Begindatum:
6 okt 2025Einddatum:
31 jan 2026Publicatiedatum:
19 sept 2025De specialist documenten werkt zowel in de front- als backoffice.
Taken frontoffice:
Aanvragen reisdocumenten
Aanvragen rijbewijzen
Omwisseling rijbewijzen
Legalisatie handtekening
Aanvragen VOG
Kopie conform origineel
Garantverklaringen
Uittreksels BRP
Ten tijde van verkiezingen vervangen van stempassen en maken van kiezerspassen
Taken Backoffice:
Vraagbaak voor frontoffice
Nalatenschappen
Beantwoorden van telefoon en e-mail cluster documenten
Digitaal aangevraagde producten zoals BRP-uittreksel maken en verstrekken
Ingekomen fysieke post verwerken
Gevonden documenten registreren
C3 en C10 procedures verwerken
Vermissingen verwerken
De opdracht loopt van oktober tot 1 februari 2026. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
In het bezit van een MBO niveau 4 diploma.
Minimaal 1,5 jaar werkervaring met key2burgerzaken van Centric in de afgelopen 2 jaar.
Minimaal 1,5 jaar werkervaring op een backoffice van de afdeling Burgerzaken in de afgelopen 2 jaar.
Minimaal 2 jaar werkervaring specifiek op het documentencluster in de afgelopen 2 jaar bij een gemeente.
Opleiding
Op CV aantoonbaar in het bezit van een afgeronde MBO niveau 4 diploma. Graag geel arceren op CV.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1,5 jaar werkervaring op de afdeling documenten, zowel front als backoffice van de afdeling Burgerzaken, opgedaan in de afgelopen 2 jaar.
Uren beschikbaar
Graag specifiek op CV kenbaar zetten dat kandidaat 36 uur per week beschikbaar is op de openingstijden van burgerzaken. In de kerstvakantie geen mogelijkheid tot opnemen verlof.
Prijs
Weging: 25
Sollicitatiegesprek
Weging: 25
Werkervaring 1
Op CV aantoonbaar minimaal 1,5 jaar werkervaring specifiek op het documentencluster backoffice in de afgelopen 2 jaar bij een gemeente. (Benoem dit duidelijk per werkgever/opdracht).
Weging: 20
Werkervaring 2
Op CV aantoonbaar minimaal 1,5 jaar werkervaring specifiek op het documentencluster frontoffice in de afgelopen 2 jaar bij een gemeente. (Benoem dit duidelijk per werkgever/opdracht).
Weging: 20
Systeemkennis
Licht toe waaruit blijkt dat kandidaat minimaal 6 maanden werkervaring heeft met key2burgerzaken van Centric, opgedaan in de afgelopen 2 jaar.
Weging: 10
Klantgericht
Resultaatgericht
Betrouwbaar
Accuratesse
Zorgvuldig
Lef
Niet bekend
Interview planning
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek.
De gesprekken vinden plaats op donderdag 2 oktober tussen 14:00 en 16:00 uur. De gesprekken vinden online plaats via Teams. Een half uur zal dit per gesprek zijn.
Gesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Verificatie van inhoud aangeboden profiel.
Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden.
Competenties voor deze uitvraag.
In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden.
Indien t.z.t. mogelijk en gewenst, bestaat de optie voor de kandidaat om na een jaar kosteloos overgenomen te worden. De leverancier gaat hier automatisch mee akkoord bij het aanbieden van een kandidaat.
Aanleveren na gunning:
Verklaring van geheimhouding en integriteit
Gegevens crediteuren
Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen
VOG
Verklaring betalingsgedrag inlenersaansprakelijkheid
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden.
Toelichting op rooster
Minder dan 36 uur is NIET bespreekbaar.
Werkdagen zijn maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend. Vrijdagmiddag is burgerzaken gesloten. Dit zijn vaste dagen en tijden en is niet onderhandelbaar.
ZZP
Voor deze opdracht komen ZZP'ers niet in aanmerking. Er is op basis van de toetsingskaders van wet dba beoordeeld dat er sprake is van een dienstbetrekking. Indien er sprake is van een onderneming wordt er getoetst op de realiteitswaarde van de onderneming. Verzoek is om aanvullende documenten hiervoor mee te sturen (bijv. verklaring betalingsgedrag inlenersaansprakelijkheid).