Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeenten Bunschoten, Leusden, Nijkerk en Putten (BLNP)
Logo van Gemeenten Bunschoten, Leusden, Nijkerk en Putten (BLNP)

Specialist burgerzaken - Bunschoten

Stadsspui 1, 3752 CL Bunschoten-Spakenburg

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

30 nov 2025

Uren per week:

24 - 36

Publicatiedatum:

20 mei 2025
Opdracht tarief 70Opdracht uren 24 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Medewerker Frontoffice - Gemeente Bunschoten
(Tijdelijk 24-36 uur per week)

Ben jij de komende maanden op zoek naar een flexibele (bij)baan? Word jij enthousiast van het helpen van mensen? En wil je het eerste aanspreekpunt zijn voor alle vragen aan de gemeente? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie
De gemeente Bunschoten is prachtig gelegen in het midden van het land. Een gemeente met ambitie en een frisse kijk op de toekomst. Zowel het bestuur als de medewerkers van de gemeente Bunschoten werken eraan om het wonen en verblijven in Bunschoten prettig te laten zijn en blijven.

In onze organisatie krijg je veel vrijheid en zelfstandigheid, zijn er korte lijnen met collega’s en is er een grote mate van vertrouwen in elkaar. Daarvoor vragen wij van onze medewerkers een dosis verantwoordelijkheid, ontwikkelvermogen en lef.

Omschrijving van de opdracht
Als Medewerker Front-office ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze burgers en speel je een cruciale rol in het leveren van kwalitatieve dienstverlening.

Je takenpakket is veelzijdig en omvat onder andere:

  • Het verwelkomen, informeren en begeleiden van burgers bij diverse aanvragen, zoals paspoorten, rijbewijzen, identiteitskaarten en uittreksels uit de gemeentelijke basisadministratie;

  • Het zorgdragen voor een correcte registratie en verwerking van persoonsgegevens, waarbij je nauwlettend de geldende wet- en regelgeving volgt;

  • Het verstrekken van informatie en advies aan burgers over wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken.

Het Team
Je maakt deel uit van het team Dienstverlening en Communicatie. Het doel van dit team is het verder optimaliseren van de interne en externe dienstverlening om de service naar de inwoners en collega’s te vergroten.

Kandidaat omschrijving
De medewerker klant contact centrum  die wij zoeken is gastvrij en in staat om zich in te leven in onze bezoekers. Je bent van nature stressbestendig en gaat flexibel om met de verschillende vragen die op je afkomen.

Verder:

  • Heb je kennis van geautomatiseerde zaaksystemen en postverwerkingssystemen (of ben je in staat om dit snel eigen te maken);

  • Je bent beschikbaar op de woensdagavond en op de vrijdag, verder ben je flexibel en gaan de overige werkdagen in goed overleg.

  • Bij voorkeur enige ervaring bij Gemeente of KCC.

Aanvullende informatie

  • Deadline: aanvraag 28 mei 2025

  • Intakegesprekken vinden plaats op: Donderdag 5 juni 2025
    Kandidaten dienen beschikbaar te zijn op deze dag.

Let op: Onder de veranderde wet- en regelgeving leent deze opdracht zich helaas NIET voor het inzetten van een ZZP-er. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door de externe partij. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.