Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van (DASTwente) Regio Twente
Logo van (DASTwente) Regio Twente

Adviseur juridische zaken

(DASTwente) Regio Twente

De Hofte 7, 7471 DK Goor, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 jul 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 jun 2022
Opdracht tarief Geen maximum Opdracht uren 36
Juridisch Adviseur Covid-19
Wet Open Overheid. Publieke gezondheid. Inzet voor de Corona-afdeling.

Samen met anderen de digitale informatiehuishouding (her)inrichten. Dat komt in de kern neer op: hot-spot inrichten, adviseren over omgang met informatie en Woo-verzoeken behandelen. Hiervoor zoeken wij een juridisch adviseur (universitair) met minimaal 5 jaar ervaring voor 36 uur per week. Iemand die goed kan adviseren, de context overziet en zich bewust is van de omgeving. Een mooie opdracht bij een unieke organisatie waarin we geloven in de kracht van samenwerking.

Wat ga je doen
Sinds 1 mei is de Woo van kracht en zetten we alle zeilen bij om deze wet te implementeren. Aan jou de taak om samen met andere collega’s een transparante verantwoording van alle digitale informatie rondom Corona voor te bereiden. Dat betekent dat deze informatie geordend, uitwisselbaar, eenvoudig te ontsluiten en in samenhang wordt gearchiveerd. Je geeft praktisch en professioneel advies aan managers en andere medewerkers. Hierbij ben je integer en ga je vertrouwelijk om met alle informatie. Ook kijk je vooruit en adviseer je over het actief openbaar maken van informatie. Er is een duidelijk spanningsveld tussen openbaarheid van overheidsinformatie enerzijds en de bescherming van de persoonlijke levenssfeer en gevoelige bedrijfsinformatie anderzijds. Je bent bekend met aanverwante wetten zoals de Avg en de Archiefwet. Je werk omvat meerdere aspecten die je zorgvuldig moet afwegen. Je staat er gelukkig niet alleen want je kan rekenen op samenwerking met onze senior juridisch adviseur.

Wat neem je mee?
Met jouw open en nieuwsgierige houding ben je gericht op kwaliteitsverbetering, doelmatigheid en rechtmatigheid. Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en oog voor de belangen van de samenleving. Jouw talent is dat je een echte verbinder bent. Je begrijpt de verschillende belangen van een inwoner, een journalist, een ondernemer, manager of bestuurder en gaat op zoek naar de vraag achter de vraag. Je kunt niet-juristen helder uitleggen welke keuzes en dilemma’s er zijn bij het openbaar maken van informatie. Met je gestructureerde en zorgvuldige aanpak weet je de nodige resultaten te behalen. Jij volgt de ontwikkelingen van de Woo op de voet en adviseert je collega’s, teammanagers en opdrachtgevers gevraagd en ongevraagd over dit onderwerp.

Verder vragen wij:
  • Ervaring op zorg gerelateerde (Corona) vraagstukken
  • Affiniteit met ICT
  • Wat bieden we
    • \u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":434,"faq_question":435,"faq_answer":436,"sequence_number":55},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":438,"faq_answer":439,"sequence_number":58},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":51,"faq_question":441,"faq_answer":442,"sequence_number":62},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":65,"faq_question":444,"faq_answer":445,"sequence_number":65},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":62,"faq_question":447,"faq_answer":448,"sequence_number":134},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":58,"faq_question":450,"faq_answer":451,"sequence_number":245},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":55,"faq_question":453,"faq_answer":454,"sequence_number":455},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":455,"faq_question":457,"faq_answer":458,"sequence_number":217},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":245,"faq_question":460,"faq_answer":461,"sequence_number":462},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":464,"faq_question":465,"faq_answer":466,"sequence_number":94},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":468,"faq_question":469,"faq_answer":470,"sequence_number":68},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":55,"faq_group_name":472,"faq_group_description":473,"sequence_number":51,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":474},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[475,476],{"faq_group_id":55,"id":85,"faq_question":465,"faq_answer":466,"sequence_number":27},{"faq_group_id":55,"id":477,"faq_question":435,"faq_answer":436,"sequence_number":51},30,{"id":58,"faq_group_name":479,"faq_group_description":480,"sequence_number":55,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":481},"Loondienst","In loondienst",[482,486,490,491,495,499],{"faq_group_id":58,"id":483,"faq_question":484,"faq_answer":485,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder onder andere de vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%), de premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; en daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening, en niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie). Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":487,"faq_question":488,"faq_answer":489,"sequence_number":51},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":221,"faq_question":435,"faq_answer":436,"sequence_number":55},{"faq_group_id":58,"id":492,"faq_question":493,"faq_answer":494,"sequence_number":58},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":496,"faq_question":497,"faq_answer":498,"sequence_number":62},23,"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":500,"faq_question":501,"faq_answer":502,"sequence_number":65},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":51,"faq_group_name":504,"faq_group_description":504,"sequence_number":58,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":505},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[506,509,510,513,517],{"faq_group_id":51,"id":217,"faq_question":507,"faq_answer":508,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":94,"faq_question":497,"faq_answer":498,"sequence_number":51},{"faq_group_id":51,"id":68,"faq_question":511,"faq_answer":512,"sequence_number":58},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":514,"faq_question":515,"faq_answer":516,"sequence_number":58},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":79,"faq_question":518,"faq_answer":519,"sequence_number":62},"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":521,"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":162},{"groups":522,"id":27,"team_name":403,"primary_contact":143,"secondary_contact":166,"contract_manager":195,"finance_contact":255,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":404,"motd_from":405,"motd_to":406,"team_photo":407,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[523,524,525,526,527],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":188,"group_title":189,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":249,"group_title":249,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":277,"group_title":278,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":62},{"team":529,"id":151,"firstName":164,"lastName":165,"jobTitle":71,"email":166,"telephoneNumber":167,"linkedInUrl":168,"photo":169,"sequence_number":65,"vacancy_categories":170,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":171,"team_member_unavailability":186},{"groups":530,"id":27,"team_name":403,"primary_contact":143,"secondary_contact":166,"contract_manager":195,"finance_contact":255,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":404,"motd_from":405,"motd_to":406,"team_photo":407,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[531,532,533,534,535],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":188,"group_title":189,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":249,"group_title":249,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":277,"group_title":278,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":62},{"team":537,"id":83,"firstName":192,"lastName":193,"jobTitle":194,"email":195,"telephoneNumber":196,"linkedInUrl":197,"photo":198,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":55,"team_member_availability":199,"team_member_unavailability":215},{"groups":538,"id":27,"team_name":403,"primary_contact":143,"secondary_contact":166,"contract_manager":195,"finance_contact":255,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":404,"motd_from":405,"motd_to":406,"team_photo":407,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[539,540,541,542,543],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":188,"group_title":189,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":249,"group_title":249,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":277,"group_title":278,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":62},{"team":545,"id":85,"firstName":252,"lastName":253,"jobTitle":254,"email":255,"telephoneNumber":256,"linkedInUrl":257,"photo":258,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":58,"team_member_availability":259,"team_member_unavailability":275},{"groups":546,"id":27,"team_name":403,"primary_contact":143,"secondary_contact":166,"contract_manager":195,"finance_contact":255,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":404,"motd_from":405,"motd_to":406,"team_photo":407,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[547,548,549,550,551],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":188,"group_title":189,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":249,"group_title":249,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":277,"group_title":278,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":375,"group_title":375,"sequencenumber":62},"31643363442",[],[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":557,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":558,"enrolments":559},[],[],[],{"loading":7,"favourites":561},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":563,"relatedVacancies":593,"pageSize":221,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":709,"defaultSearchFilters":729,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":748,"vacancyCategories":752,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[564],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":565,"organization_location":573,"tender_categories":574,"opdracht_overheid_url":575,"tender_documents":576,"tender_category_obj":85,"tender_id":577,"tender_name":578,"tender_buying_organization":568,"tender_phase":579,"tender_date":580,"tender_source":581,"tender_url":582,"tender_perceel":8,"tender_description":583,"tender_active":7,"tender_document":584,"tender_last_seen":585,"tender_first_seen":586,"tender_start_date":587,"tender_end_date":588,"tender_tariff":589,"tender_hours_week":590,"tender_description_html":591,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":592,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":85},{"latitude":566,"longitude":567,"tender_buying_organization":568,"company_address":569,"company_name_google":568,"postcode":570,"province":571,"place_id_google":568,"avatar":572,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.233347","6.584312","(DASTwente) Regio Twente","De Hofte 7, 7471 DK Goor, Nederland","7471 DK","Overijssel","blob_64JA5NZYH4PQLDG8ZAJKP50RC2JUM1TU.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/DASTwente-Regio-Twente/Adviseur-juridische-zaken/ECCD2439-2D78-4B87-9DD7-0F561C198306",[],"inhuurdesk_a1J2p000009Fr1UEAS","Adviseur juridische zaken","Distributieproces gestart","2022-07-04 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p000009Fr1UEAS","Juridisch Adviseur Covid-19 Wet Open Overheid. Publieke gezondheid. Inzet voor de Corona-afdeling.Samen met anderen de digitale informatiehuishouding (her)inrichten. Dat komt in de kern neer op: hot-spot inrichten, adviseren over omgang met informatie en Woo-verzoeken behandelen. Hiervoor zoeken wij een juridisch adviseur (universitair) met minimaal 5 jaar ervaring voor 36 uur per week. Iemand die goed kan adviseren, de context overziet en zich bewust is van de omgeving. Een mooie opdracht bij een unieke organisatie waarin we geloven in de kracht van samenwerking.Wat ga je doenSinds 1 mei is de Woo van kracht en zetten we alle zeilen bij om deze wet te implementeren. Aan jou de taak om samen met andere collegas een transparante verantwoording van alle digitale informatie rondom Corona voor te bereiden. Dat betekent dat deze informatie geordend, uitwisselbaar, eenvoudig te ontsluiten en in samenhang wordt gearchiveerd. Je geeft praktisch en professioneel advies aan managers en andere medewerkers. Hierbij ben je integer en ga je vertrouwelijk om met alle informatie. Ook kijk je vooruit en adviseer je over het actief openbaar maken van informatie. Er is een duidelijk spanningsveld tussen openbaarheid van overheidsinformatie enerzijds en de bescherming van de persoonlijke levenssfeer en gevoelige bedrijfsinformatie anderzijds. Je bent bekend met aanverwante wetten zoals de Avg en de Archiefwet. Je werk omvat meerdere aspecten die je zorgvuldig moet afwegen. Je staat er gelukkig niet alleen want je kan rekenen op samenwerking met onze senior juridisch adviseur.Wat neem je mee?Met jouw open en nieuwsgierige houding ben je gericht op kwaliteitsverbetering, doelmatigheid en rechtmatigheid. Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en oog voor de belangen van de samenleving. Jouw talent is dat je een echte verbinder bent. Je begrijpt de verschillende belangen van een inwoner, een journalist, een ondernemer, manager of bestuurder en gaat op zoek naar de vraag achter de vraag. Je kunt niet-juristen helder uitleggen welke keuzes en dilemmas er zijn bij het openbaar maken van informatie. Met je gestructureerde en zorgvuldige aanpak weet je de nodige resultaten te behalen. Jij volgt de ontwikkelingen van de Woo op de voet en adviseert je collegas, teammanagers en opdrachtgevers gevraagd en ongevraagd over dit onderwerp.Verder vragen wij: Minimaal 5 jaar werkervaring als juridisch adviseurKennis en ervaring als juridisch adviseur vooral op het gebied van digitale overheidsdocumentatie en publieke gezondheid Ervaring op zorg gerelateerde (Corona) vraagstukken Affiniteit met ICTDat je op locatie Twentehuis in Enschede aanwezig kan zijn (minimaal 3 dagen per week)Dat je een VOG kan overhandigen Wat bieden we Werkzaamheden gedurende 2022 voor 36 uur per week Werken met gepassioneerde mensen in een unieke organisatie waar geen dag hetzelfde is","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ160863.pdf","2022-07-18","2022-06-24","2022-07-01","2022-12-31","Geen maximum ","36","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>Juridisch Adviseur Covid-19 \u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Ci>Wet Open Overheid. Publieke gezondheid. Inzet voor de Corona-afdeling.\u003C/i>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Ci>Samen met anderen de digitale informatiehuishouding (her)inrichten. Dat komt in de kern neer op: hot-spot inrichten, adviseren over omgang met informatie en Woo-verzoeken behandelen. Hiervoor zoeken wij een juridisch adviseur (universitair) met minimaal 5 jaar ervaring voor 36 uur per week. Iemand die goed kan adviseren, de context overziet en zich bewust is van de omgeving. Een mooie opdracht bij een unieke organisatie waarin we geloven in de kracht van samenwerking.\u003C/i>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>Wat ga je doen\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>Sinds 1 mei is de Woo van kracht en zetten we alle zeilen bij om deze wet te implementeren. Aan jou de taak om samen met andere collega’s een transparante verantwoording van alle digitale informatie rondom Corona voor te bereiden. Dat betekent dat deze informatie geordend, uitwisselbaar, eenvoudig te ontsluiten en in samenhang wordt gearchiveerd. Je geeft praktisch en professioneel advies aan managers en andere medewerkers. Hierbij ben je integer en ga je vertrouwelijk om met alle informatie. Ook kijk je vooruit en adviseer je over het actief openbaar maken van informatie. Er is een duidelijk spanningsveld tussen openbaarheid van overheidsinformatie enerzijds en de bescherming van de persoonlijke levenssfeer en gevoelige bedrijfsinformatie anderzijds. Je bent bekend met aanverwante wetten zoals de Avg en de Archiefwet. Je werk omvat meerdere aspecten die je zorgvuldig moet afwegen. Je staat er gelukkig niet alleen want je kan rekenen op samenwerking met onze senior juridisch adviseur.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>Wat neem je mee?\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Met jouw open en nieuwsgierige houding ben je gericht op kwaliteitsverbetering, doelmatigheid en rechtmatigheid. Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en oog voor de belangen van de samenleving. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>Jouw talent is dat je een echte verbinder bent. Je begrijpt de verschillende belangen van een inwoner, een journalist, een ondernemer, manager of bestuurder en gaat op zoek naar de vraag achter de vraag. Je kunt niet-juristen helder uitleggen welke keuzes en dilemma’s er zijn bij het openbaar maken van informatie. Met je gestructureerde en zorgvuldige aanpak weet je de nodige resultaten te behalen. Jij volgt de ontwikkelingen van de Woo op de voet en adviseert je collega’s, teammanagers en opdrachtgevers gevraagd en ongevraagd over dit onderwerp.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>Verder vragen wij:\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Minimaal 5 jaar werkervaring als juridisch adviseur\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Kennis en ervaring als juridisch adviseur vooral op het gebied van digitale overheidsdocumentatie en publieke gezondheid \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Ervaring op zorg gerelateerde (Corona) vraagstukken \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Affiniteit met ICT\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Dat je op locatie Twentehuis in Enschede aanwezig kan zijn (minimaal 3 dagen per week)\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Dat je een VOG kan overhandigen\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>Wat bieden we\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Werkzaamheden gedurende 2022 voor 36 uur per week \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Werken met gepassioneerde mensen in een unieke organisatie waar geen dag hetzelfde is\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","ECCD2439-2D78-4B87-9DD7-0F561C198306",[594,636,679],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":595,"organization_location":602,"tender_categories":603,"opdracht_overheid_url":612,"tender_documents":613,"tender_category_obj":85,"tender_id":614,"tender_name":615,"tender_buying_organization":598,"tender_phase":76,"tender_date":616,"tender_source":617,"tender_url":618,"tender_perceel":8,"tender_description":619,"tender_active":6,"tender_document":620,"tender_last_seen":621,"tender_first_seen":621,"tender_start_date":622,"tender_end_date":623,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":624,"tender_description_html":625,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":626,"web_key":627,"Dynamics_id":628,"tender_overview":629,"tender_requirements":630,"tender_competences":631,"tender_team":632,"tender_interview":633,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":634,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":89,"tender_max_hours":492,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":635,"org_location_id":8,"tender_category":85},{"latitude":596,"longitude":597,"tender_buying_organization":598,"company_address":599,"company_name_google":598,"postcode":600,"province":8,"place_id_google":601,"avatar":8,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.386215","4.616488","Veiligheidsregio Kennemerland","Zijlweg 200, 2015 CK Haarlem, Nederland","2015 CK","ChIJVVVl_hrvxUcRS0_gtlFL0oo",{},[604,608],{"tender_category_obj":605,"id":607},{"id":85,"type":606},"Juridisch",37312,{"tender_category_obj":609,"id":611},{"id":87,"type":610},"Organisatie en Personeel",37314,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Veiligheidsregio-Kennemerland/adviseur-arbeidsvoorwaarden/95B1CAE1-82DA-45C1-B776-9557A616EB74",[],"flextender_24956","adviseur arbeidsvoorwaarden","2025-11-17 09:00:00","flextender","https://app.flextender.nl/supplier/jobs/view/O87435BD7ED60136701D0323CF45733FB","UitvoeringsvoorwaardeMet het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de veiligheidsregio Kennemerland mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de veiligheidsregio Kennemerland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De veiligheidsregio merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is). Onze organisatieVeiligheidsregio Kennemerland (VRK) werkt voor 9 gemeenten. Met ongeveer 1.400 collegas zetten wij ons elke dag in voor veiligheid en gezondheid in de regio. Dat doen we samen met de GGD, het Zorg en Veiligheidshuis, de Brandweer, Crisisbeheersing Kennemerland, Landelijke Meldkamer Samenwerking Noord-Holland, Veilig Thuis en ondersteunende afdelingen. We willen een organisatie zijn waar iedereen zich welkom voelt. Een plek waar verschillen juist van waarde zijn. Team Ons P&O team bestaat op dit moment uit 24 collegas. Momenteel werken we elke maandag samen op kantoor, de rest van de week werk je vanuit huis of op kantoor. Wij zijn een zelforganiserend team. Dit betekent dat de leidinggevende taken zijn onderverdeeld onder de medewerkers van P&O via taakhouderschappen. Het geven en ontvangen van feedback vinden wij belangrijk. In een gesprek vertellen we je graag over wat zelforganisatie inhoudt en hoe het bij ons werkt. Opdracht Ter vervanging van een collega van ons team zoeken wij tijdelijk een collega die helder en toegankelijk communiceert. Je bent als adviseur arbeidsvoorwaarden gesprekspartner van veel verschillende collegas binnen de VRK, dit vind je leuk en gaat je gemakkelijk af. Je bent allround inzetbaar en hebt affiniteit met en kennis van arbeidsjuridische vraagstukken. Dit ga je doenJe bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, initieren en implementeren van rechtspositionele en arbeidsvoorwaardelijke zaken. Je volgt veranderende wet- en regelgeving en vertaalt de impact daarvan voor de VRK; Jouw werkzaamheden worden bepaald door enkele grote landelijke ontwikkelingen, zoals de huidige onderhandelingen en arbeidsvoorwaardelijke ontwikkelingen; Je gaat beleid schrijven en implementeren op verschillende onderwerpen, zoals: Werken in het buitenland; Het actualiseren van integriteitsregelingen; Ongevallen verzekering; Het sociaal jaarverslag; Beleid over maaltijdvergoeding bij overwerk actualiseren. Je neemt vanuit de VRK deel aan projecten op de Meldkamer over governance en werkgeverschap. Vereisten / knock-outcriteria1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; 2. Aantoonbare afgeronde juridische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als juridisch adviseur. Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)4. Aantoonbare afgeronde juridische wo master opleiding (20 punten);5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als juridisch adviseur (20 punten);6. Aantoonbare werkervaring met ambtenarenrecht, CAO gemeenten en/of CAR-UWO. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan (20 punten);7. Aantoonbare werkervaring met ambtenarenrecht. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan (20 punten);8. Aantoonbare werkeravring met het opstellen van korte en heldere beleidsplannen en notities. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV (20 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. Competenties - Resultaatgericht werken - Politiek sensitief - Samenwerken - Overtuigen - Assertiviteit - Besluitvaardigheid - Kritisch - Analyserend vermogen Benodigd aantal professionals 1. Overige informatie Veiligheidsregio Kennemerland heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren. Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Laptop en telefoon Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Functieschaal Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. Fee Flextender Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. CV-eisen Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. Motivatie opgesteld door de professional zelf, toegevoegd als een document achter het cv. Werkdagen De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg Is hybride werken mogelijk: Ja Planning De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 19 november 2025, van 09:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 18 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 12 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 13 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 17 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.","Flextender_Aanvraag_24956.pdf","2025-11-08","1900-01-01","1900-07-01","20-24","\u003Cdiv class=\"css-formattedjobdescription\">\n\u003Cp>\u003Cstrong>Uitvoeringsvoorwaarde\u003Cbr/>\u003C/strong>Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de veiligheidsregio Kennemerland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de veiligheidsregio Kennemerland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De veiligheidsregio merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).\u003Cbr/> \u003Cbr/>\u003Cstrong>Onze organisatie\u003C/strong>\u003Cbr/>Veiligheidsregio Kennemerland (VRK) werkt voor 9 gemeenten. Met ongeveer 1.400 collega’s zetten wij ons elke dag in voor veiligheid en gezondheid in de regio. Dat doen we samen met de GGD, het Zorg en Veiligheidshuis, de Brandweer, Crisisbeheersing Kennemerland, Landelijke Meldkamer Samenwerking Noord-Holland, Veilig Thuis en ondersteunende afdelingen. \u003C/p>\n\u003Cp>We willen een organisatie zijn waar iedereen zich welkom voelt. Een plek waar verschillen juist van waarde zijn. \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Team\u003C/span>\u003C/strong> \u003Cbr/>Ons P&O team bestaat op dit moment uit 24 collega’s. Momenteel werken we elke maandag samen op kantoor, de rest van de week werk je vanuit huis of op kantoor. Wij zijn een zelforganiserend team. Dit betekent dat de leidinggevende taken zijn onderverdeeld onder de medewerkers van P&O via taakhouderschappen. Het geven en ontvangen van feedback vinden wij belangrijk. In een gesprek vertellen we je graag over wat zelforganisatie inhoudt en hoe het bij ons werkt.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Opdracht\u003C/span>\u003C/strong> \u003Cbr/>Ter vervanging van een collega van ons team zoeken wij tijdelijk een collega die helder en toegankelijk communiceert. Je bent als adviseur arbeidsvoorwaarden gesprekspartner van veel verschillende collega’s binnen de VRK, dit vind je leuk én gaat je gemakkelijk af. Je bent allround inzetbaar en hebt affiniteit met en kennis van arbeidsjuridische vraagstukken.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Dit ga je doen\u003Cbr/>\u003C/strong>Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, initiëren en implementeren van rechtspositionele en arbeidsvoorwaardelijke zaken.\u003C/p>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Je volgt veranderende wet- en regelgeving en vertaalt de impact daarvan voor de VRK;\u003C/li>\n\u003Cli>Jouw werkzaamheden worden bepaald door enkele grote landelijke ontwikkelingen, zoals de huidige onderhandelingen en arbeidsvoorwaardelijke ontwikkelingen;\u003C/li>\n\u003Cli>Je gaat beleid schrijven en implementeren op verschillende onderwerpen, zoals:\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cul>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Werken in het buitenland;\u003C/li>\n\u003Cli>Het actualiseren van integriteitsregelingen;\u003C/li>\n\u003Cli>Ongevallen verzekering;\u003C/li>\n\u003Cli>Het sociaal jaarverslag;\u003C/li>\n\u003Cli>Beleid over maaltijdvergoeding bij overwerk actualiseren.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cli>Je neemt vanuit de VRK deel aan projecten op de Meldkamer over governance en werkgeverschap.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Vereisten / knock-outcriteria\u003C/span>\u003C/strong>\u003Cspan style=\"background-color: #fbeeb8;\" xml=\"lang\">\u003Cbr/>\u003C/span>1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; \u003Cbr/>2. Aantoonbare afgeronde juridische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;\u003Cbr/>3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als juridisch adviseur.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">weging, totaal 100 punten\u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">)\u003C/span>\u003Cbr/>\u003C/span>\u003C/strong>4. Aantoonbare afgeronde juridische wo master opleiding (20 punten);\u003Cbr/>5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als juridisch adviseur (20 punten);\u003Cbr/>6. Aantoonbare werkervaring met ambtenarenrecht, CAO gemeenten en/of CAR-UWO. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan (20 punten);\u003Cbr/>7. Aantoonbare werkervaring met ambtenarenrecht. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan (20 punten);\u003Cbr/>8. Aantoonbare werkeravring met het opstellen van korte en heldere beleidsplannen en notities. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV (20 punten).\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.\u003C/span> \u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Competenties\u003C/span>\u003C/strong> \u003Cbr/>- Resultaatgericht werken \u003Cbr/>- Politiek sensitief \u003Cbr/>- Samenwerken \u003Cbr/>- Overtuigen \u003Cbr/>- Assertiviteit \u003Cbr/>- Besluitvaardigheid \u003Cbr/>- Kritisch \u003Cbr/>- Analyserend vermogen \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Benodigd aantal professionals\u003C/span>\u003C/strong> \u003Cbr/>1.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Overige informatie\u003C/span>\u003C/strong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> \u003C/span> \u003Cbr/>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Veiligheidsregio Kennemerland heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren. \u003C/span> \u003C/p>\n\u003Cul>\n\u003Cli data-aria-level=\"2\" data-aria-posinset=\"1\">\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. \u003C/span> \u003C/li>\n\u003Cli data-aria-level=\"2\" data-aria-posinset=\"2\">\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. \u003C/span> \u003C/li>\n\u003Cli data-aria-level=\"2\" data-aria-posinset=\"3\">\u003Cspan data-contrast=\"none\" xml=\"lang\">BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen  Laptop en telefoon \u003C/span> \u003C/li>\n\u003Cli data-aria-level=\"2\" data-aria-posinset=\"5\">\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). \u003C/span>  \u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cp>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. \u003C/span> \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. \u003C/span> \u003Cbr/> \u003Cbr/>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Functieschaal\u003C/span>\u003C/strong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> \u003C/span> \u003Cbr/>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. \u003C/span> \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Fee Flextender\u003C/span>\u003C/strong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> \u003C/span> \u003Cbr/>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. \u003C/span> \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">CV-eisen\u003C/span>\u003C/strong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> \u003C/span> \u003Cbr/>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. \u003C/span> \u003Cbr/>Motivatie opgesteld door de professional zelf, toegevoegd als één document achter het cv. \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Werkdagen\u003C/span>\u003C/strong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> \u003C/span> \u003Cbr/>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg \u003C/span> \u003Cbr/>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Is hybride werken mogelijk: Ja \u003C/span> \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Planning\u003C/span>\u003C/strong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> \u003C/span> \u003Cbr/>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gep\u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">land o\u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">p\u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> \u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">woensdag 19 november 2025, van 09:00 uur tot 17:00 uur\u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">.