thumbnail
thumbnail

Vergunningverlener Evenementen

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€75
24 tot 32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24 tot 32

Publicatiedatum:

26 mei 2023

Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen die allen een unieke bijdrage leveren aan onze opgaven en gemeentelijke dienstverlening. Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.

Opdracht
Een mooie kans om ervaring op te doen binnen een 100.000+ gemeente!
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die bij wil dragen aan een goede dienstverlening op gebied van evenementenvergunningen.

Gaat jouw hart sneller kloppen van mooie aansprekende evenementen die (vergunningstechnisch) goed georganiseerd zijn? Samen met aanvrager en andere betrokken partijen een mooi en veilig event neerzetten? Dat vanaf de aanvraag tot en met het opruimen en netjes achterlaten volledig door jou wordt afgehandeld qua mogelijkheden in de regelgeving en voorzien van de juiste papieren?

Wat ga je doen?
In zijn algemeenheid worden in ons team werkzaamheden verricht die behoren bij vergunningverlening en advisering op het gebied van bouwen en ook op het gebied van APV, de Drank- en Horecawet, de Wet op de Kansspelen en diverse regelgeving van bijzondere aard. Het is de bedoeling om zo een bredere en meer integrale aanpak van dienstverlening in het algemeen en vergunningverlening in het bijzonder te ontwikkelen. Daarbij adviseer je, voer je uit en draag je zorg voor de verdere afstemming rondom het proces (de aanvraag).

We zijn op zoek naar een collega met de focus op het vakgebied APV-vergunningen en bijzondere wetten. Je behandelt hierbij aanvragen als regiehouder zoveel mogelijk van A tot Z zelfstandig. Indien noodzakelijk of bij een risicovol evenement zet je de aanvraag voor advies uit naar de hulpdiensten en gemeentelijke adviseurs. Je hebt ervaring met het voorzitten van overleggen en je bent communicatief sterk.

Je verzorgt het gehele vergunningsverleningsproces en de interactie tussen de verschillende partijen. Je checkt de (aangepaste) stukken van de aanvrager nauwkeurig op consequentheid en volledigheid, voordat je deze doorstuurt naar de partners. Je ziet er op toe dat de (aan)vraag tijdig en kwalitatief goed wordt afgehandeld en waarmerkt de definitieve stukken. Deze verwerk je administratief correct in de gebruikte digitale systemen, zodat collega-afdelingen hiermee ook moeiteloos aan de slag kunnen. Je bezoekt waar mogelijk  je eigen evenementen en stelt evaluaties op. Tevens fungeer je als vraagbaak voor de collega-medewerkers.

Je adviseert het bestuur en de (gemeentelijke) politiek, waarbij het van belang is dat je een goede politieke antenne hebt en niet alleen de theoretische, maar ook de maatschappelijke context betrekt. Ook leg je bij zienswijzen en bezwaarzaken helder mondeling en op papier uit waarom besluiten genomen zijn. 

Wat zoeken we:

Doortastend en proactief type, met oog voor de meerdere belangen, die altijd spelen rondom vergunningsaanvragen.

 Je staat stevig in je schoenen en bekijkt wat er wél kan.

 Je beschikt over tact en uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en bent in staat om rekening te houden met achtergrond, organisatievermogen en specifieke situatie van de aanvrager.

 Verder overzie je het speelveld van andere partners, bestuur en aanvrager en hou je de regie op het terrein van het verlenen van de vergunning.

Bovendien verwachten we dat je je herkent in de identiteit van onze organisatie die we hierboven omschrijven.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Vergunningverlener evenementen en APV bij een gemeentelijke instelling;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als vergunningverlener B/B+ evenementen en APV (35 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met aandachts- en risico evenementen; (C-evenementen) (geef dit aan middels een voorbeeld in het cv)(35 punten);
5. Uurtarief maximaal €75 exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon/werkverkeer (15 punten);
6. Beschikbaar voor de gehele duur van de opdracht voor minimaal 24 uur per week (15 punten).

Competenties

  • Analytisch;

  • Communicatie;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in de week van 6 juni 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 5 juni 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Vergunningverlener Evenementen die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.