Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
De organisatie Almere groeit. Het aantal inwoners van Almere bedraagt inmiddels meer dan 200.000. Komende jaren groeit Almere door tot een stad met 250.000 inwoners en mogelijk meer. Almere investeert volop in de stad. De afdeling Gebiedsontwikkeling zorgt ervoor dat invulling wordt gegeven aan deze ambitie. Om dit waar te maken is de afdeling Gebiedsontwikkeling op zoek naar een ervaren Projectmanager Gebiedsontwikkeling.
De functie • Als projectmanager vastgoed ben je verantwoordelijk voor één of meerdere grote gebiedsontwikkelingen en realiseer je gebieden met woningen, bedrijven, voorzieningen en openbare ruimte voor de verdere ontwikkeling van de stad Almere. • Jouw kennis van de markt zorgt ervoor dat de gemeente haar ontwikkelopgave in de diverse gebieden kan waarmaken. • Je leidt grote projecten waarbij meerdere bestuurders en partijen betrokken zijn en je bent verantwoordelijk voor de communicatie met de omgeving (in- en extern). • Daarnaast ben je in staat visies, ontwikkelingsplannen, bouw- en inrichtingsplannen tot stand te brengen en breng je deze tot uitvoering door middel van een projectmatige aanpak. • Je overlegt, onderhandelt en sluit overeenkomsten met marktpartijen en adviseert de ambtelijk opdrachtgever, de directie en het bestuur hierover. Je werkt hierbij intensief samen met de senior adviseur uitgifte. • Je bent budgetverantwoordelijk voor meerdere grexen, waaronder ook de verantwoordelijkheid voor de opbrengsten en planontwikkelingskosten. Dit betekent dat je veel marktkennis en –ervaring moet meebrengen in deze functie. • Je geeft op inspirerende en motiverende wijze functionele leiding aan de diverse projectteams en coacht collega’s waar het nodig is.
Je profiel
Je bent een zeer ervaren vastgoedprofessional
Je hebt een academisch werk- en denkniveau.
Je hebt goede kennis van de markt, uitstekende onderhandelingsvaardigheden en financieel inzicht.
Je bent commercieel en juridisch zeer gedreven in ontwikkelingsvraagstukken en hebt voldoende technische ervaring en kennis op het gebied van ruimtelijke ordening om (gebieds)ontwikkelingsprojecten te doorgronden en te kunnen sturen
Je hebt aantoonbare ervaring met het (her)ontwikkelen van woon, kantoor en winkelvoorzieningen in stedelijke gebieden
Je hebt aantoonbare ervaring in het aansturen van grote vastgoed- en/of gebiedsontwikkelingsprojecten
Je verbindt inhoud en mensen en daarbij zet je competenties in als omgevingsbewustzijn, onderhandelen, plannen en organiseren, resultaatgericht handelen, analyseren, flexibiliteit en samenwerken.
Met jouw enthousiasme kun je het verschil maken en vanuit onafhankelijkheid ben je in staat en bereid een afwijkend standpunt in te nemen.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.