal karakter. Zuidas kenmerkt zich door een goede bereikbaarheid vanwege de nabijheid van station Amsterdam Zuid, verschillende metrostations, de snelweg A10 Zuid en de nabijheid van Schiphol.

Zuidasdok
Tegelijkertijd met de gebiedsontwikkeling Zuidas wordt een van de belangrijkste infrastructurele projecten van Nederland gerealiseerd: Zuidasdok. Om de bereikbaarheid van Amsterdam en de noordelijke Randstad te bewaken en de leefbaarheid in Zuidas te vergroten, realiseren we met Zuidasdok het volgende:

  • Vernieuwen en uitbreiden station Amsterdam Zuid

  • Verbreden en deels ondergronds brengen snelweg A10 Zuid

  • Herinrichten van de knooppunten De Nieuwe Meer en Amstel

  • Herinrichten openbare ruimte stationsgebied

De opdrachtgevers van Zuidasdok zijn het Rijk, de provincie Noord-Holland, Vervoerregio Amsterdam en gemeente Amsterdam. De uitvoerende organisaties voor Zuidasdok zijn Rijkswaterstaat, ProRail en de gemeente Amsterdam, samen vormen zij de programmaorganisatie Zuidasdok.

Kennis

  • U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
    Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
    Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.

  • Eis - Opleiding
    De aangeboden kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding Hbo of WO.

    Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

    Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.

Ervaring

  • Eis - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een relevante functie.

  • Eis - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met het begeleiden en coördineren van het wijzigingenproces bij een bouw of infra project met een omvang van ten minste 25 miljoen Euro waar een UAV-gc contract of DBFM(O) contract van toepassing was.

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met het schrijven van contracten of contractwijzigingen bij een infra of bouwproject waar een UAV-gc of een DBFM(O) contract van toepassing was.

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met het aansturen (managen) van het contractwijzigingenproces en het tot stand brengen/afronden van contractwijzigingen bij een infra of bouwproject waar een UAV-gc of een DBFM(O) contract van toepassing was.

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met toetsprocessen in relatie tot opdrachtnemer (documenttoetsen, systeemgerichte contractbeheersing) bij een infra of bouwproject waar een UAV-gc of een DBFM(O) contract van toepassing was.

  • Wens - Toevoegen motivatie
    De aangeboden kandidaat beschrijft in een korte motivatie (max 1 A4) waarom de kandidaat deze functie graag vervuld, voldoet aan de eisen en wensen en daarom bij uitstek geschikt is voor deze functie.


 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.