\u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> \u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">D\u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">e\u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op \u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">dinsdag 18 november 2025\u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> b\u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">ericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. \u003C/span> \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Meer informatie\u003C/span>\u003C/strong> \u003Cbr/>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">Vragen kunnen ingediend worden tot \u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">woensdag 12 november 2025, 09:00 uur. \u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">De vragen en bijbehorende antwoorden worden op \u003C/span>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">donderdag 13 november 2025\u003C/span>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> \u003C/span>\u003C/strong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.\u003C/span> \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\">De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 17 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.\u003C/span>\u003C/strong>\u003Cspan data-contrast=\"auto\" xml=\"lang\"> \u003C/span> \u003C/p>\n\u003C/div>","detachering","95B1CAE1-82DA-45C1-B776-9557A616EB74","c8866096-6abc-f011-bbd3-000d3a4b8830","\u003Cp>Ter vervanging van een collega van ons team zoeken wij tijdelijk een collega die helder en toegankelijk communiceert. Je bent als adviseur arbeidsvoorwaarden gesprekspartner van veel verschillende collegas binnen de VRK, dit vind je leuk en gaat je gemakkelijk af. Je bent allround inzetbaar en hebt affiniteit met en kennis van arbeidsjuridische vraagstukken.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Dit ga je doen\u003C/strong>\u003C/p>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, initieren en implementeren van rechtspositionele en arbeidsvoorwaardelijke zaken.\u003C/li>\n\u003Cli>Je volgt veranderende wet- en regelgeving en vertaalt de impact daarvan voor de VRK;\u003C/li>\n\u003Cli>Jouw werkzaamheden worden bepaald door enkele grote landelijke ontwikkelingen, zoals de huidige onderhandelingen en arbeidsvoorwaardelijke ontwikkelingen;\u003C/li>\n\u003Cli>Je gaat beleid schrijven en implementeren op verschillende onderwerpen, zoals:\n\u003Cul>\n\u003Cli>Werken in het buitenland;\u003C/li>\n\u003Cli>Het actualiseren van integriteitsregelingen;\u003C/li>\n\u003Cli>Ongevallen verzekering;\u003C/li>\n\u003Cli>Het sociaal jaarverslag;\u003C/li>\n\u003Cli>Beleid over maaltijdvergoeding bij overwerk actualiseren.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003C/li>\n\u003Cli>Je neemt vanuit de VRK deel aan projecten op de Meldkamer over governance en werkgeverschap.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cul>\n\u003Cli>Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;\u003C/li>\n\u003Cli>Aantoonbare afgeronde juridische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;\u003C/li>\n\u003Cli>Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als juridisch adviseur.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Aantoonbare afgeronde juridische wo master opleiding (20 punten);\u003C/li>\n\u003Cli>Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als juridisch adviseur (20 punten);\u003C/li>\n\u003Cli>Aantoonbare werkervaring met ambtenarenrecht, CAO gemeenten en/of CAR-UWO. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan (20 punten);\u003C/li>\n\u003Cli>Aantoonbare werkervaring met ambtenarenrecht. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan (20 punten);\u003C/li>\n\u003Cli>Aantoonbare werkeravring met het opstellen van korte en heldere beleidsplannen en notities. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV (20 punten).\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Resultaatgericht werken\u003C/li>\n\u003Cli>Politiek sensitief\u003C/li>\n\u003Cli>Samenwerken\u003C/li>\n\u003Cli>Overtuigen\u003C/li>\n\u003Cli>Assertiviteit\u003C/li>\n\u003Cli>Besluitvaardigheid\u003C/li>\n\u003Cli>Kritisch\u003C/li>\n\u003Cli>Analyserend vermogen\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cp>\u003Cstrong>Onze organisatie\u003C/strong>\u003Cbr />Veiligheidsregio Kennemerland (VRK) werkt voor 9 gemeenten. Met ongeveer 1.400 collegas zetten wij ons elke dag in voor veiligheid en gezondheid in de regio. Dat doen we samen met de GGD, het Zorg en Veiligheidshuis, de Brandweer, Crisisbeheersing Kennemerland, Landelijke Meldkamer Samenwerking Noord-Holland, Veilig Thuis en ondersteunende afdelingen. We willen een organisatie zijn waar iedereen zich welkom voelt. Een plek waar verschillen juist van waarde zijn.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Team\u003C/strong>\u003Cbr />Ons P&O team bestaat op dit moment uit 24 collegas. Momenteel werken we elke maandag samen op kantoor, de rest van de week werk je vanuit huis of op kantoor. Wij zijn een zelforganiserend team. Dit betekent dat de leidinggevende taken zijn onderverdeeld onder de medewerkers van P&O via taakhouderschappen. Het geven en ontvangen van feedback vinden wij belangrijk. In een gesprek vertellen we je graag over wat zelforganisatie inhoudt en hoe het bij ons werkt.\u003C/p>","\u003Cp>De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 19 november 2025, van 09:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 18 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.\u003C/p>","\u003Cp>De opdrachtgever heeft gekozen om een externe administratieve broker in te zetten voor contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Door in te schrijven gaat u akkoord met deze constructie.\u003C/p>\n\u003Cp>Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.\u003C/p>\n\u003Cp>Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.\u003C/p>\n\u003Cp>BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Laptop en telefoon.\u003C/p>\n\u003Cp>Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Functieschaal\u003C/strong>\u003Cbr />Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.\u003C/p>\n\u003Cp>Er wordt geen fee in rekening gebracht bij de winnende leverancier.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003C/strong>\u003Cbr />Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. Motivatie opgesteld door de professional zelf, toegevoegd als een document achter het cv.\u003C/p>","Tijdelijke inhuuropdracht: Juridisch adviseur arbeidsvoorwaarden bij Veiligheidsregio Kennemerland. Ontwikkel beleid en adviseer over arbeidsrecht.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":637,"organization_location":648,"tender_categories":649,"opdracht_overheid_url":657,"tender_documents":658,"tender_category_obj":221,"tender_id":659,"tender_name":660,"tender_buying_organization":640,"tender_phase":579,"tender_date":661,"tender_source":662,"tender_url":663,"tender_perceel":8,"tender_description":664,"tender_active":6,"tender_document":665,"tender_last_seen":621,"tender_first_seen":666,"tender_start_date":138,"tender_end_date":667,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":668,"tender_description_html":669,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":626,"web_key":670,"Dynamics_id":671,"tender_overview":672,"tender_requirements":673,"tender_competences":674,"tender_team":675,"tender_interview":676,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":677,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":61,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":492,"tender_max_hours":492,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":678,"org_location_id":8,"tender_category":221},{"latitude":638,"longitude":639,"tender_buying_organization":640,"company_address":641,"company_name_google":640,"postcode":642,"province":643,"place_id_google":640,"avatar":644,"exclusive":7,"summary":645,"description":646,"meta_description":647,"publish":6,"company_display_name":640},"51.979310","5.911099","Gemeente Arnhem","Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland","6811 DG","Gelderland","blob_EF07U3VF634M3MHU833AOJFL1HOIP78O.","Arnhem is een stad en gemeente in Nederland en de hoofdstad van de provincie Gelderland. De gemeente telt 167.632 inwoners en is daarmee in grootte de dertiende gemeente van Nederland. ","\u003Cp>Wij werken samen met de stad. Kijken verder dan wat nu is. Bouwen wat nog niet bestaat. Zetten ons in voor een toekomstbestendige stad. Groen, cultuur, energie en sport zijn voor ons belangrijke thema’s. Wij durven. Wij ondernemen. Arnhem Werkt! Ook voor jou?