Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Toezichthouder bouw

Gemeente Hardenberg

Stephanuspark 1, 7772 HZ Hardenberg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Onbekend 18 Overijssel

Begindatum:

1 jan 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

22 nov 2021
De gemeente Hardenberg is voor het Ruimtelijk Domein op zoek naar een:
 
Toezichthouder Omgevingsvergunningen (Bouw)
18 uur per week
Vanaf 1 januari 2022 t/m 31 december 2022, met optie tot verlenging

Waarom werken voor de gemeente Hardenberg?
De gemeente Hardenberg is een bijzonder mooie gemeente om in te werken en te wonen. Het uitgestrekte platteland gaat er hand in hand met economische groei, bruisende centra, een sterke maakindustrie en stedelijke voorzieningen. In tegenstelling tot veel andere grensgemeenten groeit de Hardenbergse bevolking en economie. Met meer dan 61.000 inwoners is Hardenberg de tweede gemeente van de regio Zwolle. Bij de gemeente Hardenberg werk je met veel plezier en energie samen met ruim 550 collega’s aan de opgaven en uitdagingen in de samenleving. Dat doe je in een professionele organisatie. Daarbij staat de samenleving centraal. Want het gaat om Hardenberg. 

Wat ga je doen? 
Als Toezichthouder Omgevingsvergunningen (Bouw) voer je alle voorkomende toezichtactiviteiten uit in relatie tot het bouwtoezicht. Je controleert verleende vergunningen, signaleert bouwen zonder vergunning en neemt deel aan integrale toezichtactiviteiten met bijvoorbeeld de brandweer of de Omgevingsdienst IJsselland. Overige taken uit jouw takenpakket zijn: 
•    Voert voortgangscontroles uit met betrekking tot lopende handhavingstrajecten;
•    Levert de constateringsrapportages in geval van bouwen zonder vergunning en legt als dat nodig is, de bouwactiviteiten formeel stil;
•    Houdt gegevens bij in diverse registratiesystemen en levert gegevens daaruit.

In deze rol wordt een kritische houding verwacht naar jezelf, collega’s en processen en procedure om bijvoorbeeld tot verbetervoorstellen te komen. 

Het team 
Het Ruimtelijk Domein bestaat uit drie teams; Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving, Ruimte & Projecten en Beleid & Gebiedseconomie. Het team Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving is verantwoordelijk voor alle taken op het gebied van vergunningverlening, toezicht en handhaving die voortvloeien uit het omgevingsrecht, APV en bijzondere wetten.

Wat breng je mee? 
•    Minimaal MBO werk- en denkniveau  
•    Minimaal 5 jaar werkervaring als toezichthouder Bouw 
•    Je hebt ervaring met document registratiesystemen, bij voorkeur SBA en Nedbrowser;
•    Je heb een mens- en omgevingsgerichte houding
•    Je werkt resultaatgericht, bent accuraat en stressbestendig
 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.