Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

690 - Junior medewerker DIV

Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
50
36 Noord-Holland

Begindatum:

2 jan 2023

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 nov 2022

De organisatie van gemeente Amstelveen en Aalsmeer werkt voor twee gemeenten en bestaat uit meer dan 1200 medewerkers. De afdeling A&I bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur & Servicedesk, Applicatie Beheer, Informatievoorziening en Basisregistraties. A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, de geo- en basisregistraties, de documentaire informatievoorziening en projectmanagement & advies.


Het team Informatievoorziening houdt zich bezig met postregistratie, archivering, digitalisering, zaakgericht werken en advisering over onderwerpen die de documentaire informatievoorziening raken. Het team Informatievoorziening is een leuk en enthousiast team, dat midden in de organisatie staat, vol in ontwikkeling is en waarin samenwerking en vakmanschap belangrijke kwaliteiten zijn.

Je voert werkzaamheden uit op het gebied van documentaire informatievoorziening, informatiebeheer en archivering. Je houdt je bezig met het aanmaken en beheren van archiefbestanden in het Centraal Archiefsysteem (Join van Decos) en in het zaaksysteem InProces. Daarbij hou je je bezig met het archiveren, classificeren en schonen van (digitale) dossiers uit de gehele organisatie.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt een afgeronde HBO of WO.
  • Je hebt een vakgerichte opleiding gevolgd op het vlak van (documentair) informatiemanagement en/of recordmanagement of volgt momenteel een opleiding.
  • Theoretische en praktische kennis van Document Management Systemen en van zaakgericht werken is een pré.
  • Kennis en ervaring met archiveren en de gemeentelijke selectielijsten is een pré.
  • Je hebt kennis en ervaring met digitale dossiervorming.
  • Kennis van gemeentelijke werkprocessen is een pré.


Competenties

  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Betrouwbaar
  • Accuraat
  • Communicatief
  • Analytisch
  • Flexibel
  • Stressbestendig

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.


BYOD
Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik.

Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist.
Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.

VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.

Interviewplanning

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd in het raadhuis op 30 november vanaf 13:00uDe kandidaat dient op dat tijdstip beschikbaar te zijn.

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code

72000000-5 - IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de 690 - Junior medewerker DIV die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.