\u003C/p>","De gemeente Arnhem biedt regelmatig interim, zzp en freelance opdrachten aan op het gebied van ICT, Informatiemanagement, Sociaal Domein en Juridisch.",{},[650,654],{"tender_category_obj":651,"id":653},{"id":221,"type":652},"Vergunning en Handhaving",37229,{"tender_category_obj":655,"id":656},{"id":85,"type":606},37230,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Arnhem/Vergunningverlener-Verhuurvergunning/946977C8-D008-47DB-93E1-57DD82E31BEF",[],"dasgemarnhem_a1JP600000CE3yPMAT","Vergunningverlener Verhuurvergunning","2025-11-20 16:00:00","dasgemarnhem","https://inhuurbalie026.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JP600000CE3yPMAT","Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan een eerlijke en veilige verhuurmarkt in Arnhem? Kom dan als interim vergunningverlener verhuurvergunning werken!In Arnhem zijn we in 2025 gestart met het invoeren van een vergunningplicht voor de verhuur van verblijfsruimte aan arbeidsmigranten en woonruimte in wijken waar de leefbaarheid onder druk staat. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Je beoordeelt samen met je collegas de vergunningaanvragen waarbij je verantwoordelijk bent voor je eigen caseload en zorgt dat alle dossiers volledig zijn. Hierbij combineer je juridische kennis, een secure en kritische blik met een oplossingsgerichte aanpak. Je werkt aan de tevredenheid van aanvragers, bewoners, opdrachtgevers en politiek in de stad.Omdat de vergunningplicht pas dit jaar is ingevoerd doen we nog veel nieuwe ervaring op. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Naast het verlenen van de vergunningen signaleer je namelijk ook knelpunten en kansen in het aanvraagproces. Deze pak je op met je collega vergunningverleners of je schaalt op naar de betrokken (juridisch)adviseurs. Verantwoordelijkheden Zelfstandig beoordelen en verlenen van verhuurvergunningen.Regie houden over meerdere vergunningsprocessen.Adviseren van verhuurders over eisen en voorwaarden.Samenwerken met interne collegas en externe partijen.Signaleren van mogelijkheden voor het verbeteren van het proces en de aanpak. Eisen Bachelor (hbo) werk- en denkniveau. Minimaal 1 jaar ervaring met juridisch werk of vergunningverlener.. Wensen Ervaring met het beheren van een eigen caseload. Kennis van of interesse in wet- en regelgeving zoals wet goed verhuurderschap. Of je hebt intrinsieke motivatie voor het beschermen van kwetsbare huurders en het voorkomen van misbruik Afgeronde hbo opleiding in juridische richting.Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 3 jaar.24 tot 32 uur per week.","Dasgemarnhem_Aanvraag_SRQ130713.pdf","2025-11-07","2026-12-01","24","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00N5J000001iZK5_div\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan een eerlijke en veilige verhuurmarkt in Arnhem? Kom dan als interim vergunningverlener verhuurvergunning werken!\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">In Arnhem zijn we in 2025 gestart met het invoeren van een vergunningplicht voor de verhuur van verblijfsruimte aan arbeidsmigranten en woonruimte in wijken waar de leefbaarheid onder druk staat. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Je beoordeelt samen met je collega’s de vergunningaanvragen waarbij je verantwoordelijk bent voor je eigen caseload en zorgt dat alle dossiers volledig zijn. Hierbij combineer je juridische kennis, een secure en kritische blik met een oplossingsgerichte aanpak. Je werkt aan de tevredenheid van aanvragers, bewoners, opdrachtgevers én politiek in de stad.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Omdat de vergunningplicht pas dit jaar is ingevoerd doen we nog veel nieuwe ervaring op. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Naast het verlenen van de vergunningen signaleer je namelijk ook knelpunten én kansen in het aanvraagproces. Deze pak je op met je collega vergunningverleners of je schaalt op naar de betrokken (juridisch)adviseurs. \u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>Verantwoordelijkheden\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Zelfstandig beoordelen en verlenen van verhuurvergunningen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Regie houden over meerdere vergunningsprocessen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Adviseren van verhuurders over eisen en voorwaarden.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Samenwerken met interne collega’s en externe partijen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Signaleren van mogelijkheden voor het verbeteren van het proces en de aanpak.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>Eisen\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Bachelor (hbo) werk- en denkniveau. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Minimaal 1 jaar ervaring met juridisch werk of vergunningverlener.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>Wensen\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Ervaring met het beheren van een eigen caseload. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Kennis van of interesse in wet- en regelgeving zoals wet goed verhuurderschap. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Of je hebt intrinsieke motivatie voor het beschermen van kwetsbare huurders en het voorkomen van misbruik \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Afgeronde hbo opleiding in juridische richting.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 3 jaar.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">24 tot 32 uur per week. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","946977C8-D008-47DB-93E1-57DD82E31BEF","541f8c75-a7bb-f011-bbd3-7ced8d0d33be","\u003Cp>Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan een eerlijke en veilige verhuurmarkt in Arnhem? Kom dan als interim vergunningverlener verhuurvergunning werken!\u003C/p>\u003Cp>In Arnhem zijn we in 2025 gestart met het invoeren van een vergunningplicht voor de verhuur van verblijfsruimte aan arbeidsmigranten en woonruimte in wijken waar de leefbaarheid onder druk staat. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Je beoordeelt samen met je collega's de vergunningaanvragen waarbij je verantwoordelijk bent voor je eigen caseload en zorgt dat alle dossiers volledig zijn. Hierbij combineer je juridische kennis, een secure en kritische blik met een oplossingsgerichte aanpak. Je werkt aan de tevredenheid van aanvragers, bewoners, opdrachtgevers én politiek in de stad.\u003C/p>\u003Cp>Omdat de vergunningplicht pas dit jaar is ingevoerd doen we nog veel nieuwe ervaring op. Als vergunningverlener speel je hierin een belangrijke rol. Naast het verlenen van de vergunningen signaleer je namelijk ook knelpunten én kansen in het aanvraagproces. Deze pak je op met je collega vergunningverleners of je schaalt op naar de betrokken (juridisch)adviseurs.\u003C/p>\u003Ch3>Verantwoordelijkheden\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Zelfstandig beoordelen en verlenen van verhuurvergunningen.\u003C/li>\u003Cli>Regie houden over meerdere vergunningsprocessen.\u003C/li>\u003Cli>Adviseren van verhuurders over eisen en voorwaarden.\u003C/li>\u003Cli>Samenwerken met interne collega's en externe partijen.\u003C/li>\u003Cli>Signaleren van mogelijkheden voor het verbeteren van het proces en de aanpak.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>Bachelor (hbo) werk- en denkniveau.\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 1 jaar ervaring met juridisch werk of vergunningverlener..\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Ervaring met het beheren van een eigen caseload.\u003C/li>\u003Cli>Kennis van of interesse in wet- en regelgeving zoals wet goed verhuurderschap.\u003C/li>\u003Cli>Of je hebt intrinsieke motivatie voor het beschermen van kwetsbare huurders en het voorkomen van misbruik\u003C/li>\u003Cli>Afgeronde hbo opleiding in juridische richting.\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 3 jaar.\u003C/li>\u003Cli>24 tot 32 uur per week.