Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Fudura B.V.
Logo van Fudura B.V.

Werkvoorbereider/Planner

Fudura B.V.

Catharijnesingel 47, 3511 GC Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

13 feb 2025
Opdracht tarief 75Opdracht uren 40
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Planner/werkvoorbereider

Wat ga je doen?
Als Planner/Werkvoorbereider ben je verantwoordelijk voor alle ondersteunende werkzaamheden op de vestiging in Regio West. Zo plan je de werkzaamheden in van de collega’s van de buitendienst en ondersteun je de werkprocessen van het regioteam inclusief aantal facilitaire aspecten zoals post en magazijn. Je bereidt de onderhoudsactiviteiten aan HS- en MS-installaties voor, bewaakt deze en zorgt voor de verwerving van benodigde materialen en diensten. Je zorgt daarbij voor het maken van een efficiënte planning zodat capaciteit van de buitendienst zo optimaal mogelijk wordt ingezet. Daarnaast verzorg je een aantal facilitaire zaken zoals postverwerking, het bestellen van (kapitaal)goederen en diensten zowel voor projecten als voor het team zelf en houd je de magazijnvoorraden op peil. Je hebt hierbij veel contact met technische en generieke leveranciers over de producten en levertijden en zorg je voor tijdige levering van materialen en bewaak je de ingangscontrole van de geleverde materialen. 

Dit neem je mee
Voor deze functie vragen wij een afgeronde mbo 4-opleiding richting Elektrotechniek en ervaring met kantoorautomatisering (MS-office, Access) en geautomatiseerde systemen (AFAS). Uiteraard heb je ervaring met het voeren van een technische administratie. Je bent daarnaast sterk in plannen & organiseren. Je werkt kwaliteitsgericht, denkt over ketens heen, werkt met discipline en een flinke dosis inzet. Uiteraard ben je communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.

Eisen
Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.