Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Integraal gebiedsopzichter (opzichter groen)

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 uur Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36 uur

Publicatiedatum:

10 mei 2022

Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen die allen een unieke bijdrage leveren aan onze opgaven en gemeentelijke dienstverlening. Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.

Opdracht
Als gebiedsopzichter organiseer je de uitvoerende werkzaamheden die wij in het schoon en het openbaar groen in eigen beheer uitvoeren. Je plant iom met de meewerkend voormannen en collega gebiedsopzichters de werkzaamheden en taken. Hierbij zie jij toe en bewaak je de uitvoering van de feitelijke werkzaamheden op basis van het vastgestelde beeldbestek. Daarnaast behandel je de dagelijkse meldingen over de openbare ruimte binnen de gestelde termijn. Daarnaast coach je de voormannen in hun werk.
Je bent iemand die van aanpakken houdt en het leuk vindt om samen met collega’s in teamverband verantwoordelijk te zijn voor het schoonhouden en onderhoud van een wijk of dorpskern.  Je ziet het werk dat gedaan moet worden en je pakt dat ook direct op. Je werkt samen met collega gebieds opzichters, vakspecialisten, beheerders, toezichthouders en teamleider betreffende operationele zaken en beheer. Plannen, afstemmen en bewaken van kwaliteit, acties, doorlooptijden en afdoening van werken door derden is onderdeel van je functie. Het maken van financiële verplichtingen en kredietbewaking van budgetten voor onderhoud hoort ook tot jouw taken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring als (gebieds) opzichter groen;
2. Aantoonbare kennis met bestekken en beeldkwaliteiten.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid (40 punten); 
4. Aantoonbare werkervaring met op gebiedsgewicht werken (35 punten); 
5. Aantoonbare werkervaring met het aansturen van een team (25 punten).

Competenties

  1. Klant en resultaat gericht

  2. Mensgericht (mede omdat er wordt samengewerkt met medewerkers die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt)

  3. Resultaatgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
3.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 23 mei 2022 van 14.00 uur tot 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 20 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.