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cstrong>Politiek-bestuurlijke sensitiviteit:\u003C/strong> Anticipeert op en onderkent de relevantie van gebeurtenissen in de politiekbestuurlijke context die van invloed zijn op de positionering van de gemeente.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Stressbestendigheid:\u003C/strong> Blijft effectief presteren onder hoge werk- en tijdsdruk, bij tegenspel en druk door anderen en in onzekere omstandigheden.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Vakmanschap:\u003C/strong> Beschikt over en past inhoudelijke kennis en vaardigheden op een adequate wijze in zijn vak toe.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Luisteren:\u003C/strong> Verzamelt belangrijke informatie uit mondelinge mededelingen. Geeft aandacht en ruimte aan gesprekspartners. Vraagt door en gaat in op reacties.\u003C/li>\u003Cli>\u003Cstrong>Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid:\u003C/strong> Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijke taal mondeling duidelijk.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>\u003Cstrong>Klant:\u003C/strong> Gemeente Arnhem\u003Cbr>\u003Cstrong>Afdeling:\u003C/strong> Ondermijning\u003Cbr>\u003Cstrong>Werklocatie:\u003C/strong> Gemeente Arnhem Stadskantoor\u003C/p>","\u003Cp>De kandidaten van de top 3 in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit gesprek kan plaatsvinden via Teams of op locatie.\u003C/p>","\u003Cp>\u003Cstrong>VOG\u003C/strong>\u003Cbr>Bij gunning van de opdracht is het overleggen van een VOG vereist voor in ieder geval 'De Connectie', bij Arnhem en Renkum is dit (nog) niet verplicht. Wordt de kandidaat aangeboden via een leverancier dan is de leverancier verantwoordelijk voor de aanvraag van de VOG. Bij de gunning aan een ZZP'er zal Inhuurbalie026 de VOG aanvragen. De kosten voor de aanvraag van de VOG zijn niet declarabel en zijn voor eigen kosten.\u003C/p>","Gemeente Arnhem zoekt een interim vergunningverlener verhuurvergunning. Draag bij aan een eerlijke en veilige verhuurmarkt. Beoordeel aanvragen en signaleer kansen.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":680,"organization_location":681,"tender_categories":682,"opdracht_overheid_url":689,"tender_documents":690,"tender_category_obj":221,"tender_id":691,"tender_name":692,"tender_buying_organization":640,"tender_phase":579,"tender_date":693,"tender_source":662,"tender_url":694,"tender_perceel":8,"tender_description":695,"tender_active":6,"tender_document":696,"tender_last_seen":621,"tender_first_seen":666,"tender_start_date":697,"tender_end_date":698,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":668,"tender_description_html":699,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":626,"web_key":700,"Dynamics_id":701,"tender_overview":702,"tender_requirements":703,"tender_competences":704,"tender_team":705,"tender_interview":706,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":707,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":61,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":492,"tender_max_hours":492,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":708,"org_location_id":8,"tender_category":221},{"latitude":638,"longitude":639,"tender_buying_organization":640,"company_address":641,"company_name_google":640,"postcode":642,"province":643,"place_id_google":640,"avatar":644,"exclusive":7,"summary":645,"description":646,"meta_description":647,"publish":6,"company_display_name":640},{},[683,686],{"tender_category_obj":684,"id":685},{"id":85,"type":606},37231,{"tender_category_obj":687,"id":688},{"id":221,"type":652},37232,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Arnhem/vergunningverlener/8C28C83C-077D-4EA8-BBB8-92D522756055",[],"dasgemarnhem_a1JP600000BtDzBMAV","vergunningverlener","2025-11-20 15:00:00","https://inhuurbalie026.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JP600000BtDzBMAV","Als vergunningverlener in het team Ondermijning, Backoffice en Vergunningen houd je je met name bezig met vergunningsaanvragen van bijvoorbeeld evenementen. Wat ga je doen?Samen met je collegas behandel en beoordeel je vergunningsaanvragen (evenementen). Je houdt hierbij overzicht over de aanvragen, kijkt mee met de overige vergunningverleners en bent daarbij betrokken bij het gehele vergunningsproces. Hiervoor zoek je afstemming met interne collegas van veiligheid, handhaving, juridische zaken maar ook met externe partijen zoals de brandweer of de Odra. Wanneer er op andere vlakken krapte ontstaat spring je daarop in en ondersteun je daarin het team.Kortom, een dynamische functie waarin juridische kennis, communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen samenkomen.Wie zijn wij?Je gaat werken bij de afdeling Veiligheid, Vergunningen en Handhaving en wordt onderdeel van team Ondermijning, backoffice en vergunningen. Het team vergunningverleners beoordeelt, behandelt en controleert vergunningen. Samen met andere collegas werk je aan het verstrekken van de vergunningen. Dit wordt gedaan met passie en kennis van stad aan zichtbaar resultaat. Resultaat wordt gemeten in tevredenheid van bewoners, bedrijven, opdrachtgevers en politiek.De afdeling veiligheid, vergunningen en handhaving is volop in ontwikkeling en bestaat uit een team van meer dan 140 professionals. De komende periode staat in het teken van verdere professionalisering. Resultaten worden geboekt door samenwerking, denken en doen met elkaar te verbinden, oog te hebben voor de effecten in de samenleving van onze activiteiten. We zijn collegiaal en staan voor elkaar klaar en nemen taken van elkaar over. Ons werkterrein is zeer divers: van gebruik, misbruik en overlast in de openbare ruimte, tot horeca en evenementen. Wie zoeken wij?Een collega die structuur en overzicht kan bewaren en het leuk vindt om actief mee te denken aan verbeteringen. Samenwerken is vanzelfsprekend, wat betekent dat je bijdraagt aan een prettige werksfeer en anderen helpt waar nodig. Dit kan op verschillende terreinen zijn.Daarnaast neem je zelf initiatief om nieuwe vergunningsaanvragen op te pakken, adviezen in te winnen en vragen te beantwoorden.Je begrijpt de belangen van de politiek, (externe) partners, ondernemers en inwoners en weet hierin zorgvuldige keuzes te maken. Omdat je met veel verschillende partijen schakelt, ben je communicatief sterk. Je kunt goed luisteren, doorvragen en komt snel tot de kern van een vraagstuk. Daarbij ben je stressbestendig, dus in staat om bij hectiek effectief te handelen.","Dasgemarnhem_Aanvraag_SRQ130258.pdf","2025-11-01","2026-04-01","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00N5J000001iZK5_div\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">Als vergunningverlener in het team Ondermijning, Backoffice en Vergunningen houd je je met name bezig met vergunningsaanvragen van bijvoorbeeld evenementen. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Arial,sans-serif;\">\u003Cb>Wat ga je doen?\u003C/b>\u003Cbr/>Samen met je collega’s behandel en beoordeel je vergunningsaanvragen (evenementen). Je houdt hierbij overzicht over de aanvragen, kijkt mee met de overige vergunningverleners en bent daarbij betrokken bij het gehele vergunningsproces. Hiervoor zoek je afstemming met interne collega’s van veiligheid, handhaving, juridische zaken maar ook met externe partijen zoals de brandweer of de Odra. \u003Cbr/>Wanneer er op andere vlakken krapte ontstaat spring je daarop in en ondersteun je daarin het team.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Kortom, een dynamische functie waarin juridische kennis, communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen samenkomen.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cb>Wie zijn wij?\u003C/b>\u003Cbr/>Je gaat werken bij de afdeling Veiligheid, Vergunningen en Handhaving en wordt onderdeel van team Ondermijning, backoffice en vergunningen. Het team vergunningverleners beoordeelt, behandelt en controleert vergunningen. Samen met andere collega’s werk je aan het verstrekken van de vergunningen. Dit wordt gedaan met passie en kennis van stad aan zichtbaar resultaat. Resultaat wordt gemeten in tevredenheid van bewoners, bedrijven, opdrachtgevers en politiek.