thumbnail
thumbnail

Toezichthouder Openbare Ruimte

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€80
18-32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2025

Uren per week:

18-32

Publicatiedatum:

11 jun 2024

Organisatie
Het team Projecten (voormalig Ingenieursbureau) is verantwoordelijk voor het projectmatig voorbereiden en realiseren van civiel- en cultuurtechnische projecten binnen de openbare ruimte in de gemeente Alphen aan den Rijn. Deze projecten behelzen naast reconstructies van bestaande woonwijken ook nieuwe aanleg van woonkernen. Bedrijventerreinen en ontsluitingswegen zijn eveneens onderdeel van de projecten.

Opdracht
De toezichthouder houdt toezicht op de uitvoering van werken in de openbare ruimte. Hij/zij  bewaakt in nauwe samenwerking met de directievoerder, de nakoming van gemaakte afspraken in het kader van het contract en stuurt waar nodig bij.

Meer inhoudelijk stuurt de toezichthouder door heldere en proactieve communicatie, op draagvlak en resultaten. Hij/zij zorgt voor de organisatie en planning van de uitvoering van (voornamelijk) civieltechnische projecten in de openbare ruimte (riolering, civieltechnische kunstwerken, wegen, beplanting en openbare verlichting), inclusief de afstemming en communicatie met de omgeving. Hij/zij is dus naast projectmatig werken (PMW) bekend met omgevingsmanagement, BLVC en innovatieve contractvormen als UAV-gc en Bouwteam. De toezichthouder heeft eveneens ruime ervaring in het coördineren van de uitvoering van cultuurtechnische werken.

Op een energieke wijze is hij/zij in staat projecten naar een optimaal en duurzaam eindresultaat te leiden. Hij/zij heeft als belangrijke taak het houden van toezicht op de contract conforme uitvoering. Ook wordt van hem/haar inzet gevraagd bij de (contract)voorbereiding van werkzaamheden in de openbare ruimte, met name het toetsen van ontwerpen, bestekken en van kostenramingen.

Daarnaast is hij/zij verantwoordelijk voor de (contract)administratie van projecten, opstellen van weekrapporten en het geïnformeerd houden van de directievoerder en projectleider.

De toezichthouder die wij zoeken kan door zijn/haar manier van werken de gemeente op een positieve manier onder de aandacht brengen van externen. Daarbij is hij/zij klankbord voor collega-toezichthouders. De toezichthouder is voorts kritisch en doortastend en bouwt aan relaties. Hij/zij ziet kansen, hanteert conflicten en onderhandelt. Hij/zij is ‘de spil’ tussen aan de ene kant onze inwoners en aan de andere kant de verschillende aannemers.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde MBO-opleiding civiele techniek of gelijkwaardig;
2. Aantoonbare werkervaring als toezichthouder op civieltechnische projecten in een gemeentelijke organisatie;
3. Maximaal uurtarief € 80,- per uur exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer.

Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder op civieltechnische projecten in een gemeentelijke organisatie, in de afgelopen 8 jaar (30 punten);
5. Aantoonbare kennis van- en werkervaring met verschillende contractvormen o.a. UAV en UAV-gc (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring Bereikbaarheid, Leefbaarheid, Veiligheid en Communicatie (10 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met civiel- en cultuurtechnische werken (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in een omgeving met slappe bodem / zettingsgevoelig gebied (15 punten);
9. Kandidaat heeft op het cv een kort zelfgeschreven motivatie toegevoegd (10 punten);

Competenties
- Deskundig;
- Klantgericht;
- Integraal werken;
- Creatief;
- Projectmatig werken;
- Communicatief vaardig;
- Stressbestendig;
- Verantwoordelijk;
- Oordeelsvorming;
- Conflicthantering;
- Plannen en organiseren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in de week van 17 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 of per mail via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Toezichthouder Openbare Ruimte die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.