Contractmanager Jeugdhulp

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€105 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

4 mei 2024

Organisatie
Onze gemeente heeft meer dan 110.000 inwoners die wonen in een van de 8 kernen in Groene Hart. Met als missie voor alle bewoners een beter leven (geluk, welbevinden) met (positieve) gezondheid en duurzaamheid als basis voor sociaal en ruimtelijk beleid, werken ruim 900 medewerkers dagelijks aan toonaangevende dienstverlening en resultaten. Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen is hierbij kenmerkend voor de werkwijze van Alphen aan den Rijn.

De gemeentelijke organisatie heeft een platte structuur. De organisatie wordt aangestuurd door een concerndirectie met direct daaronder teammanagers en opgavemanagers. Jij maakt deel uit van het accountteam jeugd en werkt daarbinnen nauw samen met de beleidsadviseurs/contractmanagers jeugdhulp/jeugdbescherming.

Opdracht
Binnen het sociaal domein zoeken wij een stevige en ervaren contract- en relatiemanager die zich richt op de uitvoering van de contractuele afspraken met de aanbieders van jeugdhulp.

Gemeente Alphen aan den Rijn wil voldoende, kwalitatief goede en voor de gemeente betaalbare jeugd- en gezinshulp realiseren. Jeugd- en gezinshulp die dichtbij geboden wordt, resultaatgericht is en passend bij de hulpvraag. Wij kopen dan gespecialiseerde jeugdhulp lokaal in (Open House) en zijn tevens ‘toegang’ tot specialistische jeugdhulp.

Samen met jouw directe collega contractmanagers ben je verantwoordelijk voor de inkoop- en subsidiecontracten op het gebied van jeugdhulp. Denk hierbij ook aan aanbestedingstrajecten, contractering en de implementatie van daaruit voortvloeiende acties. Je stuurt op kwalitatieve en effectieve jeugdhulp door de afgesproken resultaten en doelen te monitoren, evalueren en hier waar nodig op bij te sturen. De gemeente wil hierbij stevig sturen op prestatie en resultaat.

Als relatiemanager ben je het aanspreekpunt voor de zorgaanbieders, samenwerkingspartners en collega’s, ook bij crisissituaties. Je werkt nauw samen met de beleidsadviseurs om voor de gemeente een dekkend zorglandschap te realiseren, te borgen en verder door te ontwikkelen. In voorkomende gevallen leidt je interne of externe werk-/projectgroepen om de doorontwikkeling van kwalitatieve en effectieve jeugdhulp te stimuleren. Verder ben je betrokken bij de gemeentelijke procesregie op casussen waar de jeugdhulp en partners niet tot een goed antwoord weten te komen op hulpvraag of zorgelijke situatie van jeugdigen/gezinnen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring met contractmanagement en inkoopvraagstukken op het Sociaal Domein;
3. Aantoonbare werkervaring met (Europese) aanbestedingen binnen het Sociaal Domein, bij een gemeentelijke instelling of een zorgverzekeraar/zorgkantoor;
4. Aantoonbare kennis van de jeugdwet (licht duidelijk toe hoe deze is opgedaan);
5. Een afgeronde opleiding NEVI 1.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare kennis van de ontwikkelingen en organisaties binnen de jeugdhulpsector van het Sociaal Domein (licht duidelijk toe waar deze kennis is opgedaan) (20 punten);
7. Een afgeronde opleiding NEVI 2 (30 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met contractmanagement en inkoopvraagstukken binnen het Sociaal Domein (35 punten);
9. Uurtarief maximaal €105,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender (15 punten).

Competenties
- Omgevingsbewust;
- Samenwerkingsgericht;
- Analytisch;
- Besluitvaardig;
- Creatief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is mogelijk.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op in de week van 13 mei. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.