Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland
Begindatum:
1 mrt 2024Einddatum:
30 sept 2024Uren per week:
24Publicatiedatum:
10 feb 2024Front-office medewerker Burgerzaken (tijdelijk, 7 maanden, 0-24 uur)
Ben jij op zoek naar een uitdagende en flexibele baan waarin je kunt bijspringen tijdens piek- en ziekmomenten? Heb je een MBO+ werk- en denkniveau, opleiding en ervaring binnen het vakgebied Burgerzaken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als frontoffice-medewerker Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van ons team tijdens drukke periodes en bij afwezigheid van vaste medewerkers. Je bent in staat om snel in te springen en verschillende taken binnen Burgerzaken op te pakken. Denk hierbij aan het verstrekken van rijbewijzen en reisdocumenten, het verwerken van verhuizingen en het verstrekken van uittreksels uit de Basisregistratie Personen (BRP. Je registreert aangiften van geboorte, overlijden en erkenning. Daarnaast voer je de 1e intake uit van eerste inschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland. Het herkennen van signalen van identiteitsfraude behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.
Werkzaamheden vinden zowel digitaal als aan de balie en/of op locatie plaats.
Je beschikt over een servicegerichte instelling en hebt aantoonbare opleiding en ervaring binnen het vakgebied Burgerzaken. Je bent accuraat, stressbestendig, flexibel en kunt goed werken in een dynamische omgeving.
Deze functie biedt een tijdelijke opdracht voor een periode van 7 maanden, waarin je kunt bijdragen aan een soepel verloop van de werkzaamheden binnen Burgerzaken.
Eisen
In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties kan deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Is de kandidaat die u presenteert bij uw bureau in dienst of, indien u zelf als ZZP’er inschrijft, bent u bereid deze opdracht op basis van payroll in te vullen.
Kandidaat kan een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen. Deze dient aangevraagd te worden door de leverancier op basis van het volgende profiel. Algemeen screeningsprofiel: 1,4, 11,12,41
Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.
Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht.
Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO+ niveau. Dit moet blijken uit het CV
Kandidaat heeft recente ervaring in het vakgebied burgerzaken. Dit moet blijken uit het CV.
Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties.
Wensen
Kandidaat heeft ervaring met werken met de Basisregistratie Personen. Dit moet blijken uit het CV.
Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek.
Kandidaat is accuraat, stressbestendig en flexibel. Dit moet blijken uit het gesprek
Kandidaat is in staat intakes van eerste inschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland te verrichten en mogelijke identiteitsfraude te herkennen. Dit moet blijken uit het CV.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.