Coördinator verhuizing

Manitobaplein 1, 7671 GS Vriezenveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20 Overijssel

Begindatum:

25 nov 2024

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

29 okt 2024

Verhuiscoördinator
Het gemeentehuis van de gemeente Twenterand, en daarmee de huisvesting van de bestuurlijke en ambtelijke organisatie, voldoet niet meer aan de eisen van de huidige tijd. Er is sprake van een verouderde inrichting. De huisvesting van de bestuurlijke en ambtelijke organisatie van de Gemeente Twenterand voldoet op dit moment niet aan de eisen die daaraan worden gesteld vanuit de Arbeidsomstandighedenwet en een efficiënte inzet van middelen. Bovendien zijn de installaties verouderd en voldoet het gebouw nog niet aan de (toekomstige) duurzaamheidseisen. Vanaf 2023 moest op zijn minst energielabel C worden behaald. In 2030 wordt energielabel A verplicht. Met de uitvoering van de voorgenomen verduurzamingsmaatregelen wordt dit bereikt.

De afgelopen periode is door de projectgroep hard gewerkt aan de voorbereiding van de herinrichting en verduurzaming van het gemeentehuis. Inmiddels loopt een aanbestedingsprocedure voor het selecteren van een bouwkundige aannemer, een installateur en de inkoop van het nieuwe meubilair. De verwachting is in oktober de uitvoerende partijen te hebben geselecteerd, zodat de verbouwing aan het einde van het jaar kan starten.

De verbouwing wordt in vijf fasen uitgevoerd en heeft grote impact op de ambtelijke organisatie. Tijdens de verbouwing zullen minder werkplekken beschikbaar zijn. Alle beschikbare werkplekken zijn gedurende de bouwwerkzaamheden geïnventariseerd en er is een vlekkenplan opgesteld. Deze informatie heeft geresulteerd in een schuifplan met de fasering tijdens de bouw. De gemeentelijke organisatie is reeds geïnformeerd over de planning. Samen met de aannemers wordt het schuifplan nader geactualiseerd.

Voor het in goede banen leiden van de interne verhuizing gedurende de verbouwing zoeken wij een enthousiaste verhuiscoördinator.

Werkzaamheden
Als verhuiscoördinator ben je de spin in het web tijdens de verhuizing. Je bent het eerste aanspraakpunt voor onze medewerkers. Tijdens overleg met de aannemer behartig je de belangen van onze medewerkers en zorgt proactief dat de werkzaamheden zo min mogelijk overlast veroorzaken zodat de kwaliteit van onze dienstverlening naar de burger geborgd blijft. Je verzorgt hiervoor de afstemming tussen de diverse stakeholders. Je woont werkbesprekingen bij en actualiseert samen met onze aannemers, bouwdirectie en projectmanager het schuifplan. Ook voor onze aannemers ben je het eerste aanspreekpunt voor operationele zaken.

Functie eisen
Een enthousiaste teamplayer die excelleert in organiseren. Iemand die stevig in zijn of haar schoenen staat en goed weet te schakelen tussen belangen van opdrachtgever en aannemers. Je vindt het leuk om net even een stap meer te zetten voor je collega’s en je opdrachtgever om het proces in goede banen te leiden.

  • Aantoonbare ervaring in vergelijkbare functies op het gebied van facilitaire zaken, verhuizingen en huisvestingsvraagstukken.

  • Aantoonbare ervaring met complexe vernieuwbouwprojecten van maatschappelijk vastgoed, in het bijzonder gemeentehuizen.

  • Opleiding HBO/MBO+ bouwkunde, facilitaire dienstverlening of vergelijkbaar.

Inzet

  • 20 – 24 uur per week (afhankelijk van de werkzaamheden).

Let op

  • Gelet op de functie verwachten wij dat je dagelijks op locatie bent.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  • Minimaal een afgeronde HBO/MBO+ opleiding Bouwkunde, Facilitaire dienstverlening of vergelijkbaar

  • Aantoonbare ervaring in vergelijkbare functies op het gebied van facilitaire zaken, verhuizingen en huisvestingsvraagstukken.

Wensen

  • Een afgeronde bouwkundige opleiding

  • Aantoonbare ervaring met (complexe) vernieuwbouwprojecten van maatschappelijk vastgoed

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare operationele werkervaring in vergelijkbare functies op het gebied van facilitaire zaken, verhuizingen en huisvestingsvraagstukken.

  • Aantoonbare ervaring met herhuisvestingsprojecten.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.