thumbnail
thumbnail

Projectmanager gebiedsontwikkeling bedrijventerreinen

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
16 - 20 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2025

Uren per week:

16 - 20

Publicatiedatum:

11 jun 2024

Organisatie
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40. In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied. 132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, midden in het Groene Hart: dat is Alphen aan den Rijn. Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Opdracht
Als projectmanager gebiedsontwikkeling werk je aan boeiende opdrachten binnen de gemeente Alphen aan den Rijn. De projecten zijn uitdagend en afwisselend. Je werkt primair aan het realiseren van de ontwikkeling van onze bedrijventerreinen. Denk aan de ontwikkeling van onze bedrijventerreinen Steekterpoort en Hoorn West & Prinsenschouw fase 2.  Denk aan de ontwikkeling van bijvoorbeeld onze bedrijventerreinen Steekterpoort en Hoorn West & Prinsenschouw fase 2. In deze rol ben jij sterk in het voeren van onderhandelingen, het aansturen van projectteams en neem je de leiding om het projectresultaat te bereiken. Daarnaast heb je ervaring met het vertalen van politiek-bestuurlijke uitgangspunten naar projecten en (deel-) resultaten. Je bewaakt de voortgang, het budget, de kwaliteit en de informatievoorziening van het project. Communicatie en participatie met bewoners en belanghebbenden zijn eveneens belangrijke onderdelen binnen deze rol.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Integraal voorbereiden, aansturen en uitvoeren van verschillende projecten binnen Alphen aan den Rijn

  • Bewaken van de projectkaders binnen een politiek bestuurlijke omgeving

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Afgeronde opleiding Projectmanagement (met diploma/certificaat);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider binnen een gemeente;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling; (20 punten)
6. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling; (25 punten)
7. Afgeronde opleiding op WO niveau; (15 punten)
8. Korte beschrijving eigen rol in drie projecten met de ontwikkeling, aanleg en uitgifte van bedrijventerreinen met een MKB-profiel of grootschaliger. (40 punten)

Competenties

  • Omgevingsbewustzijn: je bent alert op relevante in- en externe ontwikkelingen en bent in staat deze te vertalen naar de praktijk.

  • Regisseren: je bent in staat duurzame samenwerkingsverbanden en verbinding te creëren tussen verschillende partijen en belangen.

  • Durf: je toont lef en bent niet bang verantwoorde risico's te nemen om een doel te bereiken.

  • Enthousiasmeren: je krijgt door een positieve instelling partijen mee en weet het belang en effect van een onderwerp over te brengen.

  • Onderhandelen: je behartigt de belangen van de gemeente in onderhandelingssituaties.

  • Resultaatgerichtheid: je bent in staat concrete resultaten te boeken met je netwerkactiviteiten en werkt hier doelgericht en vasthoudend naar toe.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (is hybride werken mogelijk).

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 24 juni 2024 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 21 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Projectmanager gebiedsontwikkeling bedrijventerreinen die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.