Stadsspui 1, 3752 CL Bunschoten-Spakenburg
Begindatum:
1 jun 2025Einddatum:
30 nov 2025Publicatiedatum:
20 mei 2025Medewerker Frontoffice - Gemeente Bunschoten
(Tijdelijk 24-36 uur per week)
Ben jij de komende maanden op zoek naar een flexibele (bij)baan? Word jij enthousiast van het helpen van mensen? En wil je het eerste aanspreekpunt zijn voor alle vragen aan de gemeente? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Organisatie
De gemeente Bunschoten is prachtig gelegen in het midden van het land. Een gemeente met ambitie en een frisse kijk op de toekomst. Zowel het bestuur als de medewerkers van de gemeente Bunschoten werken eraan om het wonen en verblijven in Bunschoten prettig te laten zijn en blijven.
In onze organisatie krijg je veel vrijheid en zelfstandigheid, zijn er korte lijnen met collega’s en is er een grote mate van vertrouwen in elkaar. Daarvoor vragen wij van onze medewerkers een dosis verantwoordelijkheid, ontwikkelvermogen en lef.
Omschrijving van de opdracht
Als Medewerker Front-office ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze burgers en speel je een cruciale rol in het leveren van kwalitatieve dienstverlening.
Je takenpakket is veelzijdig en omvat onder andere:
Het verwelkomen, informeren en begeleiden van burgers bij diverse aanvragen, zoals paspoorten, rijbewijzen, identiteitskaarten en uittreksels uit de gemeentelijke basisadministratie;
Het zorgdragen voor een correcte registratie en verwerking van persoonsgegevens, waarbij je nauwlettend de geldende wet- en regelgeving volgt;
Het verstrekken van informatie en advies aan burgers over wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken.
Het Team
Je maakt deel uit van het team Dienstverlening en Communicatie. Het doel van dit team is het verder optimaliseren van de interne en externe dienstverlening om de service naar de inwoners en collega’s te vergroten.
Kandidaat omschrijving
De medewerker klant contact centrum die wij zoeken is gastvrij en in staat om zich in te leven in onze bezoekers. Je bent van nature stressbestendig en gaat flexibel om met de verschillende vragen die op je afkomen.
Verder:
Heb je kennis van geautomatiseerde zaaksystemen en postverwerkingssystemen (of ben je in staat om dit snel eigen te maken);
Je bent beschikbaar op de woensdagavond en op de vrijdag, verder ben je flexibel en gaan de overige werkdagen in goed overleg.
Bij voorkeur enige ervaring bij Gemeente of KCC.
Aanvullende informatie
Deadline: aanvraag 28 mei 2025
Intakegesprekken vinden plaats op: Donderdag 5 juni 2025
Kandidaten dienen beschikbaar te zijn op deze dag.
Let op: Onder de veranderde wet- en regelgeving leent deze opdracht zich helaas NIET voor het inzetten van een ZZP-er. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door de externe partij.

