thumbnail
thumbnail

Secretaris commissie bezwaarschriften

Blankenburgerstraat 28, 7481 EB Haaksbergen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 Overijssel

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

1 jun 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

6 feb 2024

Opdrachtomschrijving / Wat je gaat doen
Als secretaris van de commissie bezwaarschriften is je belangrijkste taak het behandelen van bezwaarschriften. Je voert hierbij het secretariaat, adviseert de leden van de commissie bezwaarschriften en stelt adviezen van de bezwaarschriftencommissie op.
Je beoordeelt ingediende bezwaarschriften op ontvankelijkheid en toetst deze aan wetgeving en jurisprudentie. Het secretariaat bestaat uit procesbewaking, agendering, opstellen van het dossier, verslaglegging en correspondentie.
Je neemt daarnaast deel aan de vergaderingen en hoorzittingen en bereidt deze voor.
Je stelt ook het jaarverslag op. De zittingen zijn op maandag.
In jouw rol ben jij bemiddelaar tussen de gemeente en de bezwaarmaker. Jij onderzoekt of een bezwaarschrift, middels mediation, informeel kan worden afgehandeld.

Functie-eisen + geef aan of iets wenselijk of vereist is

  • Je hebt een afgeronde juridische opleiding op HBO niveau;

  • Ervaring in het werken bij een gemeente is een pré

  • Je hebt ervaring in het adviseren aan het bestuur en je hebt politiek bestuurlijke sensitiviteit

  • Je bezit over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon- werk).

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.

  • De kandidaat heeft een afgeronde juridische opleiding op HBO niveau.

  • De kandidaat heeft ervaring in het adviseren aan het bestuur en je hebt politiek bestuurlijke sensitiviteit.

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • De kandidaat heeft ervaring in het werken bij een gemeente.

  • De kandidaat heeft ervaring in het adviseren aan het bestuur en je hebt politiek bestuurlijke sensitiviteit.

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Secretaris commissie bezwaarschriften die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.