Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectcoördinator

M.A. de Ruijterlaan 2, 4461 GE Goes, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 16 Zeeland

Begindatum:

27 okt 2025

Einddatum:

30 sept 2028

Uren per week:

12 - 16

Publicatiedatum:

25 okt 2025

Omschrijving

Het project Werk versterkt in Zeeland, vluchtelingen in dunbevolkt gebied helpt asielzoekers en statushouders die in Zeeuwse COA-locaties wonen om aan betaald werk te komen en zo beter mee te doen in en bij te dragen aan de Nederlandse samenleving.

Werkzaamheden:

De projectcoordinator verzorgt de operationele aansturing van het project. Hij/zij verzorgt de afstemming met alle betrokken partijen en stuurt het proces tot en met vaststelling van de subsidie.

De hoofdtaken van de AMIF-projectcoordinator bestaan uit:

  • in samenspraak met de subregios zorgen dat de gezamenlijke projectactiviteiten worden geoperationaliseerd;
  • organiseren en faciliteren van bijeenkomstenprojectactiviteiten;
  • adviseren van de uitvoerders van de projectactiviteiten en de betrokkenen bij de AMIFadministratie over de te lopen koers om de projectdoelen te behalen;
  • uitwerken van een (digitale) projectplanning;
  • organiseren van functioneel overleg binnen het project;
  • monitoren van de voortgang van het project, qua tijds- en financiele planning en resultaten;
  • mondeling en schriftelijk rapporteren over de voortgang van het project aan projectpartners en stakeholders via de structuur van de arbeidsmarktregio;
  • signaleren van knelpunten en risicos en sturen op het aanpakken daarvan, inclusief tijdig escaleren via de structuur van de arbeidsmarktregio wanneer dat nodig blijkt te zijn;
  • zorgen voor uitvoering van communicatie over het project en publicitaire activiteiten;
  • vertegenwoordigen van het project waar dat nodig is binnen dan wel buiten de regio;
  • uitvoering van de taken afstemmen met de regiehouder AMIF.

Eisen

  • Afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in projectmanagement, bestuurskunde, sociale wetenschappen of een vergelijkbare richting.
  • Minimaal 3 jaar ervaring met projectcoordinatie of -leiding, bij voorkeur in een bestuurlijke of publieke omgeving.
  • Ervaring met monitoring, planning en voortgangsbewaking van projecten.
  • Organisatorisch sterk, resultaatgericht en in staat om overzicht te houden in complexe processen.
  • Digitale vaardigheid met projectmanagement- en rapportagetools.

Wensen en competenties

Wensen:

  • Ervaring met Europese subsidietrajecten (zoals AMIF, ESF e.d.) is een sterke pre.

Organisatie en team

Naast de gemeente Goes, als centrumgemeente van de Arbeidsmarktregio Zeeland, zijn de volgende samenwerkingspartners betrokken: de gemeente Terneuzen, COA, de gemeentelijke uitvoeringsorganisaties met Orionis Walcheren als initiatiefnemer, en UWV.

De projectcoordinator wordt aangesteld door de gemeente Goes, die als penvoerder van dit project optreedt, op basis van een detacheringsovereenkomst.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Het project is gestart op 1 oktober 2025 en loopt tot en met 30 september 2028.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur