Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur Verkeer en Mobiliteit

Dorpsplein 1, 6931 CZ Westervoort, Nederland

Sluit over 11 dagen
Geen maximum 24 tot 36 Gelderland

Begindatum:

13 okt 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

24 - 36

Publicatiedatum:

9 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je draagt verantwoording voor verkeerskundige en mobiliteitsvraagstukken; Je vertaald beleid naar concrete vraagstukken; Je adviseert in projectteamverband over verkeerskundige en mobiliteitsvragen binnen en buiten het team; Je draagt zorg voor het uitvoeren van projecten in het kader van mobiliteit, parkeren, verkeersveiligheid en doorstroming; Je onderhoud de contacten met portefeuillehouders, bewoners, bedrijven en andere belangenorganisaties en organiseert daarvoor indien nodig inloop en informatieavonden; Je zorgt samen met een collega binnen het taakveld Verkeer voor afhandeling van alle verkeerskundige werkzaamheden binnen de gemeentelijke organisatie. Je voert zelfstandig verkeerskundige projecten uit; Je behandelt vragen en klachten op het gebied van verkeer, onderzoekt deze en adviseert over oplossingen.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur verkeer;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding verkeerskunde op minimaal HBO niveau.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur verkeer (40 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur verkeer bij een gemeentelijke organisatie (20 punten);
  • Kandidaat kan duidelijk en bondig adviseren (Benoem minimaal twee voorbeelden waarin uw advies doorslaggevend is geweest in en integraal project. Beschrijf het rpoeject en waarom dit advies doorslaggevend was) (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het werken in projectteams (Benoem dit duidelijk met minimaal 3 voorbeelden in het cv) (20 punten).

Competenties

  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht werken;
  • Samenwerken;
  • Assertiviteit;
  • Communicatief vaardig, u kunt duidelijk en helder uitleg geven over vraagstukken waarbij u betrokken bent. Hierbij kunt u tegengestelde belangen bespreekbaar maken (hanteerd het B1 niveau in woord en geschrift);
  • Proactief verbindend;
  • Zelfstandig.

Organisatie en team

1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geinvesteerd en ze stellen beleid op. De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen flexen hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun eigen gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.

Waar staan wij voor?
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is. Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 1 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen

ZZP: Ja / Detachering: Ja.

Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur