Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland
Begindatum:
10 nov 2025Einddatum:
-Publicatiedatum:
16 okt 2025Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn alle ondersteunende diensten ondergebracht om de lijnorganisatie integraal te laten werken. De Inkoop is decentraal georganiseerd binnen Avri. Jij bent, samen met de inkoopadviseur en adviseur contractmanagement inkoop, het aanspreekpunt voor inkopen en aanbestedingen. Je adviseert de afdelingen bij het uitvoeren van een rechtmatige en doeltreffende inkoop van leveringen, diensten en werken. Dit doe je vanuit het team Financien, Inkoop en Control.
Je adviseert en ondersteunt bij het uitvoeren van enkelvoudige, meervoudige en Europese aanbestedingen, ziet toe op de uitvoering van het inkoop- en aanbestedingsbeleid en zorgt dat de inkoop binnen de geldende wet- en regelgeving wordt uitgevoerd. Als Adviseur Inkoop Medior ondersteun je de organisatie en geef je uitleg, zodat inkoop op een doeltreffende en efficiente wijze kan worden uitgevoerd. Je stelt projectplannen op voor inkoop, voert periodieke controles uit en optimaliseert deze waar nodig.
Avri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de burgers. Avri voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland vormen, vanuit de missie Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte.
Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn alle ondersteunende diensten ondergebracht om de lijnorganisatie integraal te laten werken. De Inkoop is decentraal georganiseerd binnen Avri. Jij bent, samen met de inkoopadviseur en adviseur contractmanagement inkoop, het aanspreekpunt voor inkopen en aanbestedingen. Dit doe je vanuit het team Financien, Inkoop en Control.
Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen
Beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 10 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd
Beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 29 oktober 2025, vanaf 10:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 27 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Met het verstrekken van de opdracht mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Avri.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Tussen de 70,- en 90,- per uur. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag t/m donderdag
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen device.
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 17 oktober 2025 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 20 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 23 oktober 2025 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.