\u003Cbr/>\u003Cbr/>De afdeling veiligheid, vergunningen en handhaving is volop in ontwikkeling en bestaat uit een team van meer dan 140 professionals. De komende periode staat in het teken van verdere professionalisering. Resultaten worden geboekt door samenwerking, denken en doen met elkaar te verbinden, oog te hebben voor de effecten in de samenleving van onze activiteiten. We zijn collegiaal en staan voor elkaar klaar en nemen taken van elkaar over. Ons werkterrein is zeer divers: van gebruik, misbruik en overlast in de openbare ruimte, tot horeca en evenementen.  \u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cb>Wie zoeken wij?\u003C/b>\u003Cbr/>Een collega die structuur en overzicht kan bewaren en het leuk vindt om actief mee te denken aan verbeteringen. Samenwerken is vanzelfsprekend, wat betekent dat je bijdraagt aan een prettige werksfeer en anderen helpt waar nodig. Dit kan op verschillende terreinen zijn.\u003Cbr/>Daarnaast neem je zelf initiatief om nieuwe vergunningsaanvragen op te pakken, adviezen in te winnen en vragen te beantwoorden.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Je begrijpt de belangen van de politiek, (externe) partners, ondernemers en inwoners en weet hierin zorgvuldige keuzes te maken. Omdat je met veel verschillende partijen schakelt, ben je communicatief sterk. Je kunt goed luisteren, doorvragen en komt snel tot de kern van een vraagstuk. Daarbij ben je stressbestendig, dus in staat om bij hectiek effectief te handelen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/> \u003C/div>","8C28C83C-077D-4EA8-BBB8-92D522756055","603ce473-a7bb-f011-bbd3-000d3a4b8830","\u003Cp>Als vergunningverlener in het team Ondermijning, Backoffice en Vergunningen houd je je met name bezig met vergunningsaanvragen van bijvoorbeeld evenementen.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Wat ga je doen?\u003C/strong>\u003Cbr>Samen met je collega's behandel en beoordeel je vergunningsaanvragen (evenementen). Je houdt hierbij overzicht over de aanvragen, kijkt mee met de overige vergunningverleners en bent daarbij betrokken bij het gehele vergunningsproces. Hiervoor zoek je afstemming met interne collega's van veiligheid, handhaving, juridische zaken maar ook met externe partijen zoals de brandweer of de Odra.\u003Cbr>Wanneer er op andere vlakken krapte ontstaat spring je daarop in en ondersteun je daarin het team.\u003C/p>\u003Cp>Kortom, een dynamische functie waarin juridische kennis, communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen samenkomen.\u003C/p>","\u003Cul>\n\u003Cli>De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP'er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een HBO werk- en denkniveau.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als vergunningverlener binnen een bestuurlijke organisatie, bij voorkeur van evenementen.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als vergunningverlener evenementen binnen een bestuurlijke organisatie.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal HBO-niveau in een juridische richting.\u003C/li>\n\u003Cli>De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Een collega die structuur en overzicht kan bewaren en het leuk vindt om actief mee te denken aan verbeteringen. Samenwerken is vanzelfsprekend, wat betekent dat je bijdraagt aan een prettige werksfeer en anderen helpt waar nodig. Dit kan op verschillende terreinen zijn. Daarnaast neem je zelf initiatief om nieuwe vergunningsaanvragen op te pakken, adviezen in te winnen en vragen te beantwoorden.\u003C/li>\n\u003Cli>Je begrijpt de belangen van de politiek, (externe) partners, ondernemers en inwoners en weet hierin zorgvuldige keuzes te maken. Omdat je met veel verschillende partijen schakelt, ben je communicatief sterk. Je kunt goed luisteren, doorvragen en komt snel tot de kern van een vraagstuk. Daarbij ben je stressbestendig, dus in staat om bij hectiek effectief te handelen.\u003C/li>\n\u003Cli>Politiek-bestuurlijke sensitiviteit: Anticipeert op en onderkent de relevantie van gebeurtenissen in de politiekbestuurlijke context die van invloed zijn op de positionering van de gemeente.\u003C/li>\n\u003Cli>Stressbestendigheid: Blijft effectief presteren onder hoge werk- en tijdsdruk, bij tegenspel en druk door anderen en in onzekere omstandigheden.\u003C/li>\n\u003Cli>Vakmanschap: Beschikt over en past inhoudelijke kennis en vaardigheden op een adequate wijze in zijn vak toe.\u003C/li>\n\u003Cli>Luisteren: Verzamelt belangrijke informatie uit mondelinge mededelingen. Geeft aandacht en ruimte aan gesprekspartners. Vraagt door en gaat in op reacties.\u003C/li>\n\u003Cli>Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid: Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijke taal mondeling duidelijk.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cp>Je gaat werken bij de afdeling Veiligheid, Vergunningen en Handhaving en wordt onderdeel van team Ondermijning, backoffice en vergunningen. Het team vergunningverleners beoordeelt, behandelt en controleert vergunningen. Samen met andere collega's werk je aan het verstrekken van de vergunningen. Dit wordt gedaan met passie en kennis van stad aan zichtbaar resultaat. Resultaat wordt gemeten in tevredenheid van bewoners, bedrijven, opdrachtgevers en politiek.\u003C/p>\u003Cp>De afdeling veiligheid, vergunningen en handhaving is volop in ontwikkeling en bestaat uit een team van meer dan 140 professionals. De komende periode staat in het teken van verdere professionalisering. Resultaten worden geboekt door samenwerking, denken en doen met elkaar te verbinden, oog te hebben voor de effecten in de samenleving van onze activiteiten. We zijn collegiaal en staan voor elkaar klaar en nemen taken van elkaar over. Ons werkterrein is zeer divers: van gebruik, misbruik en overlast in de openbare ruimte, tot horeca en evenementen.\u003C/p>","\u003Cp>De selectiegesprekken zullen plaatsvinden op 25 of 26 november 2025.\u003C/p>\u003Cp>De kandidaten van de top 3 in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit gesprek kan plaatsvinden via Teams of op locatie.\u003C/p>","\u003Cp>Bij gunning van de opdracht is het overleggen van een VOG vereist voor in ieder geval 'De Connectie', bij Arnhem en Renkum is dit (nog) niet verplicht. Wordt de kandidaat aangeboden via een leverancier dan is de leverancier verantwoordelijk voor de aanvraag van de VOG. Bij de gunning aan een ZZP'er zal Inhuurbalie026 de VOG aanvragen. De kosten voor de aanvraag van de VOG zijn niet declarabel en zijn voor eigen kosten.\u003C/p>","Op zoek naar een inhuuropdracht als vergunningverlener? Voor Gemeente Arnhem behandel je vergunningsaanvragen, met name voor evenementen. Reageer op deze opdracht!",{"single":7,"limit":221,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":710,"filters":711,"order_by":725},{},{"and_filters":712,"or_filters":724,"or_disjunction":12},[713],{"filters":714},[715,720],{"field_name":716,"value":717,"operator":719},"publish",[718],"0","neq",{"field_name":721,"value":722,"operator":723},"web_key",[592],"==",[],[726],{"field":727,"direction":728},"tender_first_seen","desc",[730,734,737,742,744],{"field_name":731,"value":732,"operator":719},"tender_source",[733],"negometrix",{"field_name":731,"value":735,"operator":719},[736],"negometrix_login",{"field_name":738,"value":739,"operator":741},"tender_date",[740],"2025-11-10 10:00:00",">=",{"field_name":716,"value":743,"operator":719},[718],{"field_name":745,"value":746,"operator":719},"oim_vacancy",[747],"true",{"active_vacancies":749,"vacancies_by_province":750,"vacancies_by_category":751},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[753,755,757,759,761,763,765,767,768,770,771,773,775,777,779,780],{"name":754,"code":462},"Beleid",{"name":756,"code":94},"Civiele Techniek",{"name":758,"code":68},"Communicatie",{"name":760,"code":514},"Financieel",{"name":762,"code":79},"ICT",{"name":764,"code":81},"Informatiemanagement",{"name":766,"code":83},"Inkoop",{"name":606,"code":85},{"name":769,"code":500},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":610,"code":87},{"name":772,"code":89},"Project- en Programmamanagement",{"name":774,"code":496},"Ruimtelijke Ordening",{"name":776,"code":492},"Sociaal Domein",{"name":778,"code":434},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":652,"code":221},{"name":781,"code":91},"Overig"]