thumbnail
thumbnail

Medewerker zorgadministratie Sociaal Domein

De Ronde Venen

Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€60
24-32 Utrecht

Begindatum:

1 apr 2023

Einddatum:

1 okt 2023

Uren per week:

24-32

Publicatiedatum:

17 mrt 2023

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

 Je gaat werken in het team Kwaliteit en Monitoring Welzijn. Dit is één van de teams binnen het sociaal domein. Het doel van het sociaal domein is dat elke inwoner zoveel mogelijk op eigen kracht bijdraagt aan de samenleving. Team Kwaliteit en Monitoring Welzijn voert de bedrijfvoeringsprocessen van het sociaal domein uit en bewaakt de kwaliteit hiervan. Het team bestaat uit 27 positieve, collegiale, gemotiveerde en betrokken medewerkers.

De financiële administratie draagt onder andere zorg voor de betalingen van uitkeringen en zorgvergoedingen, het aanleveren van cijfers voor bijvoorbeeld jaarrekeningen en het controleren van facturen.

Opdracht
Als administratief medewerker uitkeringsadministratie voer je o.a. de volgende taken uit:

  • Zorgdragen voor het berichtenverkeer.

  • Uitvoeren van betalingen voor jeugd en Wmo.

  • Maken van beschikkingen voor nieuwe toewijzingen.

  • Beantwoorden telefonische en schriftelijke vragen van zorgaanbieders.

  • Deelname aan het maandelijks regionaal overleg voor financiële administratie.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker zorgadministratie binnen het sociaal domein;
3. Aantoonbare kennis van én werkervaring met de PINK Roccade applicaties binnen het sociaal domein (Civision en iSamenleving);
4. Aantoonbare werkervaring met MS Office;
5. Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als schrift;
6. Uiterlijk beschikbaar per 1 april 2023.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker op alle Wmo en Jeugd gebieden (terugvorderen BTW, PGB budgetten, de verwerking van de BAB (Budget afsluit Berichten) en  terugvorderingen bij zorgleveranciers) (benoem dit duidelijk in het cv) (60 punten);
8. Een maximum uurtarief van € 60,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender (40 punten).

Competenties

  • Zeer nauwkeurig;

  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatie;

  • Goede rekenvaardigheden;

  • Servicegericht;

  • Ondersteunend;

  • Gestructureerd werken;

  • Alert;

  • Resultaatgericht.

 Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De digitale gesprekken bij de gemeente staan gepland op vrijdag 24 maart 2023 tussen 10.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 22 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medewerker zorgadministratie Sociaal Domein die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.