Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 sept 2025Publicatiedatum:
23 apr 2025Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken.
Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.
https://www.debilt.nl/bestuur-en-organisatie/onze-organisatie/
Omschrijving van de opdracht
Voor de duur van 4 maanden ondersteun je het frontofficeteam Burgerzaken. Hoewel je inzet baar bent voor alle frontoffice taken zoals inzetbaarheid aan de balie, verwerken verhuisaangiften, ligt de prioriteit op het zelfstandig uitvoeren van adresonderzoeken en het behandelen van aanvragen van een briefadres. We verwachten dan ook enkele jaren ervaring met het zelfstandig verrichten van adresonderzoeken en behandelen van aanvragen briefadressen. Daarnaast lever je een belangrijke bijdrage aan het inwerken van directe collega’s op het gebied van adresonderzoeken en briefadressen.
Taken en verantwoordelijkheden:
Je voert zelfstandig het gehele traject van adresonderzoek uit, waarbij je regelmatig afstemt met je directe collega. Dat doe je op een zodanig gestructureerde en efficiënte wijze, dat inzichtelijk is in welke fase je bent met verschillende casussen en je de gemiddelde duur van 10 weken in acht neemt.
Vereisten / knock-outcriteria
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een team Burgerzaken binnen een gemeente;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met zelfstandig uitvoeren van adresonderzoeken en briefadressen;
Uurtarief maximaal €65,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en Fee.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
Uiterlijk beschikbaar per 6 mei 2025, voor 24 uur per week (30 punten);
Beschikbaar op dinsdag, donderdag en vrijdag (40 punten);
Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken (15 punten);
Aantoonbaar afgeronde opleiding BOBZ (15 punten).
Competenties
Wij zoeken een collega die stressbestendig, gemotiveerd en enthousiast is. Iemand die proactief en resultaatgericht werkt in een drukke omgeving waar zo nu en dan veranderingen plaatsvinden. Je zoekt de samenwerking op en durft kritisch te zijn, feedback te geven én te ontvangen. Deze eigenschappen, samen met een positieve en energieke werkhouding, maken jou tot een waardevolle aanvulling op ons team.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Bij voorkeur dinsdag, donderdag en vrijdag.
Is hybride werken mogelijk: Nee
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 8 of vrijdag 9 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 6 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De gemeente vraagt van de opdrachtnemer bij het contract onder leiding en toezicht dat ze gebruik maken van een G-rekening. (Bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde ondernemingen 55%).
Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer. Indien het reizen per auto noodzakelijk is voor het uitvoeren van de opdracht dan vergoedt de gemeente De Bilt maximaal € 0,30 (bruto) per kilometer. Het betreft een zogenaamde netto-netto vergoeding. Het declareren van zakelijke kilometers moet altijd vooraf zijn afgestemd met de opdrachtgever.
Let op!: “Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente De Bilt mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente De Bilt. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”

