Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeenten Bunschoten, Leusden, Nijkerk en Putten (BLNP)
Logo van Gemeenten Bunschoten, Leusden, Nijkerk en Putten (BLNP)

Adviseur - Nijkerk

Stadsspui 1, 3752 CL Bunschoten-Spakenburg

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

17 mrt 2025
Opdracht tarief 90Opdracht uren 28
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Frontofficemedewerker - Gemeente Nijkerk
De frontoffice Omgevingswet (de bouwbalie) is het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en maatschappelijke organisaties met vragen over vergunningsvrij bouwen, omgevingsvergunningen, omgevingsplannen en andere ruimtelijke regelgeving. Met de invoering van de Omgevingswet is het uitgangspunt dat er voor 1 wet ook 1 loket is.

Als frontofficemedewerker van de gemeente ben je het eerste aanspreekpunt voor initiatiefnemers die willen ondernemen in de openbare ruimte. Zij komen met hun vragen als eerste met jou in contact. Dit kan een vraag zijn of en welke vergunning ze voor een bouwwerk bij hun woning nodig hebben, maar ook vragen over ontwikkelingen die niet binnen het omgevingsplan passen. Met een grote verscheidenheid aan vragen in complexiteit, ben jij als eerste aanspreekpunt zo goed als mogelijk de wegwijzer voor initiatiefnemers binnen het omgevingsrecht en ruimtelijke ontwikkelingen. Dat maakt dat de frontoffice verschuift van een persoon die alleen juridische kennis heeft, naar iemand die zeker ook de (omgeving)visie van de gemeente goed vertegenwoordigd.

Je zorgt ook voor een goede afstemming met de inhoudelijk deskundigen binnen de gemeente en de Omgevingsdienst de Vallei.

Vereisten:

  • Minimaal MBO diploma in een relevante richting.

  • Minimaal 2 jaar ervaring als (frontoffice) medewerker bij de gemeente

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichte houding.

  • Goede organisatorische en administratieve vaardigheden.

  • Vermogen om nauwkeurig te werken en om te gaan met vertrouwelijke informatie.

  • Stressbestendigheid en het vermogen om effectief te multitasken.

  • Teamspeler met een proactieve werkethiek.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.