Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur Inkoop Medior

Avri

Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland

Sluit over 7 dagen
90 24 Noord-Brabant

Begindatum:

10 nov 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

16 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn alle ondersteunende diensten ondergebracht om de lijnorganisatie integraal te laten werken. De Inkoop is decentraal georganiseerd binnen Avri. Jij bent, samen met de inkoopadviseur en adviseur contractmanagement inkoop, het aanspreekpunt voor inkopen en aanbestedingen. Je adviseert de afdelingen bij het uitvoeren van een rechtmatige en doeltreffende inkoop van leveringen, diensten en werken. Dit doe je vanuit het team Financien, Inkoop en Control.

Werkzaamheden

Je adviseert en ondersteunt bij het uitvoeren van enkelvoudige, meervoudige en Europese aanbestedingen, ziet toe op de uitvoering van het inkoop- en aanbestedingsbeleid en zorgt dat de inkoop binnen de geldende wet- en regelgeving wordt uitgevoerd. Als Adviseur Inkoop Medior ondersteun je de organisatie en geef je uitleg, zodat inkoop op een doeltreffende en efficiente wijze kan worden uitgevoerd. Je stelt projectplannen op voor inkoop, voert periodieke controles uit en optimaliseert deze waar nodig.

Eisen

  • Wij zien graag een handson mentaliteit van een medior inkoopadveur, met nadrukkelijk dus geen senior die overkoepelende acties onderneemt maar iemand die daadwerkelijk het werk kan oppakken
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding
  • Een aantoonbare afgeronde Nevi 1 opleiding of direct vergelijkbare inkoop opleiding
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het zelfstandig uitvoeren van meervoudig onderhandse, nationale en Europese aanbestedingen
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur inkoop en aanbesteden in de publieke sector
  • Aantoonbare werkervaring met Tenderned
  • Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie brief, waarin hij/zij duidelijk motiveert hoe de opdracht optimaal vervult kan gaan worden op medior niveau
  • Een maximum uurtarief van 90 exclusief btw, inclusief woon-werk verkeer

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als Adviseur Inkoop en aanbesteden bij een Gemeenschappelijke Regeling of Gemeente
  • Een aantoonbare Afgeronde NEVI 2 opleiding

Competenties

  • Je hebt een proactieve en zelfstandige houding
  • Je kunt goed in teamverband werken
  • Je kunt goed plannen en organiseren
  • Je werkt accuraat en nauwkeurig
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen en een flexibele instelling
  • Je bent zowel verbaal als schriftelijk sterk
  • Je kunt goed analyseren en je werkt resultaatgericht met oog voor kwaliteit

Organisatie en team

Organisatie

Avri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de burgers. Avri voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland vormen, vanuit de missie Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte.

Team

Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn alle ondersteunende diensten ondergebracht om de lijnorganisatie integraal te laten werken. De Inkoop is decentraal georganiseerd binnen Avri. Jij bent, samen met de inkoopadviseur en adviseur contractmanagement inkoop, het aanspreekpunt voor inkopen en aanbestedingen. Dit doe je vanuit het team Financien, Inkoop en Control.

Gespreksinformatie

Beoordeling

Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen
Beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 10 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd
Beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 29 oktober 2025, vanaf 10:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 27 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Uitvoeringsvoorwaarde

Met het verstrekken van de opdracht mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Avri.

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal Tussen de 70,- en 90,- per uur. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag t/m donderdag

Overige informatie

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen device.

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 17 oktober 2025 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 20 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 23 oktober 2025 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur