Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van De Nederlandsche Bank (DNB)
Logo van De Nederlandsche Bank (DNB)

Functioneel beheerder / Consultant

Rijksstraatweg 334, 2242 AB Wassenaar, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

15 jan 2026

Einddatum:

14 jan 2027

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

19 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Meedraaien in het run team (behandelen van vragen, verzoeken en oplossen incidenten) en advies over verbetering van de run werkwijze door middel van continue verbeteren. Het team ondersteunt applicaties die nodig zijn voor de distributie en verwerking van bankbiljetten en munten. Betalingsverkeer systemen zijn in grote mate geautomatiseerd en daarom hoog kritisch. Jij bent daarin de spin in het web. Samen met je directe collega's beheer je de systemen en zorg je ervoor dat alle applicaties goed werken en goed geconfigureerd zijn.

Wat ga je doen?
  • Je borgt de kwaliteit en de continuïteit van de systemen en zorgt dat er goede beheerafspraken zijn gemaakt.
  • Je hebt een centrale rol bij het oplossen van incidenten en neemt, indien nodig, een coördinerende rol.
  • Je zorgt er mede voor dat onze systemen aantoonbaar voldoen aan de eisen van ons intern risicomanagement, waaronder het bevoegdhedenbeheer.
  • Je treedt op als gesprekspartner voor de beheerde applicaties (met oa. gebruikers, IT en (risico)management) en levert goede gebruikersondersteuning.
  • Je levert ondersteuning in de uitrol van nieuwe releases inclusief het uitvoeren van acceptatietesten.
Met de ervaring die je in bovenstaande opdoet heb je -naast een uitvoerende rol- een adviserende rol: hoe kunnen we deze dienstverlening verbeteren, gebruikers beter ondersteunen en betere afspraken maken met ketenpartners.

Eisen

  • Startdatum 15 januari 2026
  • Aantal uren per week: 32 (waarvan minimaal 3x9)
  • Minimaal 3 dagen fysiek werkzaam in Zeist
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als functioneel beheerder
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met een advies of verbeterrol
  • Academisch/HBO denk en - werkniveau
  • Affiniteit met ICT en risicobeheersing
  • Goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal.

Wensen en competenties

Wensen
  • Startdatum 2 januari 2026
  • Aantal uren per week: 36
  • Minimaal 4 dagen fysiek werkzaam in Zeist
  • Minimaal 5 jaar ervaring in de bancaire sector.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met leidende rol in Lean of Six sigma verbetertrajecten
Competenties
  • Teamspeler, verbindend in klein team
  • Analytisch en hands-on
  • Communicatief sterk
  • Flexibel en accuraat
  • Prioriteren en meerdere ballen in de lucht houden
  • Neemt initiatief en is nieuwsgierig naar verbetermogelijkheden

Organisatie en team

Afdeling/sectie: BC&M CDS C&AM

Gespreksinformatie

Competenties worden in het verificatiegesprek getoetst.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Initiële inhuurperiode: 12 maanden
Verlengingsopties: 6 maanden
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: di, wo, do, vr