Logo van Avres
Logo van Avres

HR adviseur

Stadhuisplein 1, 4205 AZ Gorinchem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

2 jan 2026

Einddatum:

31 mei 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

11 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

In deze rol wordt je verantwoordelijk voor een aantal afdelingen van Avres. Jij bent het aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers en geeft advies en biedt ondersteuning waar nodig. Je krijgt te maken met verschillende doelgroepen en een breed scala aan vraagstukken. Je voelt je thuis in een omgeving die dynamisch is, waar korte lijnen zijn en waar veel te doen is.

Werkzaamheden
Met jouw advisering en ondersteuning draag je bij aan de ontwikkeling van alle medewerkers van Avres en aan Avres als aantrekkelijke werkgever.

  • Je richt je op medewerkers werkzaam onder de CAO Sociale Werkvoorziening en CAO aan de Slag. Belangrijk dat je ervaring hebt met werken met deze specifieke doelgroep.

  • Adviseren en ondersteunen van leidinggevenden en jobcoaches.

  • Je bewaakt de uitvoering van het HR-beleid

  • Het beantwoorden van uiteenlopende HR-vragen van medewerkers op het gebied van regelgeving, arbeidsvoorwaarden en procedures

  • Het op juiste wijze afhandelen van rechtspositionele kwesties en ingewikkelde verzuimdossiers

  • Deelnemen aan periodieke overlegmomenten met leidinggevenden en jobcoaches.

  • Diverse administratieve werkzaamheden

Eisen

  • Afgeronde bachelor- of masteropleiding in de richting van HRM;

  • Minimaal 3 jaar ervaring als HR-Adviseur;

  • Ervaring met het werken met de doelgroepen onder de CAO Sociale Werkvoorziening en Cao Aan de Slag;

  • Kennis van de CAO Sociale Werkvoorziening en Cao Aan de Slag.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kennis van Youforce (Visma Raet).

Competenties

  • Goede sociale vaardigheden.
  • Goede adviesvaardigheden.
  • Gezonde dosis overtuigingskracht.

Organisatie en team

In deze rol word je verantwoordelijk voor een aantal afdelingen van Avres. Het Team bestaat uit HR Business Partners, HR adviseurs, salarisadministratie en administratieve ondersteuning.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: Niets over bekend.

Hybride: Geen verdere informatie

Aantal professionals of FTE: 1 persoon

Overig algemeen: Omdat Avres verschillende locaties heeft is het van belang dat je in het bezit bent van een rijbewijs.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.