Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van UMC Utrecht
Logo van UMC Utrecht

Managementassistent stafsecretariaat cardiologie

UMC Utrecht

Heidelberglaan 100, 3584 CX Utrecht, Nederland

Sluit over 6 dagen

Begindatum:

23 dec 2025

Einddatum:

30 jun 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

12 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Managementassistent stafsecretariaat cardiologie

Ben jij die ervaren en proactieve stafsecretaresse/managementsupport die niet terugdeinst voor een dynamische werkomgeving? Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je secuur in je werk? Dan is de functie van Stafsecretaresse / Secretaresse Hoogleraar bij het UMC Utrecht iets voor jou!

Wat ga je doen?

Als rechterhand van het afdelingshoofd en het managementteam van de afdeling Cardiologie heb je een cruciale rol. Je bent de spin in het web en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Je taken zijn divers en vragen om een proactieve houding:

  • Complex agendabeheer: Je beheert de agenda's van het afdelingshoofd. Dit betreft afspraken met artsen, onderzoekers, studenten en externe partijen, zowel nationaal als internationaal. Je zorgt ervoor dat er geen afspraken worden gemist.
  • Nauwe samenwerking: Je werkt nauw samen met je collega's en het afdelingshoofd Cardiologie.
  • Secretariële ondersteuning: Je bent het centrale aanspreekpunt en voert diverse taken uit, zoals telefoonverkeer, het ontvangen van gasten en het voorbereiden van projecten en promoties.
  • Managementsupport: Je ondersteunt de afdeling met diverse administratieve, facilitaire en personele taken en zorgt ervoor dat de werkzaamheden op het secretariaat goed verlopen.

Eisen

  • Talenkennis: Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.
  • Systemen: Je hebt goede kennis van en ervaring met Office systemen.
  • Persoonlijke eigenschappen: Je bent proactief, klantgericht, stressbestendig en discreet. Je kunt goed aanvoelen wat er nodig is, prioriteiten stellen en bent niet bang om voor jezelf op te komen.
  • Opleiding en ervaring: Je hebt MBO niveau 4, of HBO denk- en werkniveau in de richting van managementsupport of directiesecretaresse.
  • De aangeboden kandidaat is geen ZZP'er.
  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten).

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een dynamische omgeving, is een pré. (5 Punten)

Organisatie en team

Klant: UMC Utrecht
Afdeling: Cardiologie UMC Utrecht
Werklocatie: Utrecht

Gespreksinformatie

De beste aanbiedingen worden door de manager uitgenodigd voor een intake. De kandidaten ontvangen hier uiterlijk de dag voor de geplande intake een uitnodiging voor.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Optie tot verlenging: Ja

Hybride: Geen verdere informatie

Aantal professionals of FTE: 1

Overig algemeen:

Gewenste contractvorm: Detachering.

Je werkt bij voorkeur in ieder geval op maandag en donderdag, de derde werkdag is bespreekbaar. IP is alles bespreekbaar.

Aandachtspunten

Om succesvol te zijn in deze rol, is het belangrijk dat je stevig in je schoenen staat en snel kunt schakelen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr